Работала в 3 компаниях 15 лет 5 месяцев
Государственный сектор, Образование
Начальник відділу виховної роботи (проректор з виховної роботи)
ПЗВО Міжнародний університет імені Пилипа Орлика
Государственный сектор
1 год
01.2023 - 01.2024
Керувала відділом виховної роботи, розробляючи та впроваджуючи програми для підтримки соціально-психологічного розвитку студентів. Організовувала та спрямовувала виховні заходи з метою підвищення дисципліни та морально-етичних стандартів. Співпрацювала з батьками, педагогічним колективом та студентським самоврядуванням, міськими та державними організаціями для підтримки позитивного студентського середовища. Результативно керувала процесом психологічної підтримки студентів у складних ситуаціях. Брали участь у форумах , конференціях та інших заходах; міських, всеукраїнських, міжнародних. Нагороджена Грамотою від Ректора університету за плідну працю
Практичний психолог, асистент вчителя (інклюзія), керівник гуртка образотворчого мисецтва
Мішково-Погорілівська ЗОШ І-ІІ ступенів
Образование
1 год 8 месяцев
09.2021 - 05.2023
Практичний психолог, асистент вчителя (інклюзія), керівник гуртка образотворчого мистецтва.
Загальний стаж роботи 19 років (нижще докладніше)
Рекомендаційні листи в наявності, надішлю по потребі
Нагороджена грамотою управління освіти миколаївської міської ради за досягнуті успіхи у справі навчання й виховання підростаючого покоління Наказ № 324-к від 25.05.2021. Начальник управління Г.Личко.
Нагороджена Грамотою як практичний психолог та асистент учителя (інклюзія) за ефективне та безпечне використання інформаційних технологій в педагогічній діяльності та підвищення професійної компетентності 24.01.2021 від проєкту "Всеосвіта"JI666751
Нагороджена Грамотою як практичний психолог та асистент учителя (інклюзія) за покращення освітнього процесу шляхом активного використання інформаційно-комунікаційних технологій та високий рівень цифрової грамотності 02.02.2022. від проєкту "Всеосвіта"SI186890
Подяка як практичному психологу та асистенту учителя (інклюзія) за вміння збирати, опрацювати, зберігати і розповсюджувати інформацію , яка є корисною для освітнього процеси розвитку найбільшої в Україні онлайн-бібліотеки методичних матеріалів. Від проєкту "Всеосвіта"MDS81699
Нагороджена грамотою Миколаївської районної ради миколаївської області, за вагомий внесок у зміцнення та розбудову місцевого самоврядування в Україні, соціально – економічний розвиток територіальної громади, активну громадську позицію та з нагоди професійного свята – Дня місцевого самоврядування. З повагою голова районної ради Ганна Коверзнева, грудень 2023. м. Миколаїв.
Нагороджена грамотою як депутат Мішково-Погорілівської сільської ради восьмого скликання за сумлінну, плідну і безкорисливу працю, ініціативу і наполегливість, активну громадську позицію і утвердження української державності, підтримку Мішково- Погорілівської територіальної громади під час воєнних дій, утвердження принципів загальнолюдської моралі, ідеалів правди, відданості, патріотизму. Мішково-Погорілівський сільський голова грудень 2023 Андрій Ботанін
Керівник методичного об'єднання художньо-естетичного та фізкультурно-оздоровчого циклу, практичний п
ЗОШ №28
Государственный сектор
14 лет 8 месяцев
09.2008 - 05.2023
Рекомендаційні листи в наявності, надішлю по потребі.
Керівник методичного об'єднання художньо-естетичнго та фізкультурно-оздоровчого циклу, практичний психолог, учитель образотворчого мистецтва та інтегрованого курсу мистецтво, фізичного виховання, асистент учителя (інклюзія), вихователь групи продовженого дня, керівник гуртка декоратвно - ужиткового та образотворчого мистецтва, керівник учнівських мистецьких проєктів, організатор та виконавець міських, шкільних для педагогів та учнів мистецьких виставок, майстер- класів галерей, фотозон, тощо, дизайнер інтер'єру та ландшафту.
Участь та перемоги у престижних конкурсах. Постійна учасниця щорічної виставки педагогів- художників "Мелодія душі" при інституті післядипломної освіти міста Миколаїв. Діючий депутат(основній роботі не заважає і не заважатиме).
Нагороджена грамотою управління освіти миколаївської міської ради за досягнуті успіхи у справі навчання й виховання підростаючого покоління Наказ № 324-к від 25.05.2021. Начальник управління Г.Личко.
