Работала в 6 компаниях   15 лет

Образование, Транспорт и Логистика, Юридические услуги

Інспектор з кадрів (обліку студентів) відповідальна за військовий облік та мобілізацію

ВСП «Техніко-економічний фаховий коледж Дніпровського державного технічного університету»

Образование

4 года 1 месяц

10.2019 - 11.2023

Безпосередньо забезпечувала ведення військового обліку військовозобов’язаних призовників та бронювання військовозобов’язаних за підприємством у мирний час і на період мобілізації та воєнного часу. Планувала роботу на рік і квартал щодо ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників та бронювання за підприємством військовозобов’язаних у мирний час і на період мобілізації та воєнного часу.Перевіряла наявність у них військово-облікових документів (у військовозобов’язаних військових квитків або тимчасових посвідчень, виданих замість військових квитків, у призовників — посвідчень про приписку до призовних дільниць) і встановлювала чи перебувають вони на військовому обліку в ТЦК та СП.Забезпечувала повноту і якість обліку всіх військовозобов’язаних і призовників підприємства за правилами і формами, установленими Міністерством оборони і Державною службою статистики України. Систематично звіряла особові картки працівників і тих, хто навчається, із записами у військових квитках та посвідченнях про приписку до призовних дільниць і подавала ці картки не рідше одного разу на рік до ТЦК та СП.

методист ІІ категорії

ВСП ТЕФК ДДТУ

Образование

4 года 2 месяца

09.2019 - 11.2023

Як методист виконувала такі обов’язки:Ознайомлення з законодавчими та нормативно–правовими документами з питань фахової передвищої освіти.Опрацювання основних положень законодавчих та нормативно-правових актів з питань організації методичного забезпечення освітнього процесу.Вдосконалювала вміння планування, організації та здійснення методичної роботи щодо підвищення рівня професійної майстерності педагогічних працівників.Опрацювання нових електронних фахових видань з питань впровадження в освітній процес інноваційних технологій, з метою використання інформаційних, комунікаційних та цифрових технологій в методичному супроводі освітнього процесу.Вдосконалювала вміння надавати консультативну щодо напрямів та змісту професійного розвитку педагогічних працівників.Набула навичок генерувати нові ідеї, розвивати креативність, вміння працювати автономно та в команді.Вдосконалила професійні навички шляхом використання технологій дистанційного навчання.Розробки навчальних матеріалів програми, курсу.Підвищила кваліфікацію (курси ПК) дистанційно на тему:«Сучасні методологічні та дидактичні засади організації інноваційного освітнього середовища в умовах діджіталізації освітнього процесу» ;«Сучасні методологічні та дидактичні засади організації інноваційного освітнього середовища в умовах діджіталізації освітнього процесу» ;«Методологічні засади організації професійного розвитку педагогічних працівників в умовах оновленого змісту освіти «Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимого і можливості»; «Атестація педагогічних працівників у 2022-2023 н. р.: що потрібно врахувати в сучасних умовах?» ;«Важливі питання завершення атестації педагогічних працівників»«Моніторинг організації дистанційного навчання :як забезпечити внутрішній та підготуватися до зовнішнього»;«Методологічні засади організації професійного розвитку педагогічних працівників в умовах оновленого змісту освіти.

Секретар-друкарка (секретар відділення навчальної частини).

ВСП «Техніко-економічний фаховий коледж Дніпровського державного технічного університету»

