Работала в 15 компаниях   19 лет 3 месяца

Другое, Торговля розничная / Retail, IT, Консалтинг / Аудит, АПК (Агропромышленный комплекс), Услуги для бизнеса - другое, Телекоммуникации / Связь, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования, Финансовые услуги, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Государственный сектор

Business analyst / Project manager на проект запуску on-line біржі праці у Чехії

We Can c.r.o.

Другое

10 месяцев

07.2023 - по настоящее время

Запуск проєкту з "0" для стартапу (єдиний аналітик)

  • Збір вимог від фаундера та ТОМ менеджменту щодо запуску проекту (стартап для ринку Чехії - впровадження аналогу сервісу "Кабанчик");
  • Проведення аналізу ринку;
  • Підготовка функціональних вимог, мокапів;
  • Пошук оптимальних рішень та підрядників для формування IT, інфраструктури проекту (телефонія, CRM, мейлер, чат-боти, поштові сервіси, хостинг провайдери);
  • Участь у маркетингових активностях, контроль SEO підрядників;
  • Підготовка бюджетів та звітності по їх дотриманню;
  • Формування завдань до підрядників по старту проекту та його впровадженню;
  • Контроль підрядників на всіх етапах впровадження;
  • Тестування разрубленных рішень;
  • Підготовка інструкцій, мануалів, навчання співробітників роботі з програмним забезпеченням.

Спеціаліст відділу бізнес-аналітики (дата аналітик)

NOVUS

Торговля розничная / Retail

3 месяца

03.2023 - 06.2023

  • Автоматизація процесів, пов’язаних зі збором та аналізом даних;
  • Розробка та документування алгоритмів, скриптів та технічних рішень;
  • Збір вимог по впровадженню нової звітності;
  • Формування завдань розробникам;
  • Контроль та тестування впровадження.

Бізнес-аналітик

PM Partners

IT

6 месяцев

08.2022 - 02.2023

Участь у розробці продукту компанії (єдиний аналітик):

  • Визначення та валідація вимог внутрішнього замовника;
  • Опис функціональних, нефункціональних вимог до реалізації продукту;
  • Ведення проектної документації в Confluence (технічна документація);
  • Валідація функцій з фокус-групами, участь у пресейлі;
  • Використання методологій створення Epics, User Stories, BPMN, UML, UI|UX, методології SMART;
  • Постановка завдань та контроль їх виконання командою проекту (дизайнер, копірайтер, маркетинг);
  • Взаємодія з командою розробників для вироблення та узгодження підходів щодо реалізації функціоналу;
  • Формулювання критеріїв для перевірки нового/зміненого функціоналу;
  • Тестування готового функціоналу;
  • Планування та звітність за етапами проведення проекту (Jira).

IT Project Manager

Бізнес-Конструктор

Консалтинг / Аудит

9 месяцев

11.2021 - 08.2022

  • Контроль ефективної роботи ІТ-інфраструктури компанії.
  • Аудит роботи підрозділів компанії для пошуку рішень з автоматизації процесів, збір, фіксація вимог та приоритезація завдань на основі потреб бізнесу з подальшою постановкою на розробку, оптимізацію процесів.
  • Пошук оптимальних рішень для проведення автоматизації процесів та інтеграції з існуючою ІТ-інфраструктурою.
  • Підготовка презентацій рішень, складання та узгодження бюджетів.
  • Пошук підрядників під проекти, складання ТЗ, контроль етапів та термінів виконання.
  • Загальна проектна координація, включаючи виконання дрібних проектних завдань з існуючими підрядниками: прийомка завдань від внутрішніх замовників, підготовка ТЗ, передача на виконання, узгодження бюджетів, контроль термінів та етапів, проведення тестування.
  • Адміністрування CRM системи, налаштування інтеграцій внутрішніх ІТ-систем компанії.
  • Регулярна робота з зворотнім зв'язком від внутрішніх замовників по роботі, доробці існуючих систем компанії.
  • Обробка зовнішніх запитів від клієнтів на автоматизацію процесів (вибір рішень CRM, таскменеджерів).

Project Manager

Агромат, ТОВ

АПК (Агропромышленный комплекс)

4 месяца

07.2021 - 11.2021

  • Збір вимог від внутрішніх замовників щодо доробки програмного забезпечення компанії (ERP, корпоративний портал, таскменеджер та інше).
  • Підготовка проектів (опис бізнес-процесів, узгодження з замовником, вибір підрядників, формулювання завдань, контроль виконання та термінів, документообіг, тестування, підготовка інструкцій та навчання).
  • Підтримка працівників компанії у питаннях роботи таскменеджера, корпоративного порталу та іншого програмного забезпечення.

