Работала в 3 компаниях 5 лет 9 месяцев
Торговля розничная / Retail
Юрисконсульт
Технопростір, Famo
Торговля розничная / Retail
5 лет 2 месяца
08.2018 - 10.2023
- Розробка, аналіз, коригування та укладення договорів оренди, суборенди, договорів надання послуг, договорів на сервісне обслуговування (ремонт техніки), договорів поворотної фінансової допомоги, договорів позики, позички; погодження договорів на послуги інтернет зв’язку та ін.;
-Контроль справ в поліції; контроль судових справ (складання різних процесуальних документів: позовні заяви, відзви, клопотання (різного характеру), заяви про розгляд справи без участі сторін і тд;); контроль виконавчих проваджень;
- Юридичний супровід при перевірках контролюючих органів; оформлення належної документації в процесі проведення перевірки;
- Юридичний супровід відкриття магазинів (погодження дозвільної документації, укладання супутніх договорів);
- Автоматизація процесів укладення договорів різного виду;Досвід процесу ліквідації підприємства;
- Підготовка та оформлення належного комплексу документів для внесення змін до Товариства з обмеженою відповідальністю, подання звітів через центри надання адміністративних послуг;
- Досвід оформлення та подання документів для паспорту вивіски;
- Юридичні консультації та ін.
Менеджер по роботі з корпоративнимми клієнтами
Технопростір
Торговля розничная / Retail
3 года 6 месяцев
02.2019 - 08.2022
- Досвід у сфері закупівель (аналіз та підготовка тендерної документації, участь у публічних закупівлях, участь в комерційних закупівлях та ін.)
- Досвід продажу цифрової та побутової техніки корпоративним клієнтам (державним та приватним організаціям)
- Підготовка та підписання договорів поставки та додаткового комплекту документів до договору; проведення переговорів з клієнтами; підготовка додаткових угод, протоколів розбіжностей та ін.;
- Робота з CRM-системою.
Діловод
Технопростір
Торговля розничная / Retail
6 месяцев
02.2018 - 08.2018
- Розвиток електронного документообігу, налаштування обміну з контрагентами електронними документами;
- Підготовка та реєстрація вхідної/вихідної документації; оформлення різного роду листів, звернень, скарг та пропозицій, відповіді на звернення споживачів та ін.;
- Участь в укладанні договорів страхування, охорони; створення та аналіз ліцензійних договорів; складення та підписання договорів суборенди, договорів надання послуг, договорів поставки та ін;Підготовка належної документації при відкритті магазинів;
- Досвід оформлення документів для отримання знаку для товарів і послуг (підготовка документації для реєстрації торговельних марок, контроль за оплатою, погодження та підписання документації; контроль закінчення терміну дії ТМ та підготовка запитів на продовження).
Ключевая информация
Комп'ютерні навички: Володіння ПК на рівні досвідченого користувача (Microsoft Office, ресурси Internet, користувач електронною поштою, Microsoft Excel), досвід користування інтернет ресурсів (сайт Судової влади України, Автоматизована система виконавчого провадження, YouControl та ін.), впевнений користувач 1С:Підприємство 8.3, 1С:Документообіг КОРП для України та ін.
Особисті якості: старанність, уважність комунікабельність, відповідальність, організаторські здібності, мультизадачність, уміння розв’язувати задачі у стислі терміни, вміння працювати в команді, цілеспрямованість, хороша організація роботи (також при віддаленій роботі), порядність, швидка адаптація до нових умов, ініціативність.
Училась в 3 заведениях
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Заочний факультет №1
Харків, 2020
Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
Навчально-науковий інститут бізнесу та менеджменту
Харків, 2019
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Інститут прокуратури та кримінальної юстиції
Харьков, 2017
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
"Гуманітарний доступ та основні принципи"
"Вступ до написання проектної заявки та звіту"
"Вступ до оцінки надзвичайних потреб"
Дополнительная информация
Водійське посвідчення
Наявність водійського посвідчення кат. B.
Сімейний стан
Заміжня
Анастасія Андріївна
Анастасія Андріївна
Юрисконсульт/ Моніторинг, оцінка та навчання(MEAL)
Хмельницкий
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 4 дня назад