Работала в 6 компаниях   23 года 4 месяца

Строительство, Услуги для бизнеса - другое, Услуги для населения - другое

Головний бухгалтер

ТОВ "БУДКОМЕРЦ ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Строительство

2 года 10 месяцев

08.2021 - по настоящее время

Ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства від моменту надходження первинної документації до подачі звітів.

• В програмі 1С виставлення рахунків-фактур,введення актів виконаних робіт (послуг), введення та рознесення по рахунках банківських виписок, вхідних рахунків на придбання матеріалів, канцтоварів, МШП, ОЗ, послуг сторонніх організацій, акти виконаних робіт надані сторонніми організаціями, оприбуткування придбаних матеріалів, канцтоварів, МШП (прибуткові накладні), списання матеріалів згідно актів виконаних робіт (форма КБ-2в), канцтоварів, відкриття карточок в 1С на нових контрагентів, Договори, основні засоби, матеріали, МШП, введення в експлуатацію основних засобів, нараховуння амортизації, виставлення податкових накладних, РК, нарахування зарплати, індексації на зарплату, резерву відпускних, нарахування відпускних, компенсації за невикористану відпустку при звільненні працівника, підготовка касових документів (прибуткові, видаткові ордери), ведення касової книги, чекової книжки, введення податкових накладних наданих сторонніми організаціями, бухгалтерські довідки, ручні проводки (списання коштів з казначейського рахунку по ПДВ, відрядження і т.д), підготовка штатного розпису, наказу про зміну штатного розпису, оборотно-сальдові відомості, картки рахунків, інші бухгалтерські регістри і документи, підготовка та подача всіх звітів.

• Робота в програмі двох різних "Клієнт-банків" заповнення платіжних доручень, отримання виписок по банку, ведення "Зарплатного проекту" (зарплата працівників на карткові рахунки).

• В програмі М.Е.Doc реєстрація ПН, РК в ЄДРПН, контроль електронного рахунку по ПДВ, подача всіх звітів.

Звіти : в Податкову: Декларація по ПДВ з додатками, уточнені Декларації, О'бєднаний звіт по ЄСВ з додатками, Декларація з податку на прибуток підприємства.

в Статистику: Баланс та Звіт про фінансові результати підприємства (форма 1-м, 2-м), 1-кб (місячна) Звіт про виконання будівельних робіт, 2-підприємництво (річна) Структурне обстеження підприємства

• Робота в електронному кабінеті платника

• Підготовка наказів про прийняття, звільнення працівників, надання відпустки, накази на введення в експлуатацію основних засобів, і т.д.

• Підготовка (кожного місяця) узагальнюючої таблиці для керівника (управлінський облік).

• Податкове планування.

• Здійснення контролю за документообігом (наявність необхідних договорів, первинної документації).

• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості

• Контроль і участь в розробці договорів господарської діяльності компанії

• Контроль податкового навантаження

• Участь у плануванні фінансово-господарської діяльності підприємства

• Розблокування податкових накладних. Усі заблоковані податкові накладні успішно розблоковані

• Співпраця з кошторисноком (на предмет перевірки актів виконаних робіт КБ-2в, списання матеріалів та ін.)

• У співпраці з програмістом налаштувала програму 1С під потреби будівництва.

• Відновлення бухгалтерського обліку .

• Одночасне ведення ТОВ на загальній системі оподаткування та трьох ФОПів на єдиному податку.

• Вміння працювати віддалено з максимальною ефективністю.

Головний бухгалтер

ТОВ "БК "Престиж Сервіс"

Строительство

10 месяцев

01.2020 - 11.2020

Ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства від моменту надходження первинної документації до подачі звітів.

В програмі 1С виставлення рахунків-фактур,введення актів виконаних робіт (послуг), введення та рознесення по рахунках банківських виписок, вхідних рахунків на придбання матеріалів, канцтоварів, МШП, ОЗ, послуг сторонніх організацій, акти виконаних робіт надані сторонніми організаціями, оприбуткування придбаних матеріалів, канцтоварів, МШП (прибуткові накладні), списання матеріалів згідно актів виконаних робіт (форма КБ-2в), канцтоварів, відкриття карточок в 1С на нових контрагентів, Договори, основні засоби, матеріали, МШП, введення в експлуатацію основних засобів, нараховуння амортизації, виставлення податкових накладних, РК, нарахування зарплати, індексації на зарплату, резерву відпускних, нарахування відпускних, компенсації за невикористану відпустку при звільненні працівника, введення податкових накладних наданих сторонніми організаціями, бухгалтерські довідки, ручні проводки (списання коштів з казначейського рахунку по ПДВ, відрядження і т.д), підготовка штатного розпису, наказу про зміну штатного розпису, оборотно-сальдові відомості, картки рахунків, інші бухгалтерські регістри і документи, підготовка та подача всіх звітів.

