Работала в 1 компании   4 года 1 месяц

IT

Менеджера чата

Infoplaza

IT

4 года

01.2020 - 01.2024

Ведення чатових консультацій з клієнтами щодо продуктів та послуг компанії. Швидке та точне вирішення проблем клієнтів через чатовий інтерфейс. Підтримка позитивного іміджу компанії та забезпечення високого рівня задоволеності клієнтів

Ключевая информация

• Комунікативні навички
• Вміння швидко реагувати
• Організаційні навички
• Увага до деталей
• Вміння працювати в команді
• Робота з контентом

Училась в 1 заведении

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бердянський університет менеджменту і бізнесу"

Юридична

Бердянськ, 2021

Владеет языками

Английский

средний

Польский

базовый

Курсы, тренинги, сертификаты

QA Manual

Дніпро, 2023

Дополнительная информация

Особисті якості

Відмінні комунікативні навички та здатність ефективно працювати в команді. Здатність працювати в умовах високого темпу та під тиском. Вміння швидко вивчати нові програмні продукти та технології

Христина

Менеджер чату

Другие страны

30 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 дня назад