Работала в 2 компаниях   6 лет 1 месяц

Строительство, Транспорт и Логистика

Інспектор

БК Ескадор 2022

Строительство

3 года 9 месяцев

09.2020 - по настоящее время

Інспектор СБ

Обов?язки:

• перевірка логістики транспортного перевезення

• контроль робочих годин

• контроль палива та виявлення порушень витрат палива

• обробка документації з перевезення техніки та матеріалів для будування доріг

• Перевірка по навігації пересування техніки та виявлення порушень при водінні та пересуванні

Навички:

• вільне володіння таблицями Excel

• вільне володіння картами Google

• комунікація із працівниками для усунення їх помилок

Диспетчер такси

Таксі Е 95

Транспорт и Логистика

2 года 3 месяца

06.2018 - 09.2020

Обов?язки:

• Прийом замовлень таксі

• Пошук автомобіля для подачі клієнту

• Вирішення питань із порушенням подачі авто

• Прийом скарг

Після півроку праці відбулося підвищення до головного диспетчера, в обов?язки якого входило:

• Комунікація із водіями таксі задля вирішення їх проблем із додатком/пошуком клієнта/адреси/грошових питань

• Пошук авто в горячі години та пере направлення замовлень для виконання замовлень

• Прийом скарг та комунікаційне іх вирішення аби не втратити репутацію компанії та клієнтів

• Розподіл бонусних програм та акцій для клієнтів та водіїв таксі

• Несення відповідальності за зміну та усіх її учасників

• Щоденний звіт за зміну: к-сть виконаних замовлень/к-сть відмін / причини відмін та способи, які використовувались для вирішення клієнтських проблем.

• Допомога колегам у вирішенні їх питань із прийомом замовлень та пошуком авто для клієнта

• Прийом екзаменаційного екзамену у стажерів і допуск їх до роботи

Навички, що були здобуті на цій посаді:

  1. Комунікаційні навички
  2. Вирішення питань і налагодження зв?язку із будь-яким клієнтом
  3. Стресостійкість
  4. Вміння знайти підхід до кожного клієнта
  5. Відповідальність за команду
  6. Швидкість у вирішенні проблем та поставлених завдань (тому що таксі - це швидко)

Ключевая информация

1. Стресостійкість (особливо після досвіду роботи як головний диспетчер Таксі, у якого головне завдання вирішити проблеми та скарги. А тим паче зробити це максимально швидко)
2. Комунікаційні навички 
3. Вміння знайти підхід до кожної особистості 
4. Відповідальність 
5. Швидкість виконання роботи 
6. Вміння працювати із Crm системою Bittix
7. Вільне володіння Excel, Word
8. Середнє володіння 1С

Училась в 1 заведении

Национальный университет "Одесская юридическая академия"

Журналистика/ спеціалізація Реклама і зв?язки з громадськістю

Одесса, 2020

Владеет языками

Английский

средний

Украинский

родной

Ирина

Customer support representative

Одесса

24 года

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад