Работала в 4 компаниях 10 лет 3 месяца
Строительство, Торговля розничная / Retail
Провідний менеджер зі збуту
ТОВ Комспек
Строительство
4 года 2 месяца
05.2013 - 07.2017
пошук нових клієнтів та робота з існуючою базою клієнтів;
робота з залишками, цінами, виставлення рахунків та формування видаткових накладніх в програмі 1С;
виконання плану продажу;
участь у тендерних торгах, складання та супровід тендерних пропозицій.
робота з залишками, цінами, виставлення рахунків та формування видаткових накладніх в програмі 1С;
виконання плану продажу;
участь у тендерних торгах, складання та супровід тендерних пропозицій.
Менеддер зі збуту
ТОВ Комспек
Строительство
1 год 10 месяцев
06.2011 - 04.2013
пошук нових клієнтів та робота з існуючою базою клієнтів;
робота з залишками, цінами, виставлення рахунків та формування видаткових накладніх в програмі 1С;
виконання плану продажу.
робота з залишками, цінами, виставлення рахунків та формування видаткових накладніх в програмі 1С;
виконання плану продажу.
Офіс-менеджер
ТОВ Комспек
Строительство
3 года 6 месяцев
11.2007 - 05.2011
прийом та розподіл вхідних дзвінків;
прийом та відправка поштової кореспонденції;
реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, документообіг;
забезпечення офісу (замовлення концелярских товарів, води, техніки та ін.);
виконання розпоряджень керівника, бухгалтерії та юридичного відділу;
підготовка наказів, довідок, листів, розпоряджень.
прийом та відправка поштової кореспонденції;
реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, документообіг;
забезпечення офісу (замовлення концелярских товарів, води, техніки та ін.);
виконання розпоряджень керівника, бухгалтерії та юридичного відділу;
підготовка наказів, довідок, листів, розпоряджень.
Секретар
ФОП Мельник О. І.
Торговля розничная / Retail
5 месяцев
05.2007 - 10.2007
прийом та розподіл вхідних дзвінків;
прийом та відправка поштової кореспонденції;
реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, документообіг;
забезпечення офісу (замовлення концелярских товарів, води, техніки та ін.);
підготовка наказів, довідок, листів, розпоряджень;
підбір складського персоналу;
ведення кадрового адміністрування: прийняття, переміщення, звільнення працівників;
ведення табеля обліку робочого часу та ін.
прийом та відправка поштової кореспонденції;
реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції, документообіг;
забезпечення офісу (замовлення концелярских товарів, води, техніки та ін.);
підготовка наказів, довідок, листів, розпоряджень;
підбір складського персоналу;
ведення кадрового адміністрування: прийняття, переміщення, звільнення працівників;
ведення табеля обліку робочого часу та ін.
Ключевая информация
Хобі - шиття.
В наявності промислова прямострочна машинка і бажання шити та розвиватися в цьому напрямку.
В наявності промислова прямострочна машинка і бажання шити та розвиватися в цьому напрямку.
Училась в 2 заведениях
Таврійський національний університет імені В.І.Вернадського
Менеджмент
Київ, 2019
Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України "Боярський коледж екології і природних ресурсів"
Манеджмент
Боярка, 2007
Владеет языками
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
Бухгалтерський та податковий облік, 1С: Підприємство - Бухгалтерія для України 8.1"
Київ, 2011
Катерина
Катерина
Секретар, офіс менеджер, менеджер, швея без досвіду роботи
Чабаны
Активно ищет работу
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 15 часов назад