• Робота в програмі двох різних "Клієнт-банків" заповнення платіжних доручень, отримання виписок по банку, ведення "Зарплатного проекту" (зарплата працівників на карткові рахунки).

• В програмі М.Е.Doc реєстрація ПН, РК в ЄДРПН, запити на звірку з ЄДРПН, запити про підтвердження реєстрації в ЄДРПН податкових накладних, запити щодо сум на які можна зареєструвати податкові накладні, контроль електронного рахунку по ПДВ, подача всіх звітів.

Звіти : в Податкову : Декларація по ПДВ з додатками, уточнені Декларації, Декларація по ЄСВ з додатками,1 ДФ, Уточнюючий по 1ДФ, Декларація з податку на прибуток підприємства.

в Статистику :Баланс та Звіт про фінансові результати підприємства (форма 1-м, 2-м).

• Готувала накази про прийняття, звільнення працівників, надання відпустки, накази на введення в експлуатацію основних засобів, і т.д.

• Підготовка (кожного місяця) узагальнюючої таблиці для керівника (управлінський облік)

.• Податкове планування.

• Здійснення контролю за документообігом (наявність необхідних договорів, первинної документації).

• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості

• Контроль і участь в розробці договорів господарської діяльності компанії

• Контроль податкового навантаження

• У співпраці з юристом займалась розблокуванням податкових накладних. Усі заблоковані податкові накладні успішно розблоковані.

• Співпраця з кошторисноком (на предмет перевірки актів виконаних робіт КБ-2в, списання матеріалів та ін.)

• У співпраці з програмістом налаштувала програму 1С під потреби будівництва.

• Відновлення бухгалтерського обліку .

• За період дії карантину більше трьох місяців працювала віддалено.

Головний бухгалтер

ТОВ "Гранделюкс"

Строительство

1 год 6 месяцев

05.2018 - 11.2019

Ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства від моменту надходження первинної документації до подачі звітів.

В програмі 1С виставленя рахунків-фактур, введення актів виконаних робіт (послуг), рознесення банківських виписок по рахунках, введення вхідних рахунків на придбання матеріалів, канцтоварів, МШП, послуг сторонніх організацій, акти виконаних робіт надані сторонніми організаціями, оприбуткування придбаних матеріалів, канцтоварів, МШП (прибуткові накладні), списання матеріалів згідно актів виконаних робіт (форма КБ-2в), канцтоварів, відкриття карточок в 1С на нових контрагентів, Договори, основні засоби, матеріали, МШП, введення в експлуатацію основних засобів, нарахування амортизації, виставлення податкові накладні, РК, нарахування зарплати, індексації на зарплату, резерву відпускних, нарахування відпускних, компенсації за невикористану відпустку при звільненні працівника, підготовка касових документів (прибуткові, видаткові ордери), ведення касової книги, чекової книжки, введення податкових накладних наданих сторонніми організаціями, підготовка бухгалтерських довідок, ручні проводки в 1С (списання коштів з казначейського рахунку по ПДВ, відрядження і т.д), підготовка штатного розпису, наказу про зміну штатного розпису, оборотно-сальдові відомості, картки рахунків, інші бухгалтерські регістри і документи, підготовка та подача всіх звітів

.• Робота в програмі трьох різних "Клієнт-банків" заповнення платіжних дорученнь, отримання виписок по банку, ведення "Зарплатного проекту" (зарплата працівників на карткові рахунки).

• В програмі М.Е.Doc реєстрація ПН, РК в ЄДРПН, запити про підтвердження реєстрації в ЄДРПН податкових накладних, запити на звірку з ЄДРПН, запити щодо сум на які можна зареєструвати податкові накладні, контроль електронного рахунку по ПДВ, подача всіх звітів в податкову.

Звіти : в Податкову: Декларація по ПДВ з додатками, уточнені Декларації, Декларація по ЄСВ з додатками,1 ДФ, Декларація з податку на прибуток підприємства.

в Статистику: Баланс та Звіт про фінансові результати підприємства (форма 1-м, 2-м).

в Державну службу зайнятості: Звіт про зайнятість і працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню.

• Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів.

• Підготовка наказів про прийняття, звільнення працівників, надання відпустки, накази на введення в експлуатацію основних засобів, і т.д.

• Підготовка (кожного місяця) узагальнюючої таблиці для керівника (управлінський облік).

• Податкове планування.

• Здійснення контролю за документообігом (наявність необхідних договорів, первинної документації).

• У співпраці з програмістом налаштувала програму 1С під потреби будівництва.

• Вела одночасно в програмі 1С до 10-ти об'єктів будівництва.

Головний бухгалтер

ТОВ "Побутсервіс-5"

Услуги для бизнеса - другое

8 лет 11 месяцев

10.2008 - 09.2017

Ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства від моменту надходження первинної документації до подачі звітів.

