Работала в 15 компаниях 19 лет 3 месяца
Другое, Торговля розничная / Retail, IT, Консалтинг / Аудит, АПК (Агропромышленный комплекс), Услуги для бизнеса - другое, Телекоммуникации / Связь, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования, Финансовые услуги, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Государственный сектор
Business analyst / Project manager на проект запуску on-line біржі праці у Чехії
We Can c.r.o.
Другое
10 месяцев
07.2023 - по настоящее время
Запуск проєкту з "0" для стартапу (єдиний аналітик)
- Збір вимог від фаундера та ТОМ менеджменту щодо запуску проекту (стартап для ринку Чехії - впровадження аналогу сервісу "Кабанчик");
- Проведення аналізу ринку;
- Підготовка функціональних вимог, мокапів;
- Пошук оптимальних рішень та підрядників для формування IT, інфраструктури проекту (телефонія, CRM, мейлер, чат-боти, поштові сервіси, хостинг провайдери);
- Участь у маркетингових активностях, контроль SEO підрядників;
- Підготовка бюджетів та звітності по їх дотриманню;
- Формування завдань до підрядників по старту проекту та його впровадженню;
- Контроль підрядників на всіх етапах впровадження;
- Тестування разрубленных рішень;
- Підготовка інструкцій, мануалів, навчання співробітників роботі з програмним забезпеченням.
Спеціаліст відділу бізнес-аналітики (дата аналітик)
NOVUS
Торговля розничная / Retail
3 месяца
03.2023 - 06.2023
- Автоматизація процесів, пов’язаних зі збором та аналізом даних;
- Розробка та документування алгоритмів, скриптів та технічних рішень;
- Збір вимог по впровадженню нової звітності;
- Формування завдань розробникам;
- Контроль та тестування впровадження.
Бізнес-аналітик
PM Partners
IT
6 месяцев
08.2022 - 02.2023
Участь у розробці продукту компанії (єдиний аналітик):
- Визначення та валідація вимог внутрішнього замовника;
- Опис функціональних, нефункціональних вимог до реалізації продукту;
- Ведення проектної документації в Confluence (технічна документація);
- Валідація функцій з фокус-групами, участь у пресейлі;
- Використання методологій створення Epics, User Stories, BPMN, UML, UI|UX, методології SMART;
- Постановка завдань та контроль їх виконання командою проекту (дизайнер, копірайтер, маркетинг);
- Взаємодія з командою розробників для вироблення та узгодження підходів щодо реалізації функціоналу;
- Формулювання критеріїв для перевірки нового/зміненого функціоналу;
- Тестування готового функціоналу;
- Планування та звітність за етапами проведення проекту (Jira).
IT Project Manager
Бізнес-Конструктор
Консалтинг / Аудит
9 месяцев
11.2021 - 08.2022
- Контроль ефективної роботи ІТ-інфраструктури компанії.
- Аудит роботи підрозділів компанії для пошуку рішень з автоматизації процесів, збір, фіксація вимог та приоритезація завдань на основі потреб бізнесу з подальшою постановкою на розробку, оптимізацію процесів.
- Пошук оптимальних рішень для проведення автоматизації процесів та інтеграції з існуючою ІТ-інфраструктурою.
- Підготовка презентацій рішень, складання та узгодження бюджетів.
- Пошук підрядників під проекти, складання ТЗ, контроль етапів та термінів виконання.
- Загальна проектна координація, включаючи виконання дрібних проектних завдань з існуючими підрядниками: прийомка завдань від внутрішніх замовників, підготовка ТЗ, передача на виконання, узгодження бюджетів, контроль термінів та етапів, проведення тестування.
- Адміністрування CRM системи, налаштування інтеграцій внутрішніх ІТ-систем компанії.
- Регулярна робота з зворотнім зв'язком від внутрішніх замовників по роботі, доробці існуючих систем компанії.
- Обробка зовнішніх запитів від клієнтів на автоматизацію процесів (вибір рішень CRM, таскменеджерів).
Project Manager
Агромат, ТОВ
АПК (Агропромышленный комплекс)
4 месяца
07.2021 - 11.2021
- Збір вимог від внутрішніх замовників щодо доробки програмного забезпечення компанії (ERP, корпоративний портал, таскменеджер та інше).
- Підготовка проектів (опис бізнес-процесів, узгодження з замовником, вибір підрядників, формулювання завдань, контроль виконання та термінів, документообіг, тестування, підготовка інструкцій та навчання).
- Підтримка працівників компанії у питаннях роботи таскменеджера, корпоративного порталу та іншого програмного забезпечення.
