Работал в 7 компаниях 15 лет 1 месяц
Интернет, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
Business Development Manager (Pet Food UK market)
E-Commerce
Интернет
6 месяцев
08.2023 - 02.2024
Напрацювання стратегій постачання, переговори, відносини з партнерами, оптимізація бізнес-процесів, та управління замовленнями.
Менеджер ЗЕД (фармацевтичні допоміжні речовини та косметичні інгредієнти)
Індел, ТОВ
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 месяца
05.2023 - 07.2023
Організація логістичного ланцюга, переговори з партнерами, контроль оплат та доставок.
Менеджер із закупівель
СП Vitmark Україна
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
11 месяцев
06.2022 - 05.2023
Пошук постачальників, управління циклом закупівель, співпраця з логістикою та митним оформленням.
Менеджер ЗЕД/Логістики (паркет, ламінат та ін. Підлога)
Компанія "Best Flooring"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 11 месяцев
03.2020 - 02.2022
Розробка асортименту відомих європейських брендів у категоріях килимових покриттів та паркету.Проведення презентацій, навчання менеджерів, управління замовленнями та логістикою.Організація імпорту: взаєморозрахунки, митне оформлення, регулювання конфліктів.
Менеджер Закупівель/Менеджер ЗЕД (іноземні постачальники автозапчастин)
Компанія "ТехноМир"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
3 года 6 месяцев
08.2016 - 02.2020
Пошук та укладання контрактів з новими постачальниками в ОАЕ, Кореї, ЄС, США.Організація логістики, відвідування постачальників за кордоном, управління замовленнями та оплатами.
Менеджер Імпорту та Логістики (керамічна плитка, сантехніка, освітлення, меблі, кухні)
Компанія "OdesSan"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год
07.2015 - 07.2016
Перехід компанії в незалежні прямі імпортери.Побудова ефективної системи платежів та логістики.Участь в розробці концепції шоу-руму, організація виставок та поїздок.Ведення переговорів, моніторинг транспортних та брокерських послуг.
Менеджер ЗЕД (меблі, освітлення, шпалери, покриття для підлоги, плитка, сантехніка, двері)
компанія «Pyramid Group»
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
6 лет 7 месяцев
11.2008 - 06.2015
Менеджер з логістики: Розробка та розвиток напрямків дверей, килимових покриттів, паркету, килимів, шпалер, тканин з «0». Визначення асортименту, представлення продукту, аналіз ринків, переговори для отримання переважних умов з іноземними партнерами, листування з постачальниками. Розміщення замовлень, контроль митного оформлення, платежів, вирішення конфліктів.Менеджер з логістики: Розробка та розвиток напрямків дверей, килимових покриттів, паркету, килимів, шпалер, тканин з «0». Визначення асортименту, представлення продукту, аналіз ринків, переговори для отримання переважних умов з іноземними партнерами, листування з постачальниками. Розміщення замовлень, контроль митного оформлення, платежів, вирішення конфліктів.