Нагороджена дипломом "Переможець ІІ обласного туру ХХ всеукраїнського конкурсу "Учитель року" 2015 (образотворче мистецтво) з номінацією "Генератор творчих ідей". Голова орг. комітету В.В. Мельниченко 29 січня 2015. Миколаїв.
Нагороджена грамотою за плідну співпрацю у справі підвищення професійної компетентності педагогів школи як керівник методичного об'єднання художньо- естетичного та фізкультурно-оздоровчого профілю. Директор ЗОШ 28 Звоник. В.І.
Нагороджена подякою як депутат Мішково-Погорілівської сільської ради за вагомий особистий внесок у розбудву, розвиток Мішково - Погорілівської громади, активну громадську діяльність, відданість справі та з ногоди 30річчя незалежності України. 28 серпня 2021 рік голова сільської ради Мішково-Погорілівської громади , Андрій Ботанін.
Нагороджена подякою за вагомий особистий внесок , надійне партнерство та опору у розвитку молодіжного волонтерського руху, корпоративної соціальної відповідальності, формування серед громадян національної культури чистоти правильного поводження з відходами та дбайливого ставлення до довкілля, активну громадську діяльість, сприяння реалізації соціальних екологічних проєктів всеукраїнського молодіжного руху "Let's do it Ukraine"
Вересень 2021 рік. Юлія Мархель. Президент ГО "Всеукаїнський молодіжний рух "Let's do it Ukraine"
У 2000 році закінчила Новобузький педагогічний коледж, отримала спеціальність "Учитель початкових класів та обазотворчого мистецтва", У 2014 році зікінчила миколаївський педагогічний університет ім В.О. Сухомлинського отримала спеціальність організатор навчально -виховної роботи початкової школи та практичний психолог. Загальний стаж педагогічної діяльності 19 років. Маю досвід роботи у сфері торгівлі та ФОП, ландшафтний дизайн.
У 2022 році отримала диплом Харківської міжнародної інженерно педагогічної академії за напрямком - Менеджмент, управління та адміністрування.
Професійні права: Декан факультету; Директор ( ректор, начальник) закладу вищої освіти; Директор(начальник закладу проффесійно – технічної освіти; Директор курсів підвищення кваліфікації; Директор закладу позашкільної освіти; Директор закладу дошкільної освіти; Директор навчально - виробничого комбінату; Директор закладу загальної середньої освіти і т.д.
Кваліфікація в дипломі: керівник підприємства, установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання).Професійні права: управління закладами освіти та їх підрозділами.Сфера працевлаштування: керівні посади в закладах освіти різних типів та форм власності, органах управління освітою. Виконання професійної роботи за кодом 1210 Класифікатора професій (ДК 003:2010).
Ключевая информация
Комунікативна, толерантна, чесна, супер творча, креативна, цілеспрямована, працелюбна, доброзичлива та відповідальна особистість, спостережлива та інтуїтивна, здатна згуртувати колектив та мотивувати його до плідної праці.
Училась в 5 заведениях
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Факультет навчально наукового інституту "Української інженерно -педагогічної академії" спеціальність "Управління та адміністрування"
2024
Українська інженерно-педагогічна академія
Менеджмент та адміністрування
Харків, 2022
Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського
педагогіка/психологія, організатор навчально -виховної роботи
2014
Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського
педагогіка/логопедія
Миколаїв, 2013
Комунальний вищий навчальний заклад "Новобузький педагогічний коледж"
Новий Буг, 2000
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
"Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради" Сертифікат WY818329
Уміння переносити набутий досвід на практику в освітній процес; умотивовувати фахівців знаходити нові методи в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами;
Загальні набуті компетентності: уміння самостійно навчатися; уміння швидко реагувати під час вирішення ситуативних професійних проблем; здатність виявляти та вирішувати проблеми професійної діяльності; здатність знаходити нові підходи до вирішення професійних завдань в інклюзивному освітньому середовищі;
Фахові набуті компетентності; компетентність щодо закономірностей та вікових особливостей дітей, у тому числі з особливими освітніми потребами; уміння розробляти індивідуальну програму розвитку; компетентність у галузі організації інклюзивного освітнього середовища; здатність переносити набуті знання на практику; компетентність у сфері професійного розвитку; вміння визначати професійні цілі та реалізовувати їх на практиці.