Бізнес-аналітик, проектний менеджер
Freelance
Услуги для бизнеса - другое
1 год 5 месяцев
02.2020 - 07.2021
- Керування IT проектами з оптимізації роботи відділів продажу, сервісних відділів: комунікація з IT та постановка завдань; складання ТЗ; тестування.
- Керування Digital проектами: розробка або впровадження змін на сайтах клієнтів; комунікація з розробниками; тестування; комунікація з маркетологами (SEO, PPC фахівці) для покращення показників конверсії сайтів.
- Керування проектами з оптимізації роботи облікових систем (CRM, телефонія, месенджери та інші інструменти): особиста участь, а також робота в команді для настройки інтеграції (включаючи підключення систем з "нуля"): складання ТЗ; постановка завдань; контроль виконання; тестування; складання навчального матеріалу щодо нового функціоналу для співробітників; навчання.
- Розробка індивідуальних KPI та мотиваційних під процеси клієнта для відділів продажу / сервісних відділів / контакт-центрів.
- Підбір необхідного обладнання для контакт-центрів клієнта, складання кошторисів та затвердження бюджетів, контроль поставок, контроль коректного підключення.
- Складання звітності для підрозділів з обслуговування клієнтів клієнтів для контролю виконання KPI (регулярна або одноразова звітність).
CEO
ООО, Теловокс
Телекоммуникации / Связь
1 год
01.2019 - 01.2020
- Відкриття міжнародного, аутсорсингового контакт-центру з "нуля" (США).
- Фінансове планування: бюджети, звіти з використання бюджетів (P&L, баланси, інше)
- Організація площадки: вибір локації, організація офісу.
- Підбір та адаптація команди: топ-менеджери, оператори, керівники груп.
- Розробка та впровадження системи навчання персоналу контакт-центру.
- Розробка проектної документації: запуск проекту, підтримка проекту, звітність та контроль показників.
- Впровадження та адаптація автоматизованого ПЗ для спільної роботи компанії, а саме - впровадження Бітрікс24 «Корпоративний портал»: структура, автоматизація завдань, автоматизація підбору персоналу, створення корпоративного сайту на платформі Бітрікс24, автоматизація CRM (від логіки роботи до налаштування роботів, шаблонів зовнішніх документів тощо).
- Запуск зовнішніх проектів: комунікація з замовниками, підготовка шаблонів скриптів, інфоблоків під проект замовника, розробка інструкцій по роботі з ПЗ замовника, підготовка звітів за результатами роботи проекту.
- Розробка внутрішньої звітності.
- Управління персоналом.
Бізнес-аналітик
Freelance
IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования
3 года 3 месяца
09.2015 - 12.2018
- Збір вимог від внутрішніх підрозділів для складання ТЗ (будівництва телефонії та облікових систем (CRM), мокапів інтерфейсів, звітності тощо).
- Вибір зовнішніх постачальників для побудови оптимального рішення відповідно до вимог компанії та бюджету.
- Взаємодія з зовнішніми постачальниками послуг: передача ТЗ в роботу, контроль термінів, етапів реалізації, тестування.
- Навчання користувачів роботі з впровадженими системами.
- Опис бізнес-процесів компанії (як є, оптимізація, впровадження).
- Складання стандартів операційних процедур.
- Опис процесів взаємодії між відділами (за матрицею відповідальності).
- Складання стандартів робочих місць відділів, співробітників контакт-центру.
- Складання посадових, функціональних обов'язків, підбір персоналу в контакт-центр.
- Створення скриптів та баз знань.
- Розробка ключових показників ефективності, впровадження звітності за KPI, контроль виконання.
- Обробка статистичних даних, складання аналітичних дашбордів.
- Прогнозування навантаження на контакт-центр, розрахунок співробітників.
- Документообіг: договори (включаючи специфікації проекту), рахунки, акти, податкові накладні.
Керівник відділу продажу (IT)
Міроктел
Телекоммуникации / Связь
6 месяцев
02.2015 - 08.2015
- Операційне управління відділом продажів.
- Складання плану продажів, контроль виконання, розрахунок заробітної плати підлеглих з урахуванням виконання плану.
- Розробка мотивації співробітників, контроль виконання, звітність по виконанню KPI.
- Розробка презентацій для нової лінійки продуктів компанії (для зовнішніх клієнтів).
- Проектна робота з новими та існуючими VIP-клієнтами (включаючи підбір необхідного обладнання для організації КЦ з "О").
