Работала в 4 компаниях   13 лет 5 месяцев

Негосударственные организации / NGO, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Торговля розничная / Retail

Збирач даних, інтерв'юер

ACTED

Негосударственные организации / NGO

3 месяца

04.2024 - по настоящее время

• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів

Заступниця керуючого готелем

Тов "брейн солюлюшнс" ( тов "рейкарц хотел менеджмент"

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

7 лет

01.2017 - 01.2024

Відповідальність за виконання повсякденних операцій готелю та забезпечення його успішної діяльності. Управління персоналом : нагляд за роботою всіх відділів готелю, включаючи обслуговування гостей, продажі, харчування. Забезпечення якості обслуговування : контроль за дотриманням стандартів обслуговування гостей. Вирішення та запобігання конфліктних ситуацій. Регулярне звітування перед керівництвом : надання звітів про діяльність готелю та виконання поставлених завдань. Організація заходів та ведення переговорів з партнерами. Організація корпоративних заходів для персоналу. Навчання та адаптація нових співробітників. Початок роботи з етапу будівництва об'єкту. Проведення тренінгів та розробка технік та засобів оптимізації робочих процесів. Успішний досвід відряджень, в тому числі закордон, як для запуску нових об'єктів так і для заміщення вакансій керівного складу

Адміністратор рецепції 1 рік, старший адміністратор готелю

Тов " технічний центр енергія"

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

5 лет

01.2012 - 01.2017

Прийом і розміщення гостей : реєстрація гостей, надання їм ключів від номерів, інформування про правила проживання та послуги готелю. Консультування гостей : надання інформації про послуги готелю реєстрація бронювань : прийом телефонних дзвінків від гостей, бронювання номерів та інших послуг готелю. Розрахунки з гостями : оформлення розрахункових документів, прийом оплати за проживання та послуги готелю, дотримання касової дисципліни. Врегулювання конфліктних ситуацій : вирішення проблемних ситуацій, що виникають між гостями та персоналом готелю. Контроль та навчання персоналу, складання графіків та табелювання. Написання та стандартизація готельних процесів. Звітність по показниках діяльності підприємства

Продавець консультант в магизині одягу

Фоп астапенко о.р

Торговля розничная / Retail

1 год

01.2011 - 01.2012

Обслуговування клієнтів : вітання клієнтів, надання консультацій з вибору одягу, допомога в примірці, оформлення розрахункових документів. Виконання плану продаж : досягнення встановлених показників продажів. Зберігання товару : забезпечення порядку в торговому залі, а також зберігання товару в належному стані. Підготовка товару до продажу : викладка товару, проведення інвентаризацій

Ключевая информация

Здатна ефективно планувати та керувати проектами, делегувати завдання та мотивувати команду. Гнучкість. Здатна адаптуватися до змінних умов та швидко приймати рішення. Вміння знаходити підхід до людей. Здатна встановлювати контакти та ефективно взаємодіяти з людьми різного рівня та статусу. Виявлення потреб. Здатна розуміти потреби клієнтів/партнерів та знаходити ефективні рішення для їх задоволення

Училась в 1 заведении

Чернігівська філія рівненського інституту слов'янознавства київського славістичного університету

Психологія

Чернігів, 2009

Владеет языками

Английский

средний

Польский

базовый

Украинский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Ораторське мистецтво та публічні виступи

Чернігів, 2024

Психологічне консультування

Чернігів, 2024

Дополнительная информация

Водійські права

Категорія в

Наявність авто

Маю власне авто

Microsoft Office

Впевнений користувач

Світлана

Керівник відділу

Чернигов

25 000 грн.

36 лет

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад