Работала в 1 компании 1 год 6 месяцев
Другое
психолог
Міжнародний Медичний Корпус
Другое
1 год 5 месяцев
02.2023 - по настоящее время
Підтримка постраждалого населення, кризове консультування, індивідуальне консультування, проведення груп підтримки, фасилітаційних груп, проведення тренінгів, проведення супервізійних груп.
Ключевая информация
Володію м’якими навичками, як-от комунікативні здібності, критичне мислення, адаптивність, ситуаційна обізнаність, дбайливість, навички емоційного співпереживання, тайм-менеджменту і стрес-менеджменту. Гарно працюю, як тренер. Маю розуміння принципів надання допомоги з урахуванням травми, методологій психосоціальної підтримки та етичних принципів роботи з вразливими групами населення.
Училась в 1 заведении
Чернігівський педагогічний університет ім.Т.Шевченка
практичний психолог
Чернігів, 2003
Владеет языками
Русский
свободно
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Психосоціальна підтримка у громадах під час криз і надзвичайних ситуацій
"Основи травмотерапії"
Вступ в травму. Особливості травм в воєнний час. Перша психологічна допомога. Психологічна допомога при горюванні і втраті. Втома від співчуття та управління стресом в умовах військового часу. Протоколи негайної стабілізації в умовах війни за ізраїльським досвідом (ISP)
Програма ВООЗ зі стрес-менеджменту. Тренінг для тренерів "Самодопомога плюс""
Груповий курс управління стресом.
Вступ до теорії по роботі з невизначенною втратою
Навички роботи з невизначенною втратою
Тренінг із клінічного ведення психічних розладів за програмою mhGAР (34 години)
Навички ведення психічних, неврологічних розладів у неспеціалізованих закладах охорони здоров'я
Особливості залучення і роль психолога у процесуальних діях за участі дитини в межах кримінального провадження
Оновлено знання про міжнародні стандарти та підходи, дружнього до дитини правосуддя. Використання формули безпечної взаємодії з дитиною, врахування вікових особливостей при постановці запитань дитині на кожній фазі проведення опитування.
Терапевтичний підхід на основі спільних елементів СЕТА
Терапевтичний підхід на основі спільних елементів з метою лікування симптомів, які пов'язані з травмою, депресією, тривожними станами, проблеми безпеки, такі як самогубство/міжособистісне насильство, а також загальне функціонування.
"Навчання технік зцілення для батьків, осіб, що їх заміняють, та спеціалістів, які працюють з дітьми""
Техніки зцілення для дітей
Сертифікат супервізора
Проведення груп і робота з консультантами по винесенню обговоренню кейсів
Навички для психологічного відновлення
Оволодіння навичками психологічного відновлення: з вирішення проблем, заохочення позитивної діяльності, управління реакціями, розвиток конструктивного мислення, відновлення здорових соціальних зав'язків.
Технології психологічної корекції психосоматичних захворювань
Психосоматика: теорія та практика, діагностика в психосоматиці, Особливості психокорекції психосоматичних клієнтів різних нозологій.
Психічне здоровя та гендерне насилля
Допомога постраждалим від сексуального насильства
Введення в гештальт - терапію/гештальт консусултування. Контакт з собою та іншими
Навички терапії/консультування в гештальт підході
Дополнительная информация
Особисті якості
Комунікабельна, стрестійка, добре розвинена когнітивна емпатія, вміння планувати час, цілеспрямована. Гарно працюю в команді. Вмію організовувати власну роботу і сприяти організації роботи команди.
Здатна залишатися позитивною і професійною у стресових ситуаціях. Здатність працювати в складних умовах як у місті, так і у віддалених польових місцях з обмеженими ресурсами.
Svitlana
Svitlana
Супервізор, психолог
Чернигов
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте
Обновлено 3 недели назад