Работала в 2 компаниях 14 лет 2 месяца
Промышленность и Производство, Торговля розничная / Retail
Директор Модного Дому (заступник генерального директора з виробництва)
Gepur
Промышленность и Производство
6 лет 8 месяцев
02.2017 - 10.2023
Бренд GEPUR: мережа магазинів жіночого одягу та аксесуарів (7 магазинів у Одесі та Києві), інтернет-магазин www.gepur.com, власне виробництво одягу.
Директор Модного Дому (заступник генерального директора з виробництва, у підпорядкуванні 10 осіб: конструкторський відділ, дизайн відділ, експериментальний цех, відділ планування виробництва, склад тканини та фурнітури, відділ закупівель та ЗЕД, вишивально-принтовальний цех):
- участь та прийняття рішень щодо OKR компанії за рік, встановлення OKR підрозділу відповідно до OKR компанії на рік, квартал, контроль за виконанням поставлених цілей;
- планування виробничих колекцій на рік: розбивка по сезонах, місяцях, створення матриці моделей, концепції колекцій;
-підготовка замовлення на пошиття: (сезон, квартал, місяць);
- аналіз і прогноз продажів товарів у всіх категоріях, контроль наявності сезонних товарів і топов продажу на сайті;
- аналіз модних тенденцій, ринку і конкурентів;
- формування бюджету на закупівлю по сезонах з розподілом по країнах, місяцях, тканині/фурнітурі/готової продукції, обґрунтування та узгодження з власниками;
- формування плану замовлення тканини та готових виробів за сезонами та напрямками;
- щорічне планування ділових поїздок за кордон на замовлення та підбір тканин і готових виробів, пошук постачальників і виставок в Туреччині і Китаї, організація ділових поїздок (візи, покупка квитків, бронювання готелів, пошук перекладачів), виїзд, підбор товарів, розміщення замовлень;
- контроль платежів і приймання товару за кордоном;
- пошук транспортних компаній і розмитнення продукції, проведення переговорів,
- контроль відвантажень і термінів доставки вантажів з-за кордону, координація транспорту і портів доставки, підготовка і ведення документації для оформлення вантажу;
- контроль за прийманням товару на складі, браком і вирішенням проблемних питань з постачальниками;
- внесення товарів в базу, розподіл витрат, оцінка собівартості, контроль взаєморозрахунків з постачальниками;
- постановка завдань дизайнерам на промальовування моделей (матриця, дедлайн), відбір намальованих моделей, затвердження з власником, звірка асортименту за матрицями замовлення, презентація колекцій по всіх торгових залах (сайт, магазин, Instagram);
- контроль заведення карток товарів, підбір тканин і фурнітури для кожної моделі;
- щомісячна постановка плану робіт конструкторському відділу, контроль своєчасної передачі моделей проектувальнику-конструктору, контроль за виконанням термінів створення моделей;
- організація примірок зразків, затвердження та передача на фотосесію;
- контроль загального асортименту створених моделей, розбивка по колекціях, установка термінів кожної колекції на вивантаження на сайт, контроль передачі документів в цех для масового пошиття;- ціноутворення товарів;
- відстеження завантаження товарів на сайт, коректність наданої інформації;
- колаборації, спільні проекти з PR відділом, VIP-колекції, участь у показах: постановка завд
Керівник напрямку «Аксесуари» (заступник начальника відділу закупівель
Miraton
Торговля розничная / Retail
7 лет 4 месяца
09.2007 - 01.2015
Відділ закупівель, керівник напрямку «Аксесуари» (заступник начальника відділу закупівель, у підпорядковані 2 особи):
- формування асортиментної політики за напрямком «Аксесуари», так і за політикою продажів і залишків за всіма категоріями;
- відвідування міжнародних виставок в Італії, Іспанії, Туреччині, Китаї;
- збір та аналіз інформації про світові модні тенденції, адаптація до українського споживача;
- складання плану заказу товару, бюджету закупівель, плану продажів на сезон і його обґрунтування, контроль виконання;
- замовлення товарів, обладнання, витратних матеріалів за кордоном, контроль виробництва, відвантаження, термінів доставки товару в Україну;
- опис стандартів мерчандайзингу товарів, контроль виконання;
- розробка промо та акційних активностей на сезон, спільна реалізація з відділом маркетингу, контроль виконання;
- відстеження та просування категорій, що погано продаються, аналіз продажів та організація руху товару, оцінка та переоцінка товарів;
- презентація нової колекції торгівельному персоналу;
- розробка мотивації для торгівельного персоналу;
- виявлення потреби в додатковому обладнанні, розробка дизайну, контроль термінів виготовлення;
- моніторинг конкурентного ринку в Україні;
- аналіз придбаної колекції;
- аналіз фінансових результатів у розрізі кожної категорії, надання аналітики керівнику компанії;
- розробка та впровадження пропозицій програми лояльності з продажу групи аксесуарів;
- здійснення внутрішнього фінансового документообігу.
Досягнення:
- введення нових категорій в асортимент продукції компанії;
- пошук нових ринків збуту та постачальників для наповнення асортименту;
- збільшення товарообігу з 5000 до 80000 одиниць за сезон;
- впровадження аксесуарів для продажу в існуючих магазинах (пошук місць і розміщення товарів) і створення унікального обладнання для нових магазинів;
- на категорію «Аксесуари» припадало до 40% чистого прибутку компанії.
Ключевая информация
ПК - Word, Excel, PowerPoint, Google docs, Miro, 1С Підприємство 7.8, навички роботи з Corel, CRM системи Бітрікс24, Trello, Jira, Redmine
Училась в 1 заведении
Одеський національний економічний університет
Міжнародна економіка/ Магістр з маркетингу
Одеса, 2005
Владеет языками
Английский
продвинутый
Немецкий
базовый
Китайский
базовый
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Тримісячний семінар «Виконавчий директор»
Модель системного бізнесу та ефективне управління, організаційна структура та бізнес-процеси, оперативне управління компанією (маркетинг, продажі, фінанси, персонал) і проектами
Digital-практикум Silicon Valley Online Bootcamp (мова викладання - англійська, російська)
Восьмимісячний курс мастермайнд-сесій зі співробітниками топових корпорацій світу, інвесторами, засновниками стартапів з Долини (Google, Netflix, Amazon, Uber тощо). Знайомство з роботою найбільших та найефективніших компаній Кремнієвої долини, вивчення інструментів та підходів в управлінні командою, бізнес-процесами, підходами до сучасного менеджменту, налаштування та декомпозиції цілей, впровадження технологій і знань, отриманих з оперативного досвіду світових лідерів у роботу компанії, реалізація командних практичних завдань
Дополнительная информация
Особисті якості
Стресостійкість, креативність, комунікабельність, високий ступінь відповідальності, здатність швидко навчатися, цілеспрямованість, працездатність, надійність, витривалість, організаторські та лідерські якості, вміння працювати в команді
Захоплення та інтереси
Мода, йога, біг, музика, література, танці
Водійське посвідчення
Категорія В
Катерина
Катерина
Директор, менеджер із закупівель, керівник відділу/виробництва, категорійний менеджер
Одесса
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 2 дня назад