Работала в 2 компаниях   5 лет

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, FMCG

Team lead of Marketing

Название компании скрыто

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

1 год 7 месяцев

08.2023 - по настоящее время

Маркетинг та комунікації:

— Розробка та реалізація маркетингової стратегії для B2C-напрямку (digital, PR, офлайн/онлайн-активності) та адаптація для франчайзингових партнерів у різних країнах.

— Аналіз ринку, конкурентного середовища, споживчих вподобань і трендів для пошуку можливостей росту та зміцнення позицій бренду.

— Планування та запуск рекламних кампаній (BTL, events, digital, PR), управління CPC-кампаніями (Google, Meta), email-маркетингом, SMS-розсилками.

— Організація партнерських проєктів, робота з інфлюенсерами, медіа, підрядниками та внутрішніми командами (SMM, Digital, Brand Marketing).

Франчайзинг:

— Підтримка франчайзі: розробка маркетингових матеріалів, проведення тренінгів і воркшопів, консультації щодо локального просування.

— Контроль виконання маркетингових активностей партнерами, аналіз результатів та досягнення KPI.

— Розробка та впровадження стратегії розвитку франчайзингової мережі, залучення нових партнерів.

— Створення програм лояльності для підвищення залучення та підтримки франчайзі.

— Планування, оптимізація та контроль бюджетів маркетингових і франчайзингових активностей.

— Оцінка ефективності каналів залучення клієнтів, аналіз результативності кампаній (ROI, ефективність промо, відгуки партнерів).

— Регулярний моніторинг конкурентів, ринку та світових трендів у сфері туризму, маркетингу та франчайзингу для вдосконалення підходів.

— Управління командою: постановка цілей, KPI, контроль виконання та розвиток експертизи.

— Забезпечення ефективної взаємодії між відділами для реалізації загальної стратегії бізнесу.

Senior Marketing Manager

Название компании скрыто

FMCG

3 года 4 месяца

04.2020 - 08.2023

— Маркетинговий аналіз та підтримка регіональних магазинів (162 супермаркети):

— Аналіз діяльності магазинів та конкурентного середовища під час робочих візитів.

— Робота з динамікою офлайн NPS/CSI (індекси задоволеності клієнтів).

— Розробка та впровадження спеціальних пропозицій для активізації продажів нарегіональному та локальному рівнях.

— Організація платних заходів для клієнтів: екскурсії за лаштунки магазину, майстер?класи,дегустації вина та пива.

Співпраця з торговельними центрами:

— Побудова та розвиток партнерських відносин із ТЦ.

— Формування спільного плану маркетингових активностей.Анонсування заходів та акцій у соцмережах.

— Аналіз ефективності рекламних кампаній на різних каналах комунікації ТЦ.

— Відповідальність за дотримання стандартів оформлення та презентації магазинів.

— Контроль відповідності бренд?стандартам.Оффлайн реклама та бюджетування:

— Планування та контроль витрат на рекламні активності.

— Маркетингова підтримка відкриття нових магазинів:Розробка та реалізація стратегії запуску.

— Координація комунікаційних кампаній (реклама, PR, онлайн?маркетинг).

— Організація спеціальних пропозицій і акцій для залучення клієнтів до нових магазинів.

— Дослідження регіональної інфраструктури та особливостей локацій:

— Збір та аналіз даних щодо трафіку, конкурентів та інфраструктури.

— Вивчення потреб та поведінки місцевої аудиторії.

— Формування профілю цільової аудиторії та адаптація маркетингових стратегій.

Ключевая информация

Комунікативні здібності
Торговий маркетинг
Управління проектами
Стратегічне мислення

Владеет языками

Английский

средний

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Pre-MBA Marketing

Київ, 2025

Анонимный соискатель

Brand manager

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

Соискатель спрятал номер телефона, вы сможете написать ему в чат или предложить вакансию.

Киев

90 000 грн.

32 года

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 2 недели назад