Работала в 1 компании   18 лет 3 месяца

Телекоммуникации / Связь

Фахівець з підтримки корпоративних клієнтів

ПрАТ "Київстар"

Телекоммуникации / Связь

18 лет 2 месяца

12.2004 - 02.2023

Інформування клієнтів про послуги та акції компанії;

Укладання і підписання договорів;

Вирішення питань по суті звернень/прохань/проблем клієнтів відповідно до внутрішніх процедур, схем та інструкцій;

Створення та оформлення тікетів;

Моніторинг та обробка електронної пошти;

Робота зі звітами та архівною документацією;

Робота з електронним документообігом;

Співпраця з іншими відділами компанії для вирішення складних запитів.

Ключевая информация

Відповідальність, порядність, пунктуальність, клієнтоорієнтованість, високий рівень емпатії, уважність та ввічливість у спілкуванні, уміння працювати у команді, максимальна увага до деталей, стресостійкість, комунікабельність, здатність до самонавчання.

Великий досвід у роботі з клієнтами (підтримка, супровід, вирішення конфліктних ситуацій). Навички комунікацій на високому рівні, досвід роботи з іншими департаментами, вміння робити швидкі та обґрунтовані рішення. Здатність вести спілкування з клієнтами і реагувати на конфліктні ситуації зі спокоєм та професіоналізмом.

Училась в 1 заведении

Національний Технічний Університет України «КПІ»

Медичні акустичні та біоакустичні прилади та апарати (диплом спеціаліста).

Київ, 2003

Владеет языками

Украинский

свободно

Валентина

Оператор чату

Киев

25 000 грн.

42 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 11 часов назад