Работала в 3 компаниях   1 год 7 месяцев

Торговля розничная / Retail, АПК (Агропромышленный комплекс)

Заступник керуючого магазину

MOYO

Торговля розничная / Retail

2 месяца

05.2024 - 07.2024

• Підтримка управління діяльністю магазину
• Участь у плануванні та організації робочого процесу
• Аналіз продажів та запасів товарів
• Розробка стратегії збільшення продажів
• Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
• Ведення кадрової документації
• Вирішення адміністративних та організаційних питань
• Організація та контроль інвентаризації
• Забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей
• Підбір персоналу відповідно до потреб компанії та особливості місцезнаходження магазину
• Виявлення потенціалу в кандидатах та стажування
• Проведення співбесід на посади в магазині
• Вирішення конфліктних ситуацій

Продавець консультант техніки

MOYO

Торговля розничная / Retail

9 месяцев

07.2023 - 04.2024

• Консультування покупців щодо технічних характеристик товару
• Демонстрація роботи побутової техніки та електроніки
• Оформлення продажів та ведення касових операцій
• Підтримання порядку та актуальності асортименту у вітрині
• Участь у складанні та реалізації плану продажів
• Забезпечення належного рівня обслуговування клієнтів
• Ведення звітності та аналіз ефективності продажів
• Інформування клієнтів про акції та спеціальні пропозиції
• Підготовка товару до видачі покупцеві
• Навчання та оновлення своїх знань про нові моделі та технології
• Упакування та відправка замовлень
• Вирішення конфліктних ситуацій

Бухгалтер з первинної документації

ТОВ «Перемога 2003»

АПК (Агропромышленный комплекс)

5 месяцев

09.2022 - 02.2023

Робота з первинними документами бухгалтерського обліку в 1С, введення обліку інвентарю на складі, контроль за наявністю авто під завантаження та часом їх прибуття, в деяких випадках створення маршруту, облік подорожніх листів.
• 1С: 8.2
• 1С: 8.3
• 1С: 8
• 1C: 7.7
• 1С: 7
• Первинна бухгалтерія

Ключевая информация

• Ведення документації
• Організаційні здібності
• Первинна бухгалтерія
• Відповідальність
• Підбір та оцінка персоналу: вміння оцінювати навички, досвід та потенціал кандидатів на різні посади, використовуючи досвід роботи з клієнтами та управління персоналом. Розуміння критеріїв відбору та вміння застосовувати їх для ефективного найму.
• Юридичні знання: глибоке розуміння трудового законодавства, знання правових аспектів працевлаштування, оформлення трудових договорів та захисту прав працівників.
• Продажі та обслуговування клієнтів: розуміння технік продажу, що допомагає ефективно «продавати» вакансії кандидатам та компанію потенційним співробітникам. Вміння забезпечити високий рівень обслуговування кандидатів під час процесу найму.
• Управління персоналом: досвід керування командою, включаючи планування графіків роботи, мотивацію працівників і вирішення конфліктних ситуацій. Вміння організовувати ефективну роботу команди.
• Аналітичне мислення : здатність аналізувати дані про продажі, поведінку клієнтів і ринок для прийняття обґрунтованих рішень щодо покращення роботи магазину та збільшення прибутковості.
• Клієнтоорієнтованість: орієнтація на потреби клієнтів, вміння створювати позитивний клієнтський досвід і забезпечувати високий рівень обслуговування.
• Робота в команді: навички ефективної роботи в команді, підтримка колег та сприяння досягненню спільних цілей.
• Мультизадачність: вміння ефективно виконувати кілька завдань одночасно, без втрати якості роботи.
• Комунікаційні навички: ефективне спілкування з клієнтами, колегами та вищим керівництвом, вміння чітко передавати інформацію та представляти інтереси компанії.

Училась в 1 заведении

Київський фаховий коледж туризму та готельного господарства

Кафедра Права

Київ, 2024

Владеет языками

Английский

базовый

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Особисті якості

Легко впораюся з багатозадачністю, доволі швидко набуваю нові навики та адаптуюся в команді, перевагою є універсальність, адже легко можу знайти підхід як до клієнта, так і до кандидатів на співбесіді. Вмію аналізувати великий обсяг інформації, розуміти потреби компанії та підбирати найбільш відповідних кандидатів. Маю відмінні навички планування та управління часом, що дозволяє ефективно організовувати робочий процес і вчасно виконувати поставлені задачі. Не боюсь приймати рішення і доводжу справу до кінця, навіть якщо це потребує додаткових зусиль. Завжди націлена на досягнення високих показників і перевершення очікувань.

Діана

Рекрутер

Киев

20 000 грн.

21 год

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 день назад