Работал в 1 компании   2 месяца

Телекоммуникации / Связь

Help Desk specialist (L2)

Название компании скрыто

Телекоммуникации / Связь

1 месяц

10.2023 - 11.2023

Мета: Отримати посаду HelpDesk/ServiceDesk specialist/Інженер/Оператор технічної/клієнтської підтримки, на якій я зможу використовувати свій досвід роботи у службі підтримки для вирішення проблем користувачів

Релевантний досвід:

до липня 2024 - студент факультету Інженерія програмного забезпечення, м. Київ (друга вища освіта).

2023, жовтень - Help Desk specialist (L2), телекомунікаційна компанія, м.Київ.

2021, листопад – 2022, лютий – слухач курсів EPAM за програмою «Software Manual Testing», м. Київ.

2021, вересень – слухач курсів GoIT за напрямом «QA Manual», online.

до 2021 – інший досвід професійної діяльності, пов'язаний з аналітикою, захистом інформації, роботою з персоналом в компанії 5000+, вирішенням повсякденних технічних питань у роботі комп’ютерного обладнання та роботі в MS Office.

2018- даний час, фріланс - розробка експертних систем, обробка соціологічних, соціометричних даних для наукових робіт, написання статей, студентських робіт

2017, липень - грудень – спеціаліст клієнтської підтримки (1-а лінія), ФОП, м. Київ.

Ключові компетентності:

Досвід роботи з системами Help/Service Desk в клієнтській та технічній підтримці по комунікації з користувачами з дотриманням вимог клієнт-орієнтованості по прийому запитів через електронну пошту, дзвінки, чат; по реєстрації запитів, інцидентів, класифікації (категоризації), пріоритезації (визначенню впливу, критичності та терміновості), ескалації інциденту для L2/L3; моніторингу систем та обладнання, перевірці конфігурації, аналізу інциденту, проведенню тестування обладнання і програмного забезпечення програмами віддаленої діагностики та самостійному пошуку рішення; координації роботи з технічними відділами згідно з регламентом, контролю життєвого циклу інциденту, дотриманню SLA та зворотного зв'язку з клієнтами щодо статусу розгляду запитів та вирішення інцидентів; веденню обліку обладнання та програмного забезпечення клієнтів; наданню звітності; внесенню інформації та інструкцій до баз знань; консультації користувачів щодо послуг.

Добрі знання зі збірки ПК, налаштування периферійного обладнання та досвід вирішення проблем у разі збоїв у роботі принтерів, сканерів, копірів, БФП, роутерів. Користувач програмного забезпечення MS Office, Microsoft Teams. Базове розуміння ІТ інфраструктури, протоколів TCP/IP, побудови мереж.

Навички ефективної комунікації з колегами та клієнт-орієнтованої комунікації з користувачами по вирішенню конфліктних ситуацій і спірних питань у процесі клієнтської та технічної підтримки. Досвід проведення навчання персоналу, практики наставництва - можу пояснити складні речі доступною мовою.

Добрі знання ITIL/ITSM, ISTQB. Готовий до проходження сертифікації з ITIL,ISTQB.

English (письмова мова) - В1. J.Polski (письмова мова)- A2. Slovensky -A1. Українська мова -С2. Русский язык - С1.

Здатний до швидкого навчання з метою професійного зростання та готовий отримувати додаткові знання і набувати нових вмінь. Мені властива уважність до деталей, відповідальність, тайм-менеджмент. Маю аналітичне мислення, умію працювати зі значним обсягом інформації, пишу наукові статті. В роботі ціную стабільність, командну підтримку, можливості розвитку і професійного росту.

Готовий надати додаткову інформацію та пройти співбесіду за попередньою домовленістю.

Ключевая информация

Робота з системами Help/Service Desk в клієнтській і технічній підтримці;

Дотримання вимог клієнт-орієнтованості;

Реєстрація запитів, інцидентів, класифікація,категоризація, пріоритезація, ескалація інцидентів для L2/L3;

Ведення обліку обладнання та програмного забезпечення клієнтів; Моніторинг систем та обладнання, перевірка конфігурації, проведення тестування обладнання і програмного забезпечення програмами віддаленої діагностики;

Координації роботи з технічними відділами згідно з регламентом; Контроль життєвого циклу інциденту, дотримання SLA та зворотного зв'язку з клієнтами щодо статусу розгляду запитів та вирішення інцидентів;

Надання звітності;

Внесення інформації та інструкцій до баз знань;

Консультація користувачів щодо послуг;

Прийом запитів через електронну пошту, дзвінки, чат.

Учился в 2 заведениях

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

Інженерія програмного забезпечення

Київ, 2024

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

Правознавство

Київ, 2008

Владеет языками

Английский

средний

А2, 2014 ; В1, 2021 (екзаменовано ЕРАМ)

Польский

ниже среднего

А2.

Русский

продвинутый

Словацкий

базовый

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Курс "Software Manual Testing", EPAM (2022), курс "QA Manual", GoIT (2021), Курс англійської мови (2014), Курс ведення ділових перемовин (2010), Професійний курс по роботі з персоналом (2009)

Київ, 2022

Анонимный соискатель

Service desk engineer

Киев

21 000 грн.

42 года

полная занятость

Характер работы: посменная работа, удаленная работа, гибридная, стажировка / практика, в офисе/на месте

Обновлено 3 месяца назад