Ключевая информация
СМ. :
Дополнительная информация
Свой раздел
Моє розгорнуте резюме:
Учился в 1 заведении
Miami Dade Community College, Miami, FL, USA
Викладання англійської мови як іноземної
Miami, 1994
Владеет языками
Английский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Дополнительная информация
Свой раздел
У разі виникнення інтересу в процесі розгляду мого резюме, прошу зв'язатися зі мною за месенджерами: Viber, WhatsAp +380971469005 або Телеграм @Al240971. У мене не завжди є можливість відповісти на телефонний дзвінок. Заздалегідь вдячний.Олексій
Моє розгорнуте резюме:
Демченко Олексій Олегович
Дата народження: 24 вересня 1971
Регіон: Одеса
Телефон: 38 (097) 146-90-05 (Viber, WhatsApp, Skype, Telegram)
email: aodemchenko@ukr.net, alexey.o.demchenko@gmail.com
Освіта:1990 – 1994 – Miami Dade Community College, Miami, Fl, USA. Спеціальність – викладання англійської мови як іноземної
Спеціальні навички:Іноземні мови – англійська – вільно
Комп'ютер – рівень кваліфікованого користувачаMicrosoft Office Suit: (Word, Excel, Internet, поштові системи)
Трудова діяльність:
Серпень 2023 – Лютий 2024 – E-Commerce
Business Development Manager ( Pet Food UK market)
Напрацювання нових стратегічних постачальників, проведення переговорів з існуючими та новими постачальниками, зміцнення відносин з партнерами, покращення існуючих умов та визначення нових можливостей для покращення бізнесу, ділові дзвони та організація зустрічей з партнерами, оперативна систематизація отриманої інформації від партнерів та передача вхідних даних підрозділам компанії. Щомісячне розміщення замовлень, контроль виконання, контроль оплат та доставок на склад, робота з рекламаціями.
Травень 2023 – Липень 2023 - Індел, ТОВ
Менеджер ЗЕД (фармацевтичні допоміжні речовини та косметичні інгредієнти)
Обробка запитів відділу продажу – запит/прорахунок вартості, формування ціни з урахуванням доставки та митного оформлення. Отримання найкращих цін для компанії. Розміщення замовлень, одержання пакета документів, перевірка документів, подання інформації на оплату, консолідація замовлень на транзитних складах, організація та координування перевезень на всіх етапах логістичного ланцюжка.Пошук та переговори з іноземними партнерами. Укладання та контроль виконання контрактів ЗЕД. Контроль взаєморозрахунків. Повна підготовка пакета документів митного оформлення грузов. Взаємодія із митними брокерами.Перевірка та архівування документів із зовнішньоекономічної діяльності по кожному постачальнику.
Червень 2022 – Травень 2023 – СП Vitmark Україна
Менеджер із закупівель (харчова хімія, спецодяг, витратні матеріали для виробництва, сантехніка, упаковка)
Пошук альтернативних постачальників (локальних та європейських), отримання зразків, повний цикл підписання зовнішньоекономічних контрактів (від погодження з постачальником до підтвердження юристами та топ-менеджерами компанії), отримання оптимальних умов та цін співпраці з урахуванням інтересів компанії у першу чергу. Тісна взаємодія з відділом логістики та митного очищення.Робота в 1С - коригування термінів прибуття та внесення оплат.Робота із заявками від виробництва – безперебійне та своєчасне забезпечення заявленими матеріалами відповідно до «ціна + якість».Проведення внутрішніх тендерів та повний цикл погодження від контролера за цінами до генерального директора.Внесення оплат (локальних).Відстеження надходження складу.Робота із рекламаціями.
Березень 2020 – Лютий 2022 – компанія «Best Flooring»
Менеджер ЗЕД (паркет, ламінат та ін. Підлога)/ Менеджер з логістики
Розробка асортименту килимових покриттів та паркету європейських виробників, вивчення продукту компанії, представлення продукту компанії, проведення презентацій для архітекторів, навчання менеджерів з продажу, аналіз ринків, вибір оптимального пакету послуг, розробка стратегії та проведення переговорів для отримання переважних (ексклюзивних) умов роботи з іноземними партнерами, обробка та переклад технічних документацій, ведення ділового листування та переговорів з постачальниками. Розміщення замовлень, своєчасне отримання рахунків, підготовка інформації для транспортної та митної служб щодо організації імпорту та його митного оформлення, організація платежів та контроль взаєморозрахунків з постачальниками, оформлення претензій та регулювання конфліктних ситуацій з постачальниками та замовниками, ведення документообігу, складання інформаційної бази умов.