Бізнес-аналітик, проектний менеджер

Freelance

Услуги для бизнеса - другое

1 год 5 месяцев

02.2020 - 07.2021

  • Керування IT проектами з оптимізації роботи відділів продажу, сервісних відділів: комунікація з IT та постановка завдань; складання ТЗ; тестування.
  • Керування Digital проектами: розробка або впровадження змін на сайтах клієнтів; комунікація з розробниками; тестування; комунікація з маркетологами (SEO, PPC фахівці) для покращення показників конверсії сайтів.
  • Керування проектами з оптимізації роботи облікових систем (CRM, телефонія, месенджери та інші інструменти): особиста участь, а також робота в команді для настройки інтеграції (включаючи підключення систем з "нуля"): складання ТЗ; постановка завдань; контроль виконання; тестування; складання навчального матеріалу щодо нового функціоналу для співробітників; навчання.
  • Розробка індивідуальних KPI та мотиваційних під процеси клієнта для відділів продажу / сервісних відділів / контакт-центрів.
  • Підбір необхідного обладнання для контакт-центрів клієнта, складання кошторисів та затвердження бюджетів, контроль поставок, контроль коректного підключення.
  • Складання звітності для підрозділів з обслуговування клієнтів клієнтів для контролю виконання KPI (регулярна або одноразова звітність).

CEO

ООО, Теловокс

Телекоммуникации / Связь

1 год

01.2019 - 01.2020

  • Відкриття міжнародного, аутсорсингового контакт-центру з "нуля" (США).
  • Фінансове планування: бюджети, звіти з використання бюджетів (P&L, баланси, інше)
  • Організація площадки: вибір локації, організація офісу.
  • Підбір та адаптація команди: топ-менеджери, оператори, керівники груп.
  • Розробка та впровадження системи навчання персоналу контакт-центру.
  • Розробка проектної документації: запуск проекту, підтримка проекту, звітність та контроль показників.
  • Впровадження та адаптація автоматизованого ПЗ для спільної роботи компанії, а саме - впровадження Бітрікс24 «Корпоративний портал»: структура, автоматизація завдань, автоматизація підбору персоналу, створення корпоративного сайту на платформі Бітрікс24, автоматизація CRM (від логіки роботи до налаштування роботів, шаблонів зовнішніх документів тощо).
  • Запуск зовнішніх проектів: комунікація з замовниками, підготовка шаблонів скриптів, інфоблоків під проект замовника, розробка інструкцій по роботі з ПЗ замовника, підготовка звітів за результатами роботи проекту.
  • Розробка внутрішньої звітності.
  • Управління персоналом.

Бізнес-аналітик

Freelance

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

3 года 3 месяца

09.2015 - 12.2018

  • Збір вимог від внутрішніх підрозділів для складання ТЗ (будівництва телефонії та облікових систем (CRM), мокапів інтерфейсів, звітності тощо).
  • Вибір зовнішніх постачальників для побудови оптимального рішення відповідно до вимог компанії та бюджету.
  • Взаємодія з зовнішніми постачальниками послуг: передача ТЗ в роботу, контроль термінів, етапів реалізації, тестування.
  • Навчання користувачів роботі з впровадженими системами.
  • Опис бізнес-процесів компанії (як є, оптимізація, впровадження).
  • Складання стандартів операційних процедур.
  • Опис процесів взаємодії між відділами (за матрицею відповідальності).
  • Складання стандартів робочих місць відділів, співробітників контакт-центру.
  • Складання посадових, функціональних обов'язків, підбір персоналу в контакт-центр.
  • Створення скриптів та баз знань.
  • Розробка ключових показників ефективності, впровадження звітності за KPI, контроль виконання.
  • Обробка статистичних даних, складання аналітичних дашбордів.
  • Прогнозування навантаження на контакт-центр, розрахунок співробітників.
  • Документообіг: договори (включаючи специфікації проекту), рахунки, акти, податкові накладні.

Керівник відділу продажу (IT)

Міроктел

Телекоммуникации / Связь

6 месяцев

02.2015 - 08.2015

  • Операційне управління відділом продажів.
  • Складання плану продажів, контроль виконання, розрахунок заробітної плати підлеглих з урахуванням виконання плану.
  • Розробка мотивації співробітників, контроль виконання, звітність по виконанню KPI.
  • Розробка презентацій для нової лінійки продуктів компанії (для зовнішніх клієнтів).
  • Проектна робота з новими та існуючими VIP-клієнтами (включаючи підбір необхідного обладнання для організації КЦ з "О").

