Работала в 2 компаниях   14 лет 2 месяца

Промышленность и Производство, Торговля розничная / Retail

Директор Модного Дому (заступник генерального директора з виробництва)

Gepur

Промышленность и Производство

6 лет 8 месяцев

02.2017 - 10.2023

Бренд GEPUR: мережа магазинів жіночого одягу та аксесуарів (7 магазинів у Одесі та Києві), інтернет-магазин www.gepur.com, власне виробництво одягу.

Директор Модного Дому (заступник генерального директора з виробництва, у підпорядкуванні 10 осіб: конструкторський відділ, дизайн відділ, експериментальний цех, відділ планування виробництва, склад тканини та фурнітури, відділ закупівель та ЗЕД, вишивально-принтовальний цех):

- участь та прийняття рішень щодо OKR компанії за рік, встановлення OKR підрозділу відповідно до OKR компанії на рік, квартал, контроль за виконанням поставлених цілей;

- планування виробничих колекцій на рік: розбивка по сезонах, місяцях, створення матриці моделей, концепції колекцій;

-підготовка замовлення на пошиття: (сезон, квартал, місяць);

- аналіз і прогноз продажів товарів у всіх категоріях, контроль наявності сезонних товарів і топов продажу на сайті;

- аналіз модних тенденцій, ринку і конкурентів;

- формування бюджету на закупівлю по сезонах з розподілом по країнах, місяцях, тканині/фурнітурі/готової продукції, обґрунтування та узгодження з власниками;

- формування плану замовлення тканини та готових виробів за сезонами та напрямками;

- щорічне планування ділових поїздок за кордон на замовлення та підбір тканин і готових виробів, пошук постачальників і виставок в Туреччині і Китаї, організація ділових поїздок (візи, покупка квитків, бронювання готелів, пошук перекладачів), виїзд, підбор товарів, розміщення замовлень;

- контроль платежів і приймання товару за кордоном;

- пошук транспортних компаній і розмитнення продукції, проведення переговорів,

- контроль відвантажень і термінів доставки вантажів з-за кордону, координація транспорту і портів доставки, підготовка і ведення документації для оформлення вантажу;

- контроль за прийманням товару на складі, браком і вирішенням проблемних питань з постачальниками;

- внесення товарів в базу, розподіл витрат, оцінка собівартості, контроль взаєморозрахунків з постачальниками;

- постановка завдань дизайнерам на промальовування моделей (матриця, дедлайн), відбір намальованих моделей, затвердження з власником, звірка асортименту за матрицями замовлення, презентація колекцій по всіх торгових залах (сайт, магазин, Instagram);

- контроль заведення карток товарів, підбір тканин і фурнітури для кожної моделі;

- щомісячна постановка плану робіт конструкторському відділу, контроль своєчасної передачі моделей проектувальнику-конструктору, контроль за виконанням термінів створення моделей;

- організація примірок зразків, затвердження та передача на фотосесію;

- контроль загального асортименту створених моделей, розбивка по колекціях, установка термінів кожної колекції на вивантаження на сайт, контроль передачі документів в цех для масового пошиття;- ціноутворення товарів;

- відстеження завантаження товарів на сайт, коректність наданої інформації;

- колаборації, спільні проекти з PR відділом, VIP-колекції, участь у показах: постановка завд

Керівник напрямку «Аксесуари» (заступник начальника відділу закупівель

Miraton

Торговля розничная / Retail

7 лет 4 месяца

09.2007 - 01.2015

Відділ закупівель, керівник напрямку «Аксесуари» (заступник начальника відділу закупівель, у підпорядковані 2 особи):

- формування асортиментної політики за напрямком «Аксесуари», так і за політикою продажів і залишків за всіма категоріями;

- відвідування міжнародних виставок в Італії, Іспанії, Туреччині, Китаї;

- збір та аналіз інформації про світові модні тенденції, адаптація до українського споживача;

- складання плану заказу товару, бюджету закупівель, плану продажів на сезон і його обґрунтування, контроль виконання;

- замовлення товарів, обладнання, витратних матеріалів за кордоном, контроль виробництва, відвантаження, термінів доставки товару в Україну;

- опис стандартів мерчандайзингу товарів, контроль виконання;

- розробка промо та акційних активностей на сезон, спільна реалізація з відділом маркетингу, контроль виконання;

- відстеження та просування категорій, що погано продаються, аналіз продажів та організація руху товару, оцінка та переоцінка товарів;

- презентація нової колекції торгівельному персоналу;

- розробка мотивації для торгівельного персоналу;

- виявлення потреби в додатковому обладнанні, розробка дизайну, контроль термінів виготовлення;

- моніторинг конкурентного ринку в Україні;

- аналіз придбаної колекції;

- аналіз фінансових результатів у розрізі кожної категорії, надання аналітики керівнику компанії;

- розробка та впровадження пропозицій програми лояльності з продажу групи аксесуарів;

- здійснення внутрішнього фінансового документообігу.

Досягнення:

- введення нових категорій в асортимент продукції компанії;

- пошук нових ринків збуту та постачальників для наповнення асортименту;

- збільшення товарообігу з 5000 до 80000 одиниць за сезон;

- впровадження аксесуарів для продажу в існуючих магазинах (пошук місць і розміщення товарів) і створення унікального обладнання для нових магазинів;

- на категорію «Аксесуари» припадало до 40% чистого прибутку компанії.

Ключевая информация

ПК - Word, Excel, PowerPoint, Google docs, Miro, 1С Підприємство 7.8, навички роботи з Corel, CRM системи Бітрікс24, Trello, Jira, Redmine

Училась в 1 заведении

Одеський національний економічний університет

Міжнародна економіка/ Магістр з маркетингу

Одеса, 2005

Владеет языками

Английский

продвинутый

Немецкий

базовый

Китайский

базовый

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Тримісячний семінар «Виконавчий директор»

Одеса, 2021

Модель системного бізнесу та ефективне управління, організаційна структура та бізнес-процеси, оперативне управління компанією (маркетинг, продажі, фінанси, персонал) і проектами 

Digital-практикум Silicon Valley Online Bootcamp (мова викладання - англійська, російська)

Одеса, 2020

Восьмимісячний курс мастермайнд-сесій зі співробітниками  топових корпорацій світу, інвесторами, засновниками стартапів з Долини (Google, Netflix, Amazon, Uber тощо).   Знайомство з  роботою найбільших та найефективніших  компаній  Кремнієвої   долини, вивчення інструментів та підходів в управлінні командою, бізнес-процесами, підходами до сучасного менеджменту, налаштування та декомпозиції цілей,  впровадження технологій і знань, отриманих з оперативного досвіду світових лідерів у роботу компанії, реалізація командних практичних завдань

Дополнительная информация

Особисті якості

Стресостійкість, креативність, комунікабельність, високий ступінь відповідальності, здатність швидко навчатися, цілеспрямованість, працездатність, надійність, витривалість, організаторські та лідерські якості, вміння працювати в команді

Захоплення та інтереси

Мода, йога, біг, музика, література, танці

Водійське посвідчення

Категорія В

Катерина

Директор, менеджер із закупівель, керівник відділу/виробництва, категорійний менеджер

Одесса

41 год

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 2 дня назад