Работала в 8 компаниях   23 года 7 месяцев

Образование, Государственный сектор, Недвижимость и Девелопмент, Транспорт и Логистика, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Энергетика и Энергоносители

Адміністративний секретар

Гімназія м.Києва

Образование

1 год 9 месяцев

02.2023 - по настоящее время

  • Ведення діловодства Гімназії, формування справ згідно з установленою номенклатурою:
  • прийом і реєстрація вхідної кореспонденції;
  • оформлення, реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції;
  • оформлення та реєстрація клопотань, довідок, актів на списання МЦ Гімназії;
  • оформлення та реєстрація наказів з кадрової діяльності, основної діяльності, адміністративно-господарської діяльності, наказів на проходження практики студентами.
  • Ведення обліку руху учнів:
  • оформлення наказів, ведення алфавітної книги запису учнів, оформлення особових справ учнів, які вибули та прибули.
  • Контроль, перевірка даних, формування та ведення щомісячних звітів для Управління освіти.
  • Спілкування з батьками учнів Гімназії, вирішення питань в межах своєї компетенції.
  • Веденння бази даних дітей.
  • Ведення книги обліку особового складу педагогічних працівників Гімназії, книги обліку трудових книжок, особових справ педагогічних та технічних працівників Гімназії.
  • Координація роботи з іншими відділами та внутрішніми підрозділами Гімназії.
  • Взаємодія з поштовими та кур'єрськими службами.

Помічник вихователя

Дошкільний Навчальний Заклад

Образование

5 месяцев

09.2021 - 02.2022

  • Догляд і нагляд за дітьми протягом дня, включаючи прийом їжі, прогулянку і заняття;
  • допомога педагогу в організації режимних моментів і адаптації дітей;
  • забезпечення чистоти в дитячому садку в своїй групі, відповідно до санітарно-гігієнічних вимог;
  • проведення навчальних та розвиваючих занять під час хвороби вихователя;
  • допомога в організації та участі святкових заходів;
  • ведення акаунтів садочку в соціальних мережах (Facebook, Instagram);
  • робота з програмами -відео і фото редакторами.

Секретар керівника

ДП "Спецоборонмаш" (ДК "Укроборонпром") (Виробництво спеціалізованої авіаційної техніки; виробництво систем активного та динамічного захисту; виробництво бойових частин боєприпасів; ракетних комплексів; виробництво термобаричних гранат)

Государственный сектор

5 лет 1 месяц

06.2016 - 07.2021

  • Організація робочого часу директора;
  • забезпечення зв'язку із посадовими особами інших органів державної влади України;
  • зустріч та прийом іноземних делегацій;
  • організація проведення ділових нарад;організація ділових поїздок: замовлення квитків, бронювання готелів, оформлення віз;
  • оформлення перепусток для входу на територію режимного об'єкта; робота зі співробітниками підприємства: збір даних для директора, доведення інформації до працівників, контроль виконання розпоряджень та наказів керівників усіх служб;
  • зустріч відвідувачів (чай/кава);
  • вирішення питань, що стосуються життєдіяльності приймальної: замовлення канцелярії, води, продуктів;
  • реєстрація вхідних/вихідних документів, ведення внутрішнього документообігу;
  • прийом та розподіл вхідних дзвінків, електронних повідомлень, факсів;
  • взаємодія з поштовими та кур'єрськими службами; допомога у створенні творчої діяльності заходів, презентацій;
  • пошук та обробка необхідної інформації.

Менеджер адміністративної діяльності/секретар керівника

ТОВ "Форум Менеджмент Груп"

Недвижимость и Девелопмент

6 лет 1 месяц

05.2010 - 06.2016

  • Досвід роботи на рецепції: прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС;
  • ведення телефонних переговорів;
  • зустріч відвідувачів;
  • відправка кореспонденції;
  • робота з кур'єрськими службами;
  • обробка вхідної та вихідної кореспонденції компанії у системі електронного документообігу Terrasoft;
  • організація та допомога у проведенні зустрічей та нарад співробітників компанії з потенційними орендарями, партнерами, клієнтами;
  • робота з внутрішніми документами підприємства: створення, контроль, перевірка даних, формування та ведення щоденних та щомісячних внутрішніх звітів;
  • робота з персоналом компанії: збір даних для керівника, доведення інформації до працівників, контроль виконання розпоряджень та наказів керівників усіх служб;
  • замовлення квитків, бронювання готелів;
  • замовлення канцелярії, продуктів, води, медикаментів;
  • Досягнення: Робота у системі електронного документообігу Terrasoft. Чіткість та злагодженість роботи служб, досвід взаємодії з усіма структурними підрозділами підприємства.

