Работала в 3 компаниях 8 лет 8 месяцев
Транспорт и Логистика, Торговля розничная / Retail, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
Фахівець з обліку
ТОВ Алло
Транспорт и Логистика
2 года 9 месяцев
01.2022 - 10.2024
- Досвід роботи в 1С та ERP.
- Управління процесом повернення бракованої продукції постачальникам, включаючи комунікацію та документацію.
- Ведення реєстру звітності. Складання актів, претензій та інших необхідних документів.
- Ефективний розподіл часу та оптимізація внутрішніх процесів. Своєчасне подання запитів на компенсацію товарів без затримок.
- Проведення звірок з сервісними центрами, забезпечуючи точність даних та своєчасне отримання компенсацій.
- Здатність працювати в команді. Співпраця з іншими відділами компанії.
- Участь у проведенні інвентаризацій.
- Дотримання внутрішніх стандартів якості та процедур щодо компенсації товарів.
Адміністратор інтернет магазину
ФОП Carlo Pazolini
Торговля розничная / Retail
1 год 9 месяцев
12.2019 - 09.2021
- Професійна консультація покупців відповідно до стандартів компанії у телефонному режимі, а також у соціальних мережах.
- Координація замовлень, контроль запасів.
- Дослідження потреб та запитів відвідувачів сайту.
- Робота з контентом. Текстове наповнення сайту, постійне оновлення інформації, публікація нового товару. Публікація інформаційних постів у соціальних мережах.
- Відстежування роботи конкурентів, тобто сайтів зі схожою тематикою, концепцією та змістом.
- Робота з електронною поштою, ведення документації.
Адміністратор
ТОВ Point
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
3 года 11 месяцев
05.2010 - 04.2014
- Організація роботи персоналу, контроль за виконанням персоналом стандартів обслуговування.
- Підготовка зали для проведення розіграшів, заходів. Здатність створювати затишну атмосферу для відвідувачів.
- Комунікація з клієнтами та вирішення конфліктних ситуацій.
- Складання звітності, щодо виконання планових показників для керівництва компанії.
- Проведення інвентаризації матеріальних цінностей.
- Проведення розрахункових операцій.
- Ведення документації.
Ключевая информация
- Комунікаційні навички: здатність ефективно спілкуватись усно та письмово з колегами, клієнтами та іншими зацікавленими сторонами.
- Організаційні здібності: вміння планувати, організовувати та керувати власним часом та завданнями.
- Командний дух: здатність успішно працювати в команді, спільно досягати цілей та співпрацювати з колегами.
- Аналітичні навички: здатність аналізувати інформацію, робити висновки та приймати рішення.
- Розв'язання проблем: здатність виявляти та вирішувати проблеми, що виникають у робочому процесі.
Училась в 1 заведении
Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"
юридичний
Киев, 2016
Дополнительная информация
Додаткова інформація
ПК – впевнений користувач: програми Word, Excel, робота в інтернеті, у поштових програмах. Робота в соціальних мережах Facebook, Instagram.
Особисті якості
Працьовитість, відповідальність, комунікабельність, уміння працювати в команді, цілеспрямованість. Бажання працювати для професійного та особистого зростання. Швидко навчаюсь. Емоційна стійкість, дисциплінованість.
Галина
Галина
Фахівець з обліку (Оболонь)
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 14 часов назад