Работала в 1 компании 4 года 1 месяц
IT
Менеджера чата
Infoplaza
IT
4 года
01.2020 - 01.2024
Ведення чатових консультацій з клієнтами щодо продуктів та послуг компанії. Швидке та точне вирішення проблем клієнтів через чатовий інтерфейс. Підтримка позитивного іміджу компанії та забезпечення високого рівня задоволеності клієнтів
Ключевая информация
• Комунікативні навички
• Вміння швидко реагувати
• Організаційні навички
• Увага до деталей
• Вміння працювати в команді
• Робота з контентом
• Вміння швидко реагувати
• Організаційні навички
• Увага до деталей
• Вміння працювати в команді
• Робота з контентом
Училась в 1 заведении
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бердянський університет менеджменту і бізнесу"
Юридична
Бердянськ, 2021
Владеет языками
Английский
средний
Польский
базовый
Курсы, тренинги, сертификаты
QA Manual
Дніпро, 2023
Дополнительная информация
Особисті якості
Відмінні комунікативні навички та здатність ефективно працювати в команді. Здатність працювати в умовах високого темпу та під тиском. Вміння швидко вивчати нові програмні продукти та технології
Христина
Христина
Менеджер чату
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/51d4be06-c335-473a-ae29-1b5c1fb5f3d8.jpg)
Другие страны
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 2 дня назад