Работала в 5 компаниях   22 года 3 месяца

Страхование

Заступник директора

Харківський страховий центр ПрАТ "УПСК"

Страхование

16 лет 3 месяца

01.2009 - по настоящее время

У своїй роботі я забезпечую підготовку та оформлення документації відповідно до нормативних вимог. Проводжу переговори із клієнтами та партнерами. Укладаю, контролюю та супроводжую договори страхування. Аналізую та складаю звіти, забезпечуючи їх вчасне подання. Координую діловодство та веду архівну документацію. Організовую роботу підрозділу, підтримуючи спеціалістів. Веду бази даних та звітну документацію. Взаємодію з іншими підрозділами компанії.

Керівник відділу банківського страхування

Харківський страховий центр ПрАТ «УПСК»

Страхование

1 год 9 месяцев

12.2007 - 09.2009

Мною була організована ефективна робота відділу банківського страхування, що сприяло успішним переговорам та виявленню потреб клієнтів. Участь у процесі оцінки ризиків та укладення договорів дозволила забезпечити надійний страховий захист. Контроль за виконанням договорів та веденням звітної документації забезпечував високу якість обслуговування клієнтів. Ефективна взаємодія з врегулюванням збитків підвищувала задоволеність клієнтів та підтримувала репутацію компанії.

Керівник відділу перестрахування

АТЗТ СК "ВЕЛТА"

Страхование

1 год 8 месяцев

03.2006 - 11.2007

У моєму досвіді роботи я, як керівник відділу перестрахування здійснювала пошук партнерів, укладала договори про співпрацю, договори вхідного та вихідного перестрахування. Здійснювала андеррайтинг ризиків та котирування нестандартних ризиків. Складала звіти про виконану роботу. Взаємодіяла з відділом врегулюванням збитків. Мої дії допомогли підвищити ефективність процесів у відділі, забезпечити надійну перестраховку та підвищити рівень взаємодії з партнерами.

Спеціаліст відділу перестрахування

АТЗТ СК "ВЕЛТА"

Страхование

2 года 7 месяцев

08.2003 - 03.2006

У мої обов'язки як спеціаліста відділу перестрахування входила підготовка договорів перестрахування, реєстрація, ведення та контроль кореспонденції, а також проведення переговорів та складання звітів. Мої дії були спрямовані на точне виконання усіх процесів відділу, забезпечення ефективного спілкування з партнерами та забезпечення високої якості документації. Результативно вирішувала завдання з підготовки договорів та забезпечення відповідності їх умов вимогам компанії.

Спеціаліст департаменту страхування майна та вантажів

АТЗТ СК "ВЕЛТА"

Страхование

6 месяцев

02.2003 - 08.2003

У мої обов'язки як спеціаліста департаменту страхування майна та вантажів входила підготовка договорів страхування, реєстрація, ведення та контроль кореспонденції, а також складання звітів. У результаті моєї роботи було забезпечено точність та вчасність укладення договорів, ефективне ведення документації та своєчасне надання звітної інформації.

Ключевая информация

Вільне володіння усною і письмовою українською мовою; Досвід роботи з клієнтами та партнерами (15+ років); Ввічливе спілкування, дипломатичність та гнучкість; Впевнений користувач: офісної техніки і офісних програм MS Office, 1С, ProfITsoft; Досвід підготовки документів, звітності, ведення баз даних; Організація та ведення документообігу; Досвід навчання персоналу; Контроль якості виконуваних робіт; Адаптація до нових умов роботи

Училась в 2 заведениях

Українська інженерно-педагогічна академія

Економіка підприємств, маркетинг, менеджмент. Професійне навчання. Кваліфікація: інженер-економіст, викладач дисциплін економічного напрамку

Харків, 2006

Харківський механічний технікум імені О.О. Морозова

"Економіка підприємства", кваліфікація - економіст

Харків, 2000

Владеет языками

Украинский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Особисті якості

Комунікабельність, ініціативність, уважність до деталей, організованість, багатозадачність, високий рівень відповідальності за результат своєї роботи.

Наталія

Діловод

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Харьков

16 000 грн.

43 года

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, посменная работа, в офисе/на месте

Обновлено 1 месяц назад