Серпень 2016 – Лютий 2020 – компанія «ТехноМир»
Менеджер відділу закупівель автозапчастин/менеджер ЗЕД (по роботі з іноземними постачальниками)
Пошук нових закордонних постачальників автозапчастин (ОАЕ, Корея, Євросоюз, США), залучення безпосередньо офіційних представників з метою уникнення поставок контрафактної продукції, погодження умов постачання, обсягів замовлень, цін, логістики, відвідування постачальників за кордоном з метою знайомства та огляду складських запасів та організації роботи компанії, підписання контрактів, аналіз цін постачальників, вибір найкращих цін та постачальників, формування замовлень та розміщення, внесення даних до облікової програми, контроль оплат, контроль доставки та консолідації на транзитних складах.
Липень 2015 – Липень 2016 – компанія «OdesSan»
Менеджер відділу імпорту та логістики (керамічна плитка, сантехніка, освітлення, меблі, кухні)
Побудова роботи відділу імпорту та логістики у стартап-проекті з переходу компанії із субдилера в незалежні прямі імпортери: організація системи платежів за максимально вигідними умовами, організація логістичного ланцюга (територіально та фінансово вигідні ЄС склади, транспорт та брокерські послуги за мінімальними тарифами), подання компанії стратегічно важливим постачальникам та отримання максимально зручних умов роботи, рекомендації та залучення нових постачальників та агентів, навчання персоналу за новими напрямками, участь у розробці концепту шоу-руму (стилістика + рентабельність), підготовка кошторисів та варіантів експозиції для керівника, робота на виставках Cersaie ( Bologna) та I Saloni (Milan) Італія, організація зустрічей та поїздок керівника, організація отримання запрошень та віз для відряджень співробітників, поточна робота: ведення переговорів з постачальниками, моніторинг транспортних та брокерських послуг з метою оптимізації витрат, розміщення, відстеження, консолідація замовлень, підготовка документів для брокерів, підготовка документів для оприбуткування товару, ефективне вирішення питань недопостачання та рекламації.
Листопад 2008 – Липень 2015 – компанія «Pyramid Group»
Менеджер ЗЕД (меблі, освітлення, шпалери, покриття для підлоги, плитка, сантехніка, двері) / Менеджер з логістики
Розробка та розвиток напрямків дверей, килимових покриттів, паркету, килимів, шпалер, тканин з «0»: визначення асортименту для роботи, вивчення продукту компанії, представлення продукту компанії, проведення презентацій для архітекторів, навчання менеджерів з продажу, аналіз ринків, вибір оптимального пакету послуг, розробка стратегії та проведення переговорів для отримання переважних (ексклюзивних) умов роботи з іноземними партнерами, обробка та переклад технічних документацій, ведення ділового листування та переговорів із постачальниками. Розміщення замовлень, своєчасне отримання рахунків, підготовка інформації для транспортної та митної служб щодо організації імпорту та його митного оформлення, організація платежів та контроль взаєморозрахунків з постачальниками, оформлення претензій та регулювання конфліктних ситуацій з постачальниками та замовниками, ведення документообігу, складання інформаційної бази умов.Коригування роботи напрямків освітлення, сантехніки та керамічної плитки. Розробка напряму меблів та освітлення американських та англійських виробників.Відвідування та робота на виставках: Cersaie (Bologna), Heimtextil (Frankfurt), Domotex (Hanover)
Вересень 2007 – Листопад 2008 – компанія «Элтекс»
Менеджер відділу імпорту декоративного та технічного освітлення
Розробка напряму з «0», визначення асортименту для роботи, вивчення продукту компанії, представлення продукту компанії, вибір оптимального пакету послуг, розробка стратегії та проведення переговорів для отримання переважних (ексклюзивних) умов роботи з іноземними партнерами, обробка та переклад технічних документацій, ведення ділової листування та переговорів з постачальниками Іспанії, Італії, Німеччини, Канади, Англії, США, розміщення замовлень та перевірка наявності на складі компанії, своєчасне отримання рахунків, контроль цін та строків готовності, погодження умов поставок, підготовка інформації для транспортної та митної служб з організації імпорту та його митного оформлення, організація платежів та контроль взаєморозрахунків з постачальниками, оформлення претензій та регулювання конфліктних ситуацій з постачальниками та замовниками (у міру виникнення), ведення документообігу, складання щомісячного звіту та первинного балансу, просування продукції на ринок – розвиток дилерської мережі, пошук компаній для співробітництва, розробка комерційних пропозицій, робота з визначення кола можливих клієнтів через Інтернет, створення та ведення інформаційної бази клієнтів, інформаційна та рекламна підтримка дилерів, пошук потенційних постачальників на європейському ринку, аналіз ринку освітлювальної продукції, організація постачання зразків.