• В програмі 1С:Бухгалтерія v 7.7.виставлення рахунків-фактур, актів виконаних робіт (послуг), рознесення банківських виписок по рахунках, введення вхідних рахунків на придбання матеріалів, канцтоварів, МШП, послуг сторонніх організацій, акти виконаних робіт надані сторонніми організаціями, оприбуткування придбаних матеріалів, канцтоварів, МШП (прибуткові накладні), списання матеріалів згідно актів виконаних робіт (форма КБ-2в), канцтоварів, відкриття карточок в 1С на нових контрагентів, Договори, основні засоби, матеріали, МШП, введення в експлуатацію основних засобів, нарахування амортизації, виставлення податкових накладних, нарахування зарплати, індексації на зарплату, резерву відпускних, лікарняні, заповнення листків непрацездатності, нарахування відпускних, компенсації за невикористану відпустку при звільненні працівника, підготовка касових документів (прибуткові, видаткові ордери), ведення касової книги, чекової книжки, введення вхідних податкових накладних , підготовка бухгалтерських довідок, ручні проводки в 1С (податки на землю, на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, списання коштів з казначейського рахунку по ПДВ, і т.д), заповнення довіреностей на отримання матеріалів, журналу реєстрації довіреностей, підготовка штатного розпису, наказу про зміну штатного розпису, оборотно-сальдові відомості, картки рахунків, інші бухгалтерські регістри і документи, підготовка та подача звітів.

• Робота в програмі "Клієнт-банк" заповнення та відправка платіжних доручень, отримання виписок по банку.

• В програмі М.Е.Doc реєстрація ПН, РК в ЄДРПН, запити, контроль електронного рахунку по ПДВ, подача всіх звітів в податкову.

• Звіти : в Податкову:Декларація по ПДВ з додатками, Декларація по ЄСВ з додатками,1 ДФ, Декларація про нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, Декларація про податок на землю, Декларація з податку на прибуток підприємства.

в Статистику:Баланс та Звіт про фінансові результати підприємства (форма 1-м, 2-м), 1-Підприємництво (річна) про структурне обстеження підприємства,7-ПВ Звіт з праці про зарплату за професіями, 11-МТП Звіт про використання електроенергії, 1-ІКТ Звіт про використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємстві, 7-ТНВ Звіт про травматизм на виробництві.

• Вирішення питаннь стягнення дебіторської заборгованості.

• Підготовка наказів про прийняття, звільнення працівників, надання відпустки, надання матеріальної допомоги, накази на введення в експлуатацію основних засобів, і т.д.

• Підготовка Договорів оренди приміщення для орендарів, актів приймання - передачі приміщення, додатки до Договорів оренди, листи до Договорів оренди. Ведення переговорів з потенційними орендарями для надання вичерпної інформації щодо умов оренди.

• Підготовка (кожного місяця) узагальнюючої таблиці доходів і витрат по безготівковому рахунку (управлінський облік). Контроль надходження безготівкових коштів на рахунок підприємства.

• Підготовка пакету документів для отримання кредиту в банку, для пролангації кредиту.

• Формування облікової політики підприємства.

• Ведення ФОП на єдиному податку 3-я група.

• Налагодила процес подачі звітності в електронному виді.

• Під час відсутності директора фактично виконувала обов'язки керівника підприємства.

• Одночасно вела групу компаній (три ТОВ на загальній системі оподаткування, одне ПП та ФОП на єдиному податку).

Головний бухгалтер

ТОВ "Теплосервіс Київ"

Услуги для населения - другое

1 год

10.2007 - 10.2008

Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства (з нуля) від моменту надходження первинної документації до подачі звітів.

• Ведення кадрового діловодства.

• Вирішення питань стягнення дебіторської заборгованості.

• Працювала з контролюючими органами.

Головний бухгалтер

ТОВ "ВАРНА"

Строительство

7 лет 10 месяцев

10.1999 - 08.2007

Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства (з нуля) від моменту надходження первинної документації до подачі звітів.

• Робота з первинною документацією, звірка і взаєморозрахунки з постачальниками, підрядниками, покупцями, замовниками.

• Облік і контроль руху товаро-матеріальних цінностей, списання матеріалів, МШП, розрахунки амортизації основних засобів, інших необоротних матерівльних активів і т.д.

• Підготовка та подача звітів в Податкову, Статистику, ПФУ, фонд соціального страхування та інші фонди.

• Робота з контролюючими органами.

Ключевая информация

Ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства (з нуля) від моменту надходження первинної документації до подачі звітів. Досвід роботи головним бухгалтером 23 роки, будівництво (генпідрядна діяльність, субпідряд), (форма КБ-2в, КБ-3), оренда нерухомого майна, оренда землі, надання послуг, торгівля непродовольчими товарами.