Менеджер з продажу (IT)

Мироктел

Телекоммуникации / Связь

5 месяцев

08.2014 - 01.2015

  • Проведення переговорів з зацікавленими сторонами для впровадження продуктів компанії (впровадження IP-телефонії та супутньої інтеграції з обліковими системами, організація omnichannel).
  • Консультації існуючих клієнтів компанії щодо розширення існуючої IT-інфраструктури.
  • Збір вимог від клієнтів для підготовки індивідуального рішення.• Підготовка індивідуальної комерційної пропозиції.• Підготовка первинної документації: договору, нарядів на роботи, рахунків, актів (контроль).
  • Розробка ТЗ для IT-департаменту щодо впровадження рішень, контроль виконання.
  • Складання стандартів операційних процедур для клієнтів, опис бізнес-процесів компанії для побудови індивідуальних CRM.
  • Розробка інтерфейсів облікових систем. Узгодження з замовником.
  • Навчання користувачів.
  • Участь у розробці нової лінійки продуктів компанії.
  • Розробка презентацій продуктів для клієнтів компанії.

Заступник директора відділу обслуговування клієнтів

Айбокс, ООО

Финансовые услуги

7 месяцев

09.2013 - 04.2014

  • Впровадження верхнього рівня KPI, KPI для відділу, KPI працівника відповідно до стандарту EN15838.
  • Впровадження стандартів обслуговування.
  • Впровадження методики оцінки якості обслуговування клієнтів.
  • Розробка мотивації для працівників контактного центру.
  • Розробка та ведення звітності про контактний центр.
  • Впровадження WFM (розрахунок завантаження на контактний центр та необхідної кількості ресурсів для забезпечення показників).
  • Участь у розробці інформаційної панелі (dashboard) для контактного центру.
  • Складання презентацій та інших матеріалів для керівників служб компанії.
  • Підбір персоналу.

Керівник підрозділу з обслуговування клієнтів

ДП "Райське Джерело"

Торговля розничная / Retail

1 год 2 месяца

01.2012 - 03.2013

  • Складання мануалів, стандартів, правил роботи операторів та навчального матеріалу.
  • Впровадження опитування та складання сценаріїв щодо задоволеності клієнтів.
  • Створення та впровадження стандартів обслуговування.
  • Впровадження моніторингу якості обслуговування операторів. Аналітика якості розмов операторів. Надання звітності по результатам перевірок.
  • Впровадження показників KPI для відділу.
  • Прогнозування необхідних ресурсів відділу клієнтського сервісу (операторів) «Workforce management».
  • Аналітика історії надходження дзвінків у клієнтський департамент та виявлення закономірностей в навантаженні.
  • Формування довгострокового прогнозу щодо навантаження.
  • Побудова та коригування графіка роботи операторів.
  • Розробка системи змінної роботи.
  • Аналіз прогнозу та факту щодо навантаження.
  • Виявлення неузгоджень у плануванні навантаження та невідкладна коригування прогнозу та графіка роботи операторів.
  • Формування та складання звітів щодо департаменту.
  • Аналіз показників KPI.
  • Складання ТЗ для автоматизації роботи департаменту (On-line монітори з оперативними даними показників, створення необхідних звітів для обліку та можливості аналізу KPI показників тощо).
  • Розробка системи операційних процедур (прийом замовлення, переоформлення, звуження тощо).
  • Аналіз роботи IP-телефонії для оптимізації рівномірного розподілу навантаження на операторів.

Супервізор (аутсорс контакт-центр)

Маркетинг-группа OS-Direct

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

7 месяцев

04.2011 - 11.2011

  • Контроль формування графіка роботи операторів згідно з WFM.
  • Прослуховування дзвінків та надання подальшого зворотного зв'язку.
  • Навчання нововведенням по проектах (каталожна та On-Line торгівля).
  • Проведення тренінгів з операторами з якості обслуговування.
  • Аналіз медіа-активності вхідних дзвінків з фактом (збільшення коефіцієнта завантаження операторів).
  • Складання щоденних, щомісячних звітів по дзвінках, якості обслуговування.
  • Облік робочого часу операторів.
  • Розрахунок бонусів та штрафів.
  • Координація роботи операторів.
  • Підготовка звітності по проектам.
  • Контроль продажів додаткових товарів операторами ГЛ.
  • Облік повернень товарів, складу (контроль термінів тощо).

Коуч, тренер, наставник

Урядовий контактний центр

Государственный сектор

1 год 3 месяца

06.2009 - 09.2010

  • Розробка методології навчання для підготовки нових операторів.
  • Проведення навчання для нових та існуючих операторів.
  • Розробка методів тестування операторів для підвищення якості роботи.
  • Участь у адаптації персоналу.
  • Розробка тренінгів та їх проведення для персоналу.
  • Складання планів та графіків навчання, аналіз проведених тренінгів та тестування для підвищення ефективності роботи операторів.
  • Складання інфоблоків, скриптів, а також навчального матеріалу.
  • Розробка звітності (щоденна, щотижнева, щомісячна) для керівників підрозділів.
  • Керування проектом телемаркетингу (4 місяці).