Менеджер з продажу (IT)
Мироктел
Телекоммуникации / Связь
5 месяцев
08.2014 - 01.2015
- Проведення переговорів з зацікавленими сторонами для впровадження продуктів компанії (впровадження IP-телефонії та супутньої інтеграції з обліковими системами, організація omnichannel).
- Консультації існуючих клієнтів компанії щодо розширення існуючої IT-інфраструктури.
- Збір вимог від клієнтів для підготовки індивідуального рішення.• Підготовка індивідуальної комерційної пропозиції.• Підготовка первинної документації: договору, нарядів на роботи, рахунків, актів (контроль).
- Розробка ТЗ для IT-департаменту щодо впровадження рішень, контроль виконання.
- Складання стандартів операційних процедур для клієнтів, опис бізнес-процесів компанії для побудови індивідуальних CRM.
- Розробка інтерфейсів облікових систем. Узгодження з замовником.
- Навчання користувачів.
- Участь у розробці нової лінійки продуктів компанії.
- Розробка презентацій продуктів для клієнтів компанії.
Заступник директора відділу обслуговування клієнтів
Айбокс, ООО
Финансовые услуги
7 месяцев
09.2013 - 04.2014
- Впровадження верхнього рівня KPI, KPI для відділу, KPI працівника відповідно до стандарту EN15838.
- Впровадження стандартів обслуговування.
- Впровадження методики оцінки якості обслуговування клієнтів.
- Розробка мотивації для працівників контактного центру.
- Розробка та ведення звітності про контактний центр.
- Впровадження WFM (розрахунок завантаження на контактний центр та необхідної кількості ресурсів для забезпечення показників).
- Участь у розробці інформаційної панелі (dashboard) для контактного центру.
- Складання презентацій та інших матеріалів для керівників служб компанії.
- Підбір персоналу.
Керівник підрозділу з обслуговування клієнтів
ДП "Райське Джерело"
Торговля розничная / Retail
1 год 2 месяца
01.2012 - 03.2013
- Складання мануалів, стандартів, правил роботи операторів та навчального матеріалу.
- Впровадження опитування та складання сценаріїв щодо задоволеності клієнтів.
- Створення та впровадження стандартів обслуговування.
- Впровадження моніторингу якості обслуговування операторів. Аналітика якості розмов операторів. Надання звітності по результатам перевірок.
- Впровадження показників KPI для відділу.
- Прогнозування необхідних ресурсів відділу клієнтського сервісу (операторів) «Workforce management».
- Аналітика історії надходження дзвінків у клієнтський департамент та виявлення закономірностей в навантаженні.
- Формування довгострокового прогнозу щодо навантаження.
- Побудова та коригування графіка роботи операторів.
- Розробка системи змінної роботи.
- Аналіз прогнозу та факту щодо навантаження.
- Виявлення неузгоджень у плануванні навантаження та невідкладна коригування прогнозу та графіка роботи операторів.
- Формування та складання звітів щодо департаменту.
- Аналіз показників KPI.
- Складання ТЗ для автоматизації роботи департаменту (On-line монітори з оперативними даними показників, створення необхідних звітів для обліку та можливості аналізу KPI показників тощо).
- Розробка системи операційних процедур (прийом замовлення, переоформлення, звуження тощо).
- Аналіз роботи IP-телефонії для оптимізації рівномірного розподілу навантаження на операторів.
Супервізор (аутсорс контакт-центр)
Маркетинг-группа OS-Direct
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
7 месяцев
04.2011 - 11.2011
- Контроль формування графіка роботи операторів згідно з WFM.
- Прослуховування дзвінків та надання подальшого зворотного зв'язку.
- Навчання нововведенням по проектах (каталожна та On-Line торгівля).
- Проведення тренінгів з операторами з якості обслуговування.
- Аналіз медіа-активності вхідних дзвінків з фактом (збільшення коефіцієнта завантаження операторів).
- Складання щоденних, щомісячних звітів по дзвінках, якості обслуговування.
- Облік робочого часу операторів.
- Розрахунок бонусів та штрафів.
- Координація роботи операторів.
- Підготовка звітності по проектам.
- Контроль продажів додаткових товарів операторами ГЛ.
- Облік повернень товарів, складу (контроль термінів тощо).
Коуч, тренер, наставник
Урядовий контактний центр
Государственный сектор
1 год 3 месяца
06.2009 - 09.2010
- Розробка методології навчання для підготовки нових операторів.
- Проведення навчання для нових та існуючих операторів.
- Розробка методів тестування операторів для підвищення якості роботи.
- Участь у адаптації персоналу.
- Розробка тренінгів та їх проведення для персоналу.
