Работала в 6 компаниях   9 лет 9 месяцев

Автомобильная промышленность и Автобизнес, Энергетика и Энергоносители, Государственный сектор, АПК (Агропромышленный комплекс)

Менеджер по роботі з клієнтами

Mercedes-Benz

Автомобильная промышленность и Автобизнес

1 год

03.2023 - 03.2024

Консультування клієнтів;Презентація та продаж додаткового обладнання, аксесуарів та послуг;Документальне оформлення продажу та обслуговування автомобілів;Супровід клієнтів після обслуговування,продажу автомобілів у місті Познань, Польща.

Менеджер по роботі з клієнтами

ПІВДЕНЬ ЕНЕРГО ЗБУТ, ТОВ

Энергетика и Энергоносители

3 месяца

12.2021 - 03.2022

Робота з контрагентами і постачальниками електроенергії і газу.

Адміністратор даних

ДП "Національні інформаційні системи", Миколаїв

Государственный сектор

1 год

11.2020 - 11.2021

Супровід Єдиних та Державних реєстрів, що належать до сфери діяльності Міністерства Юстиції України,внесення інформації до баз даних,надання консультацій щодо порядку роботи в Державних реєстрах.

Діловод

Управління Держгеокадастру у Миколаївській області, Миколаїв

Государственный сектор

2 года 11 месяцев

12.2017 - 11.2020

Ведення документообігу організації, підготовка звітів, ведення роботи у програмі "Док Проф", 1С 8.0.

Діловод

Компанія "Система"

АПК (Агропромышленный комплекс)

7 месяцев

04.2017 - 11.2017

Документальний супровід угод з продажу та закупівлі зернових та бобових культур;

Переклад контрактів англійською мовоюВедення електронного документообігу;

Робота в 1 С "8",програма електронного документообігу "Тезіс";Організація роботи офісу "з нуля" - оренда, організація підключення телекомунікацій, закупівля оргтехніки, проведення співбесід із кандидатами;

Діловод сектору документаційного забезпечення та звернень громадян

Державна інспекція сільського господарства в Миколаївській області, Миколаїв (Державні організації)

Государственный сектор

3 года 7 месяцев

05.2013 - 12.2016

- ведення відділу звернень громадян;

- Реєстрація та облік документів, передача їх на розгляд керівнику та структурним підрозділам;

- формування документів згідно з номенклатурою, їх зберігання;контроль за своєчасним розглядом, за дотриманням правил оформлення документів;

- організація та участь в апаратних нарадах, колегіях;

взаємодія із пресою;

- координування відряджень (оформлення посвідчень про відрядження, заповнення авансових звітів, бронювання готелів, квитків);

- заходи, пов'язані з ліквідацією підприємства (передача справ до архіву, участь в інвентаризації, складання актів, протоколів).

Ключевая информация

Здатна чітко і ввічливо спілкуватись з колегами та клієнтами. Легко знаходжу спільну мову з людьми різного віку і професій.

Вмію керувати часом, розподіляти завдання та розставляти пріорітети при виконанні роботи.

Здатна аналізувати інформацію і приймати рішення.

Вмію працювати з офісними програмами (Word, Excel, PowerPoint), zoom, google календар, пошта, google таблиці,

програмами документообігу АСКОД, МЕДок), та електронною поштою. Вмію працювати в державних реєстрах.

Здатна виконувати обов'язки точно і в строк, дотримуючись внутрішніх вимог.

Здатна обробляти і зберігати конфеденційну інформацію компанії.

Здатна працювати в команді, співпрацювати з колегами і керівництвом. Готова вдосконалювати свої навички і отримувати нові знання.

Училась в 1 заведении

МДУ ім В.О. Сухомлинського

Української філології та журналістики, вчитель укр. мови. та літератури та англ. яз. та зарубіжної літератури

Миколаїв, 2007

Владеет языками

Английский

средний

Польский

средний

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Захоплення та інтереси

Веду активний спосіб життя. Люблю біг- беру участь у марафонах, регулярно тренуюся.

Люблю велоспорт, танці( сальса, бачата).

Особливе захоплення- театр.

Ольга Вікторівна

Office assistant

Николаев

15 000 грн.

39 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: в офисе/на месте

Обновлено 10 часов назад