Работала в 3 компаниях   8 лет 8 месяцев

Транспорт и Логистика, Торговля розничная / Retail, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

Фахівець з обліку

ТОВ Алло

Транспорт и Логистика

2 года 9 месяцев

01.2022 - 10.2024

  • Досвід роботи в 1С та ERP.
  • Управління процесом повернення бракованої продукції постачальникам, включаючи комунікацію та документацію.
  • Ведення реєстру звітності. Складання актів, претензій та інших необхідних документів.
  • Ефективний розподіл часу та оптимізація внутрішніх процесів. Своєчасне подання запитів на компенсацію товарів без затримок.
  • Проведення звірок з сервісними центрами, забезпечуючи точність даних та своєчасне отримання компенсацій.
  • Здатність працювати в команді. Співпраця з іншими відділами компанії.
  • Участь у проведенні інвентаризацій.
  • Дотримання внутрішніх стандартів якості та процедур щодо компенсації товарів.

Адміністратор інтернет магазину

ФОП Carlo Pazolini

Торговля розничная / Retail

1 год 9 месяцев

12.2019 - 09.2021

  • Професійна консультація покупців відповідно до стандартів компанії у телефонному режимі, а також у соціальних мережах.
  • Координація замовлень, контроль запасів.
  • Дослідження потреб та запитів відвідувачів сайту.
  • Робота з контентом. Текстове наповнення сайту, постійне оновлення інформації, публікація нового товару. Публікація інформаційних постів у соціальних мережах.
  • Відстежування роботи конкурентів, тобто сайтів зі схожою тематикою, концепцією та змістом.
  • Робота з електронною поштою, ведення документації.

Адміністратор

ТОВ Point

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

3 года 11 месяцев

05.2010 - 04.2014

  • Організація роботи персоналу, контроль за виконанням персоналом стандартів обслуговування.
  • Підготовка зали для проведення розіграшів, заходів. Здатність створювати затишну атмосферу для відвідувачів.
  • Комунікація з клієнтами та вирішення конфліктних ситуацій.
  • Складання звітності, щодо виконання планових показників для керівництва компанії.
  • Проведення інвентаризації матеріальних цінностей.
  • Проведення розрахункових операцій.
  • Ведення документації.

Ключевая информация

  1. Комунікаційні навички: здатність ефективно спілкуватись усно та письмово з колегами, клієнтами та іншими зацікавленими сторонами.
  2. Організаційні здібності: вміння планувати, організовувати та керувати власним часом та завданнями.
  3. Командний дух: здатність успішно працювати в команді, спільно досягати цілей та співпрацювати з колегами.
  4. Аналітичні навички: здатність аналізувати інформацію, робити висновки та приймати рішення.
  5. Розв'язання проблем: здатність виявляти та вирішувати проблеми, що виникають у робочому процесі.

Училась в 1 заведении

Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"

юридичний

Киев, 2016

Дополнительная информация

Додаткова інформація

ПК – впевнений користувач: програми Word, Excel, робота в інтернеті, у поштових програмах. Робота в соціальних мережах Facebook, Instagram.

Особисті якості

Працьовитість, відповідальність, комунікабельність, уміння працювати в команді, цілеспрямованість. Бажання працювати для професійного та особистого зростання. Швидко навчаюсь. Емоційна стійкість, дисциплінованість.

Галина

Фахівець з обліку (Оболонь)

Киев

37 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 14 часов назад