Работал в 1 компании 1 год 3 месяца
Банки
Оператор колл центру
Ідея Банк, Акціонерне Товариство
Банки
1 год 2 месяца
07.2023 - по настоящее время
Є певна програма , у якій в мене є база даних і кожного мушу обдзвонити і в кінці розмови відмітити по певному дзвінку (взяла/не взяла трубку, сподобалась/не сподобалась пропозиція, і коли можна буде передзвонити)
• Підтримка бази даних клієнтів оновленою
• Прийом вхідних дзвінків та консультування клієнтів
• Ведення телефонних переговорів та підтримання високого рівня обслуговування
• Дотримання сценаріїв розмови та корпоративних стандартів
• Участь у навчанні та тренінгах для підвищення кваліфікації
• Моніторинг та аналіз ефективності діяльності
• Забезпечення зворотного зв'язку з клієнтами
• Підтримка бази даних клієнтів оновленою
• Прийом вхідних дзвінків та консультування клієнтів
• Ведення телефонних переговорів та підтримання високого рівня обслуговування
• Дотримання сценаріїв розмови та корпоративних стандартів
• Участь у навчанні та тренінгах для підвищення кваліфікації
• Моніторинг та аналіз ефективності діяльності
• Забезпечення зворотного зв'язку з клієнтами
Оля
Оля
Оператор колл центру
Львов
полная занятость
Обновлено 3 месяца назад