Оператор call-центра, організатор акцій, інше

Различные компании

Другое

5 лет 1 месяц

05.2004 - 06.2009

У 2004 році розпочала роботу оператором в Утел, де працювала на гарячій лінії близько року. Потім змінила роботу на організатора акцій і успішно працювала фрілансом в даному напрямку протягом 4 років. У 2009 році повернулась на посаду оператора в Укртелеком (підтримка абонентів ОГО). Після цього перейшла на посаду диспетчера в Урядовий контактний центр (державний сектор), де отримала підвищення в липні 2009 року до посади коуча (наставника).

Ключевая информация

  • Досвід відкриття аутсорсингового контакт-центру "з нуля": бюджетування, вибір локації, організація офісу, підбір та адаптація персоналу, розробка проектної документації, впровадження та адаптація автоматизованого ПЗ для спільної роботи компанії, запуск зовнішніх проектів, розробка звітності, управління персоналом.
  • Володію методами впровадження мотивації та побудови звітності за виконанням KPI (стандарт EN 15838).
  • Володію методами прогнозування ресурсів контакт-центру з урахуванням прямих та дискретних запитів (WFM).

Бізнес-аналіз, аудит:

  • Володію методологіями опису бізнес-процесів: BPMN 2.0, IDF0, UML, простий процес, функціональні блок-схеми.
  • Досвід збору, фіксації вимог та пріоритезації завдань на основі потреб бізнесу з подальшою постановкою на розробку, оптимізацію процесів;
  • Досвід автоматизації внутрішніх бізнес-процесів компаній на базі BPMN;
  • Досвід роботи з IT командами, контролю термінів, бюджетів, тестування впроваджених рішень зі складанням мануалів, навчанням та підтримкою персоналу.

Навички впровадження / оптимізації роботи CRM / ERP:

  • Creatio: користувач + формування, створення шаблонів для тригерних розсилок, налаштування карток Лідів, контактів, контрагентів.
  • Бітрікс24: адміністрування порталу (співробітники, проекти, завдання, роботи в завданнях, індивідуальні звіти); створення, автоматизація бізнес-процесів; підключення каналів зв'язку; налаштування CRM під вимоги бізнесу; робота з підрядниками з інтеграції зі стороннім ПО (включаючи 1С); персоналізація порталу.-
  • AmoCRM, Zoho, KeepingCRM, SalesDrive: адміністрування; налаштування воронки; підключення каналів зв'язку; налаштування автоматизації роботи згідно з етапами воронки; налаштування індивідуальних звітів; інтеграції зі стороннім ПО.
  • OneBox, Bpium: інтеграція системи під вимоги замовника.
  • IP-АТС - адміністрування: Binotel, Ringostat, OnlinePBX, Voximplant, Oktell, Asterisk + FreePBX

Додатково:

  • Робота з документацією: розробка ТЗ для впровадження або адаптації ПЗ, опис проектної документації, спільна робота з IT-спеціалістами від передачі завдання на роботи (специфікації проекту) до навчання персоналу щодо використання продукту.
  • Досвід у створенні сайтів: Бітрікс сайти, WordPress (вибір шаблону, наповнення, форми + за необхідності, опис логіки, постановка ТЗ розробникам).
  • Знання методологій Agile/Kanban/Waterfall.Маю досвід продажу IT-продуктів, послуг та управління відділом продажів.

Можу налаштувати мережу, маршрутизатори, комутатори, IP-телефони, змонтовати кабель, якщо адміністратора немає на місці :)

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

Bitrix.Lab

2019

Регулярна участь у конференції для партнерів Бітрікс24 - "Битрикс.Лаб".

Теми: "Автоматизація продажу", "Про цілі", "Продажі", інше.

Психология предприятия

2015

Протягом 2х років прослухано 2 курса (42 дисципліни) по психології (включно з підприємництва).

Операційне управління контакт центром. Доступ та продуктивність

2013

Сертифікат о проходженні курса від Apex Berg Contact Center Consulting 

Бизнес-форум «Дни директ-маркетинга в Украине»

2010

Сертифікат про участь в міжнародному бізнес-форумі «Дни директ-маркетинга в Украине» від компанії OS-Direct

Ірина

Head of customer service

Мироновка

Готов переехать: Киев

2 000 $

38 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 3 дня назад