Работала в 4 компаниях   16 лет 3 месяца

Промышленность и Производство, Строительство, Фармацевтика, Консалтинг / Аудит

Заступник директора з економіки та фінансів

Виробничо-торгівельне підприємство

Промышленность и Производство

7 лет 6 месяцев

03.2017 - по настоящее время

  • Планування, координація та контроль фінансової діяльності підприємства. Податкове планування (стратегічне та поточне);
  • Автоматизація бізнес-процесів на всіх етапах роботи фінансової служби, вдосконалення процесів управлінського обліку за допомогою программ 1С8: Підприємство ( УТП, УПП, Бухгалтерія);
  • Управління грошовими потоками, ліквідністю та фінансуванням. Управління валютними та кредитними ризиками, організація обліку банківських та касових операцій; Взаємодія та розвиток відносин із банками.Контроль виконання плану платіжних календарів;
  • Управлінська звітність(PL/CF/BS). Бюджетування. Розрахунок рентабельності проектів та прогнозування податкових ризиків. Фінансовий аналіз. Оцінка ефективності діяльності підприємств холдингу;
  • Контроль та оптимізація управлінського, бухгалтерського та податкового обліку та звітності. Фінансовий та податковий аудит договорів. Аудит звітності підприємств холдингу;
  • Робота з контролюючими органами та фінансовими установами;
  • Організація діяльності відділу, управління колективом.

Заступник директора з економіки та фінансів

Будівельна компанія

Строительство

2 года 6 месяцев

09.2014 - 03.2017

  • Планування, координація та контроль фінансової діяльності підприємства та податкового навантаженя;
  • Автоматизація управлінського та бухгалтерського обліку з використанням 1С Підприємство: Підрядник будівництва;
  • Управлінська звітність. Фінансовий аналіз.Оцінка ефективності діяльності підприємства;
  • Фінансовий та податковий аналіз договорів;
  • Контроль та оптимізація управлінського, бухгалтерського та податкового обліку та звітності;

Головний бухгалтер з функціональними обов'язками внутрішнього аудитора

Імпортер лікарських зсобів

Фармацевтика

4 года 10 месяцев

11.2009 - 09.2014

  • Управлінська, бухгалтерська та податкова звітність в повному обсягу;
  • Контроль за веденням бухгалтерського та податкового обліку. Аудит звітності підприємств холдингу;
  • Автоматизація бухгалтерського обліку з використанням різних конфігурацій 1С:8 Підприємство (УТП, УТ, Бухгалтерія);
  • Робота з контролюючими органами та фінансовими установами;
  • Планування, координація, контроль та аналіз фінансової діяльності та податкового навантаження підприємств холдингу ;
  • Організація діяльності відділу, управління колективом.

Заступник директора з проєктної роботи

ТОВ "Центр автоматизації бізнесу"

Консалтинг / Аудит

1 год 2 месяца

08.2008 - 10.2009

  • Розробка та ведення проектів автоматизації управлінського та бухгалтерського обліку на підприємствах з різними видами діяльності.
  • Впровадження програм та навчання керівного персоналу сучасним методам виробничо-господарського обліку, із застосуванням різних програм автоматизації на базі 1С 7.7; 8.2 (Бухгалтерія, УТП, УВП, УТ).
  • Підготовка та написання технічного завдання для впровадження автоматизації обліку. Перевірка та тестування облікових програм, що використовуються на підприємствах.

Ключевая информация

Що маю:

  • глибокі теоретичні знання та широкий практичний досвід у галузі фінансового аналізу, досвід та компетентність у бюджетуванні, та складанні фінансової звітності (PL/CF/BS);
  • знання та досвід роботи в галузі управлінського, бухгалтерського та податкового обліку;
  • знання міжнародних стандартів (СAP/СІРА);
  • успішний досвід автоматизації управлінського та бухгалтерського обліку із застосуванням різних конфігурацій 1С: Підприємство; навички роботи з ERP-системами (BAS);навички роботи з QuickBooks;
  • досвід в сфері управління податками та податковим навантаженням;
  • розуміння специфіки роботи виробничих та торгівельних підприємств;
  • здатність та готовність приймати управлінські рішення;
  • аналітичний склад розуму, уважність до деталей, чесність, відповідальність;
  • вміння працювати з великими об'ємами інформації, здатність до навчання;
  • вміння працювати в команді та створювати ефективну команду, досвід керування колективом;
  • знання англійської - рівень Intermediate;
  • впевнений користувач MC Office (Excel, Google Sheet);

Училась в 2 заведениях

Міжрегіональна Академія Управління Персоналом (МАУП)

Економіка та управління бізнесом. Магістратура.

Київ, 2007

Вища школа міжнародного бізнесу при Харківському державному економічному університеті

Факультет Економіки. Спеціальність: Менеджмент зовнішно-економічної діяльності

Харків, 1994

Владеет языками

Английский

средний

Русский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

САР/CIPA(Certified Accounting Practitioner: Сертифікований бухгалтер-практик)

2011

http://www.capcipa.ua/


Алла

Фінансовий менеджер

Киев

Готов переехать: Львов, Харьков

48 лет

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 месяц назад