- Складання планів та графіків навчання, аналіз проведених тренінгів та тестування для підвищення ефективності роботи операторів.
- Складання інфоблоків, скриптів, а також навчального матеріалу.
- Розробка звітності (щоденна, щотижнева, щомісячна) для керівників підрозділів.
- Керування проектом телемаркетингу (4 місяці).
Оператор call-центра, організатор акцій, інше
Различные компании
Другое
5 лет 1 месяц
05.2004 - 06.2009
У 2004 році розпочала роботу оператором в Утел, де працювала на гарячій лінії близько року. Потім змінила роботу на організатора акцій і успішно працювала фрілансом в даному напрямку протягом 4 років. У 2009 році повернулась на посаду оператора в Укртелеком (підтримка абонентів ОГО). Після цього перейшла на посаду диспетчера в Урядовий контактний центр (державний сектор), де отримала підвищення в липні 2009 року до посади коуча (наставника).
Ключевая информация
- Досвід відкриття аутсорсингового контакт-центру "з нуля": бюджетування, вибір локації, організація офісу, підбір та адаптація персоналу, розробка проектної документації, впровадження та адаптація автоматизованого ПЗ для спільної роботи компанії, запуск зовнішніх проектів, розробка звітності, управління персоналом.
- Володію методами впровадження мотивації та побудови звітності за виконанням KPI (стандарт EN 15838).
- Володію методами прогнозування ресурсів контакт-центру з урахуванням прямих та дискретних запитів (WFM).
Бізнес-аналіз, аудит:
- Володію методологіями опису бізнес-процесів: BPMN 2.0, IDF0, UML, простий процес, функціональні блок-схеми.
- Досвід збору, фіксації вимог та пріоритезації завдань на основі потреб бізнесу з подальшою постановкою на розробку, оптимізацію процесів;
- Досвід автоматизації внутрішніх бізнес-процесів компаній на базі BPMN;
- Досвід роботи з IT командами, контролю термінів, бюджетів, тестування впроваджених рішень зі складанням мануалів, навчанням та підтримкою персоналу.
Навички впровадження / оптимізації роботи CRM / ERP:
- Creatio: користувач + формування, створення шаблонів для тригерних розсилок, налаштування карток Лідів, контактів, контрагентів.
- Бітрікс24: адміністрування порталу (співробітники, проекти, завдання, роботи в завданнях, індивідуальні звіти); створення, автоматизація бізнес-процесів; підключення каналів зв'язку; налаштування CRM під вимоги бізнесу; робота з підрядниками з інтеграції зі стороннім ПО (включаючи 1С); персоналізація порталу.-
- AmoCRM, Zoho, KeepingCRM, SalesDrive: адміністрування; налаштування воронки; підключення каналів зв'язку; налаштування автоматизації роботи згідно з етапами воронки; налаштування індивідуальних звітів; інтеграції зі стороннім ПО.
- OneBox, Bpium: інтеграція системи під вимоги замовника.
- IP-АТС - адміністрування: Binotel, Ringostat, OnlinePBX, Voximplant, Oktell, Asterisk + FreePBX
Додатково:
- Робота з документацією: розробка ТЗ для впровадження або адаптації ПЗ, опис проектної документації, спільна робота з IT-спеціалістами від передачі завдання на роботи (специфікації проекту) до навчання персоналу щодо використання продукту.
- Досвід у створенні сайтів: Бітрікс сайти, WordPress (вибір шаблону, наповнення, форми + за необхідності, опис логіки, постановка ТЗ розробникам).
- Знання методологій Agile/Kanban/Waterfall.Маю досвід продажу IT-продуктів, послуг та управління відділом продажів.
Можу налаштувати мережу, маршрутизатори, комутатори, IP-телефони, змонтовати кабель, якщо адміністратора немає на місці :)
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
Bitrix.Lab
Регулярна участь у конференції для партнерів Бітрікс24 - "Битрикс.Лаб".
Теми: "Автоматизація продажу", "Про цілі", "Продажі", інше.
Психология предприятия
Протягом 2х років прослухано 2 курса (42 дисципліни) по психології (включно з підприємництва).
Операційне управління контакт центром. Доступ та продуктивність
Сертифікат о проходженні курса від Apex Berg Contact Center Consulting
Бизнес-форум «Дни директ-маркетинга в Украине»
Сертифікат про участь в міжнародному бізнес-форумі «Дни директ-маркетинга в Украине» від компанії OS-Direct
Ірина
Ірина
Head of customer service
Мироновка
Готов переехать: Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 3 дня назад