Маю знання і досвід з податкового, фінансового, трудового законодавства України, правил ведення бухгалтерського обліку згідно з НСБО.

Проходження зустрічних перевірок податковими органами, фондами, взаємовідносин з контролюючими органами.

Формування внутрішніх звітів для керівництва.

Планування доходів і витрат, взаємодія з контрагентами в договірних відносинах.

Ведення кадрового діловодства.

Успішний досвід розблокування податкових накладних.

Оптимізація оподаткування в рамках законодавства.

Відновлення бухгалтерського обліку.

Підготовка документів та інформації для отримання банківського кредиту, пролангації кредиту, складання звітності для банку-кредитора.

Одночасного ведення бухгалтерського і податкового обліку на різних підприємствах (юридичні особи на загальній системі оподаткування, на єдиному податку), ФОПи (на єдиному податку).

Досвід роботи головним (єдиним ) бухгалтером.

Досвід роботи головним бухгалтером з функціями фінансового директора.

Вміння працювати віддалено з максимальною ефективністю.

Училась в 2 заведениях

Київський Національний Економічний Університет (Київ)

Облік і аудит, диплом магістра

Київ, 2001

Київський Національний Університет Культури і Мистецтв (Київ)

Організатор-економіст соціально-культурної сфери, диплом спеціаліста

Київ, 1999

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Підвищення кваліфікації за програмою: Аудитори та кваліфіковані бухгалтери Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

Київ, 2021

Закінчила курси підвищення кваліфікації за програмою: "Аудитори та кваліфіковані бухгалтери" 

Курс включає: бухгалтерський  облік за НСБО, фінансовий облік в управлінні підприємства, складання та подання звітності, трудове та податкове право, організацію і методику аудиту, економічний аналіз, інформаційні системи і технології в обліку (робота в програмі Підприємство 8.3 УТП)

Денна форма навчання з 18.03.2021 до 24.06.2021р.

По закінченню навчання отримала Свідоцтво про підвищення кваліфікації.

Випускний екзамен - відмінно, оцінка за 100- бальною шкалою - 100, оцінка за шкалою ЄКТС - А

Загальна тривалість навчання 336 годин

Комп’ютер для бухгалтера "1С:Бухгалтерія 8.3" Школа ринкової економіки ПП "ЛИТ"

Київ, 2020

•    Закінчила курси "Комп'ютер для бухгалтера" за програмою "1С: Бухгалтерія 8.3" (2.0)

Комп’ютер для бухгалтера "1С:Бухгалтерія 8.3" Школа ринкової економіки ПП "ЛИТ"

Київ, 2018

•    Закінчила курси "Комп'ютер для бухгалтера" за програмою "1С: Бухгалтерія 8.3" (1.2) 

Підвищення кваліфікації головних бухгалтерів за спеціальністю: Бухгалтер-економіст Школа ринкової економіки ПП "ЛИТ"

Київ, 2018

•    Закінчила курси підвищення кваліфікації головних   бухгалтерів за спеціальністю: Бухгалтер-економіст за програмою:

•    Бухгалтерський (фінансовий) облік на підприємствах різних видів діяльності та власності згідно НСБО в Україні.

•    Фінанси та податкова звітність.

•    Оподаткування, податковий облік.

•    Облік зовнішньо-економічної діяльності. 

•    Загальна тривалість курсів 60 академічних годин.

Комп’ютерна бухгалтерія(1С:Бух.облік для України 7.7), Оператор ПК

Київ, 2004

•     Закінчила курси в Центрі інтегрованих технологій навчання "Перспектива XXI столітття" За спеціальністю:

•     "Комп'ютерна бухгалтерія" (1С: бухгалтерський облік для України 7.7)

 •    "Оператор ПК".

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

Комп'ютерні навики: Впевнений користувач ПК, Word, Excel, Internet, 1C: Бухгалтерія v 7.7, 8.3 (1.2), 8.3 (2.0), BAS, УТП, M.E.Doc, Клієнт-банки, електронний кабінет платника податків ДФС

Особисті якості

Урівноважена, порядна, чесна, високий рівень відповідальності, вміння аналізувати та приймати рішення, планувати та контролювати, вміння комунікувать з клієнтами і партнерами, ретельно виконую поставлені задачі, уважна до дрібниць, здатність до спрацьованості з членами команди, швидко засвоюю нові знання та практичні навички, вмію працювать в команді і самостійно, орієнтація в роботі на кінцевий результат, готовність до нововведень. Люблю працювать з цифрами та документами.

Захоплення та інтереси

Веду здоровий спосіб життя, не палю.

Ірина

Бухгалтер ФОП

Киев

58 лет

Активно ищет работу

неполная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 2 часа назад