Інженер

ЧП "Логистранс"

Транспорт и Логистика

4 года

10.2005 - 10.2009

  • Взаємодія з перевізниками та замовниками залізничних вантажних перевезень;
  • ведення бази розрахунків залізничних тарифів;
  • оформлення всієї супутньої документації;
  • складання та ведення внутрішньої звітності підприємства;
  • пошук нових замовників.

Менеджер

ТПК "Алеф" (ТОВ «Атлантіс»: власне виробництво та реалізація вітчизняного алкоголю: ТМ "Золота Амфора", ТМ "Клінков", ТМ "Жан-Жак", ТМ "HELSINKI", ТМ "Горілка Українка", ТМ "TRINO")

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года 2 месяца

11.2001 - 01.2004

  • Прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС;
  • ведення документообігу компанії (обробка вхідної та вихідної кореспонденції);
  • складання та ведення корпоративної звітності, графіків продажів;
  • замовлення квитків, бронювання готелів;
  • виконання доручень керівництва за профілем господарської діяльності офісу (контроль роботи прибиральниці, сервісних служб, водіїв);
  • замовлення канцелярії, продуктів, води, медикаментів.

Офіс-менеджер

ЗАТ "Українськая газова компанія"

Энергетика и Энергоносители

2 года 11 месяцев

05.1998 - 04.2001

  • Прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС;
  • ведення документообігу компанії (обробка вхідної та вихідної кореспонденції);
  • зустріч та прийом іноземних делегацій;
  • організація проведення ділових нарад;
  • організація ділових поїздок (замовлення квитків, бронювання готелів, оформлення віз);
  • виконання доручень керівництва за профілем господарської діяльності офісу (контроль роботи прибиральниці, сервісних служб, водіїв);
  • замовлення канцелярії, води, продуктів, медикаментів.

Оператор 1С

ДП "Евромарт"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

8 месяцев

09.1997 - 05.1998

  • Підготовка супровідних документів у 1С (рахунок-фактура, товарно-транспортна, видаткова, податкова накладні);
  • підбір необхідних сертифікатів;
  • підготовка документів до відвантаження товару;
  • взаємодія з бухгалтерією щодо первинної документації;
  • здійснення контролю за поверненням від клієнта завірених бухгалтерських документів за поставлену продукцію;
  • участь у проведенні інвентаризацій.

Ключевая информация

  • Робота у системі електронного документообігу (Terrasoft, СЕВ АСКОД, СЕВ ОВВ).
  • Практичний досвід роботи у команді на загальний результат.
  • Відповідальність та старанність, розуміння важливості роботи з документами та інформацією, у тому числі обмеженого доступу.

Училась в 1 заведении

УК "Южатомэнергострой"

Бухгалтерський облік. Бухгалтер промислового підприємства

Киев, 1992

Владеет языками

Английский

базовый

Французский

базовый

Русский

свободно

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Навчальний центр "Декарт"

Киев, 1997

Навчально-тематичний план курсу "Офіс-менеджер": основи менеджменту та маркетингу; психологія, конфліктологія; діловодство; основи бухгалтерського обліку у 1С Бухгалтерія; Ділова англійська мова.

Дополнительная информация

Компьютерные навыки

Впевнений користувач MS Office (Excel, Word, Power Point); професійні програми: 1С:8, 1С:8.3; M.E.Doc, Клиент-Банк.

Досвід роботи з обліковими ERP/CRM системами (Terrasoft, СЕВ АСКОД, СЕВ ОВВ).

Досвід використання інструментів тайм-трекінга (Todolist, Google Calendar, Time Doctor) та інструменту для управления проектами (Jira).

Ірина

Секретар-діловод

Киев

51 год

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 неделю назад