"Актуальні підходи до індивідуальної програми розвитку згідно з новим Порядком організації інклюзивного навчання в ЗЗСО"
Загальні компетентності: здатність формувати безпечне, новітньо-освітнє середовище; здатність до взаємодії з іншими в різних соціальних ситуаціях; здатність до особистісного і професійного самовизначення, самоствердження і самореалізації продовж життя, до цінування багатоманітності у суспільстві; здатність до продуктивної професійної діяльності на основі розвиненої педагогічної рефлексії відповідно до провідних ціннісно-світоглядних орієнтацій;
Фахові компетентності; компетентність у сфері організації інклюзивного освітнього середовища; здатність до забезпечення сприятливих умов в освітньому середовищі для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей,і здібностей та інтересів; компетентність у законодавстві сфери інклюзивної освіти; здатність організовувати освітній процес з урахуванням особливостей і потреб учнів; знання і розуміння сучасних тенденцій впровадження інклюзивної освіти.
Курс "Є ідея? Втілюй! Проєктний дизайн для соціальних ініціатив" 058886
Освоєно кейси проєктів соціальних ініціатив та їх приклади, формування команди проєкту та планувати перші кроки реалізації; пошук партнерів та залучення влади; здійснення закупівлі та організація заходів, життевий цикл проєкту, проблематика проєкту, формування мети проєкту, визначення цільової аудиторіі та мети проєкту, реалізація проєкту-календарний план, ресурси та бюджет проєкту, результати проєкту, ризики проєкту, моніторинг та його оцінка, сталість проєкту.
Сертифікат про проходження онлайн-курсу з інфо-медійної грамотності "Вивчай та розрізняй"
Уміння визначати неправдиві новини, розрізнення фактів та суджень, знання індексів медіаструктур, ідентифікація мови ворожнечі, розробка матеріалів, інтеграції навичок КСІ та викладання інфомедійної грамотності з використанням інтерактивних методик та онлайн-інструментів. Здобуття та передача навичок критичного сприйняття інформації (КСІ) й усвідомлення цінності високоякісної інформації в контексті навчально виховного процесу.
Сертифікат з базового тренінгу з інфомедійної грамотності з влюченням онлайн сесій та виконанням різних типів завдань та тестів.
Уміння визначати неправдиві новини, розрізнення фактів та суджень, знання індексів медіаструктур, ідентифікація мови ворожнечі, розробка матеріалів, інтеграції навичок КСІ та викладання інфомедійної грамотності з використанням інтерактивних методик та онлайн-інструментів. Здобуття та передача навичок критичного сприйняття інформації (КСІ) й усвідомлення цінності високоякісної інформації в контексті навчально виховного процесу
"Органіція освітнього процесу щодо обдарованих дітей у закладах загальної середньої освіти України в контексті їх реформування" Сертифікат 30 годин AW615060
Теоретичні засоби організації освітнього процесу щодо обдарованих дітей у закладах загальної середньої освіти (10 год)
Сучасний стан організації освітнього процесу щодо обдарованих дітей у закладах загальної середньої освіти (10 год).
Шляхи підвишення якості організації освітнього процесу щодо обдарованих дітей у закладах загальної середньої освіти (10год).
Дополнительная информация
Громадська діяльність
Діючий депутат 8 скликання 6 округу Мішково - Погорілівської громади
Детальніше про можливість займаних посад
Харківський університет імені Каразіна. Рік закінчення - грудень 2024. Випускники спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» можуть займатись професійною діяльністю та обіймати наступні посади:343 Технічні фахівці в галузі управління3435 Організатори діловодства3435.1 Організатори діловодства (державні установи)3435.2 Організатори діловодства (види економічної діяльності)3436 Помічники керівників3436.1 Помічники керівників підприємств, установ та організацій. 3436.2 Помічники керівників виробничих та інших основних підрозділів3436.3 Помічники керівників малих підприємств без апарату управління344 Державні інспектори3441 Інспектори митної служби3442 Інспектори податкової служби3449 Будь які державні інспектори . Здавала ЄДКІ Право у 2024 Харківська інженерно педагогічна академія. магистратура — 073 «Менеджмент», ОПП "Управління закладами освіти" рік закінчення - грудень 2022 Професійні права: управління закладами освіти та їх підрозділами.Сфера працевлаштування: керівні посади в закладах освіти різних типів та форм власності, органах управління освітою. Виконання професійної роботи за кодом 1210 Класифікатора професій (ДК 003:2010).Декан факультету; Директор ( ректор, начальник) закладу вищої освіти; Директор(начальник закладу проффесійно – технічної освіти; Директор курсів підвищення кваліфікації; Директор закладу позашкільної освіти; Директор закладу дошкільної освіти; Директор навчально - виробничого комбінату; Директор закладу загальної середньої освіти і т.д.
Алла Миколаївна
Алла Миколаївна
Менеджмент освіти 073 Управління та адміністрування 281

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Николаев
Готов переехать: Харьков
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Обновлено 1 день назад