Образование

8 месяцев

10.2019 - 06.2020

Організовувала діловодство на відділенні:готувала залікові та екзаменаційні відомості по кожному предмету і зведені відомості по групах на період зимової і весняної сесією;вела особисті картки студентів за весь період навчання;своєчасно оформляла алфавітні картки на майбутніх випускників;вела зведену відомість оцінок студентів, необхідну для оформлення диплома встановленої форми і розподілу;вела алфавітну книгу;контингент по групах;книгу руху контингенту (відраховані і зараховані);готувала студентські квитки і залікові книжки.Вивчала діючі нормативно-методичні документи, що регламентують правила діловодства та документування, державні стандарти про порядок оформлення документів, інструкції з діловодства коледжу, правила підготовки документів, технологія діловодних операцій, правила орфографії і пунктуації. правила експлуатації організаційної та обчислювальної техніки.Вмію працювати на ПК в середовищі Windows (Word, Excel).Працювала з програмами: «Інформаційна служба відділення», «Абітурієнт» і ін.Забезпечувала підготовку до нового навчального року журналів навчальних занять.Готувала, реєструвала і забезпечувала підписання академічних довідок колишнім студентам, відрахованим з відділення.Оформляла і здійснювала видачу дипломів та дублікатів дипломів і забезпечувати їх збереження до видачі.Готувала і обробляла накази і розпорядження по студентам відділення і забезпечувала їх збереження.Грамотно організовувала розміщення і зберігання документації на ПК, вивчала вимоги до оформлення документів, забезпечувала збереження інформації, шляхом періодичного архівування інформації.Готувала необхідну документацію до засідань ДАК і ДЕК.Оформляла дипломи випускникам: заповнювала, реєструвала в книзі і збирала підписи молодого фахівця при отриманні диплома.Готувала довідки про навчання в коледжі.Стежила за станом навчальних журналів, забезпечувала їх зберігання протягом року і передачу в архів.Виконувала оформлення текстових документів.Забезпечувала збереження документації.Забезпечувала підготовку та передачу документації в архів. Дотримувалася вимоги з охорони праці. ТБ, виробничої санітарії, гігієни праці, цивільної оборони та протипожежної безпеки відповідно до правил та інструкцій.

Посада: офіс-менеджер ( помічник керівника)

ТОВ « АЛЬКОР - Україна»

Транспорт и Логистика

3 года 3 месяца

03.2016 - 06.2019

Приймала телефонні дзвінки та відвідувачів у приймальні офісу.Обробляти вхідну та вихідну кореспонденцію (приймати, реєструвати, переадресовувати).Вела архів документів, листів, газет, інформаційних матеріалів.Вела роботу з офісною електронною поштовою скринькою (прийом, відправлення файлів, макетів, листів).Здійснювала підготовку та оформлення документації, необхідної для організації роботи компанії.Здійснювала доставку особливо важливих документів та договорів.Забезпечувала життєдіяльність офісу.Підтримка позитивного морального клімату в офісі. Виконувала окремі службові доручення безпосереднього керівника.Сумлінно виконувала правила трудового розпорядку компанії.

Архіваріус

Ізмаїльська державна нотаріальна контора,

Юридические услуги

4 года 5 месяцев

09.2011 - 02.2016

Складання описів справ.Проводила підготовку справ до архівного зберігання, систематизацією документів у справах, оформлення справ та формуванням їх в (наряди).Підготовкою Річних розділів опису справ, паспорта архівуВідбором документів, строки зберігання яких закінчилися, та складанням актів про виділення цих документів до знищення.

Вчитель української мови та літератури

Болградський НВК «школа – ліцей № 4»

Образование

2 года 10 месяцев

10.2005 - 08.2008

Організовувала та планувала освітній процес, забезпечувала виконання навчальних програм з української мови та літератури у відповідності до навчального плану та графіка освітнього процесу.Розробляла календарно-тематичне планування змісту освітніх галузей, поурочне планування, планування виховної роботи та планування професійного саморозвитку вчителя. У разі потреби організовувати взаємодію із профільними фахівцями щодо планування освітнього процесу.Здійснювала навчання та виховання учнів з урахуванням психологічних та фізіологічних особливостей їх розвитку і специфіки навчального предмету.Координувала взаємодію учнів між собою під час уроків і позакласних заходів.Здійснювала систематичний контроль якості знань учнів і виконання ними домашніх завдань.Проводила роботу з учнями з підготовки до підсумкової атестації; просвітницьку роботу для батьків (законних представників). Підтримувала зв’язки з батьками, надавала їм консультативну педагогічну допомогу з питань освіти, фізичного й психічного розвитку їх дітей.

Ключевая информация

Впевнений користувач комп’ютера (месенджери, вільна робота з MS Office (Word, Exel), Google Docs, Google Classroom, поштовим сервісом Gmail і Zoom, та різними видами браузерів);знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);грамотна усна і письмова мова;знання основ діловодства та документообігу;досвід розробки презентацій, навчальних матеріалів;вміння працювати з великою кількістю інформаці;вміння ефективно взаємодіяти в команді для досягнення результату.

Училась в 1 заведении

Ізмаїльський державний гуманітарний університет

Педагогіка та методика середньої освіти. Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури та румунської мови

Ізмаїл, 2005

Оксана

Офіс-менеджер

Каменское

43 года

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 неделю назад