Вересень 2005 – Вересень 2007 – компанія «Люксор»
Менеджер відділу імпорту сантехніки, керамічної плитки, меблів для ванних кімнат та гідромасажних басейнів
Вивчення продукту компанії, представлення продукту компанії, вибір оптимального пакету послуг, розробка стратегії та проведення переговорів для отримання переважних (ексклюзивних) умов роботи з іноземними партнерами, обробка та переклад технічних документацій, ведення ділового листування та переговорів з постачальниками Іспанії, Італії, Німеччини, Канади , Англії, розміщення замовлень та перевірка наявності на складі компанії, своєчасне отримання рахунків, контроль цін та строків готовності, погодження умов поставок, підготовка інформації для транспортної та митної служб щодо організації імпорту та його митного оформлення, організація платежів та контроль взаєморозрахунків з постачальниками, оформлення претензій та регулювання конфліктних ситуацій з постачальниками та замовниками (у міру виникнення), ведення первинних документів з оприбуткування та списання продукції зі складу компанії, складання графіка роботи з виконання замовлень, ведення документообігу, складання щомісячного звіту та первинного балансу, просування продукції на ринок – розвиток дилерської мережі, пошук компаній для співробітництва, розробка комерційних пропозицій, робота з визначення кола можливих клієнтів через Інтернет, створення та ведення інформаційної бази клієнтів, інформаційна та рекламна підтримка дилерів, пошук потенційних постачальників на європейському ринку, аналіз ринку сантехнічної та супутньої продукції, організація поставок зразків, відвідування виставок та навчальних семінарів – компанія Kohler, серпень 2006 - Oer Erkenchwick (виданий сертифікат).
Березень 2003 - Серпень 2005 - компанія "Direct Source International", Miami, Fl, USA (надалі "Five Stars LLC"), одеське представництво
Менеджер відділу закупівель тканин та хімічного волокна
Пошук постачальників, обробка інформації про продукт, встановлення контактів та ведення переговорів з постачальниками, отримання зразків та організація проведення лабораторних досліджень матеріалу, вивчення попиту місцевого ринку та проведення комерційних пропозицій, вивчення, оптимізація та організація морських контейнерних постачання товару, складання, переклад та укладання контрактів на поставки, організація відряджень топ-менеджменту для відвідування постачальників.
Грудень 2000 – Грудень 2002 – Batemann Constructing International, Johannesburg, Republic of South Africa
Особистий асистент – референт керівника проекту
Ведення переговорів та документообігу з іноземними партнерами.
Січень 1996 – Вересень 1999 – «Andaman Club Travel» Bangkok, Thailand
Менеджер з туризму
Пропозиція послуг, ведення переговорів, складання турів та маршрутів, проведення індивідуальних турів, укладання договорів з фірмами, що представляють регіональні інтереси, розробка рекламних компаній та рекламних матеріалів, аналіз ринку туристичних послуг у регіоні та діяльності основних конкурентів, супровід груп та індивідуальних клієнтів, ведення переговорів та укладання контрактів із зарубіжними партнерами.
Олексiй
Олексiй
Менеджер ВЭД
Одесса
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 2 недели назад