Работала в 5 компаниях 28 лет
Банки, Автомобильная промышленность и Автобизнес
Головний економіст
ПуАТ КБ "Акорд Банк"
Банки
8 месяцев
02.2024 - 10.2024
Головний фахівець з операційно-касового обслуговування
КРЕДОБАНК, АТ
Банки
7 лет 2 месяца
11.2016 - 01.2024
- Інформування діючих клієнтів про нові банківські продукти, надання клієнтам відомості про їх рахунки.
- Здійснювання ідентифікації клієнта та введення даних в інформаційну систему банку.
- Організація підписання договорів/додаткових договорів між клієнтом та банком, пов'язаних з обслуговуванням рахунків клієнтів, формування справ з юридичного оформлення рахунків клієнтів.
- Проведення верифікації гривневих платежів.
- Здійснювання оформлення виписок/довідок на вимогу клієнта відповідно до умов договору.
- Здійснювання переказу коштів з рахунків клієнтів за їх дорученням (в національній та іноземній валюті).
- Здійснювання операцій пов'язаних з купівлею, продажем та конвертацією іноземної валюти/банківських металів на МВРУ за дорученням клієнтів.
- Здійснювання операцій, пов'язаних із обслуговуванням корпоративних БПК.
- Обслуговування зарплатних проектів корпоративних клієнтів.
- Обслуговування операцій клієнтів в іноземній валюті (експортні, імпортні, інвестиційні тощо).
- Формування СВІФТ-повідомлення.
- Здійснювання відкриття поточних, карткових рахунків та вкладних (депозитних) рахунків юридичних осіб у національній та іноземній валютах.
- Формування справи з юридичного оформлення рахунків юридичних осіб та забезпечення своєчасної передачі цих справ в архів.
Касир відділення банку; Бухгалтер; Економіст; Фахівець регіонального відділення; Старший фахівець
VS Bank / ВіЕс Банк, ПАТ
Банки
13 лет 5 месяцев
06.2003 - 11.2016
Контролер-касир операційного відділу; Старший касир філії
Ощадбанк
Банки
5 лет 4 месяца
02.1998 - 06.2003
Помічник бухгалтера
АТ "Пластик"
Автомобильная промышленность и Автобизнес
1 год 2 месяца
08.1996 - 10.1997
Ключевая информация
Здатність ефективно спілкуватися з різними людьми і вести переговори, вирішувати конфлікти і зберігати професійні стосунки з колегами.
Ввічливість, здатність розуміти та керувати власними емоціями та емоціями інших людей для ефективної комунікації та вирішення проблем.
Вміння чітко розплановувати роботу, виконувати завдання в потрібні терміни.
Сумлінність, цілеспрямованість, прагнення розвитку та росту.
Училась в 1 заведении
Львівський інститут банківської справи Університету банківської справи Національного банку України (м. Київ)
Економіка і підприємництво (банківська справа)
Львів, 2010
Курсы, тренинги, сертификаты
Ефективні канали залучення клієнтів. Як продавати в умовах воєнного часу
Подяка за сміливість та вагомий внесок в оборону фінансового фронту
Тайм-менеджмент
Індикатори підозрілості фінансових операцій клієнтів
Дизайн-мислення
Належна перевірка клієнтів (фізичних осіб, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців). Політично значущі особи
Кібербезпека. Курс-Тренажер
Аналіз готівкових фінансових операцій
Дії у разі настання періоду тривалої відсутності електроенергії, мережевого зв'язку та неможливості забезпечити побутові потреби
Особливості обслуговування клієнтів по телефону
Соціальна інженерія - як вберегтись від шахрайства
Культура управління комплаєнс-ризиком та контроль (Відеокурс)
Юлія
Юлія
Спеціаліст бек-офісу
Львов
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 1 неделю назад