Работал в 6 компаниях   23 года 3 месяца

Юридические услуги, АПК (Агропромышленный комплекс), Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Промышленность и Производство, Финансовые услуги

Юрисконсульт

Комунальне підприємство «КОМЗЕМ» ДМР

Юридические услуги

5 месяцев

03.2022 - 08.2022

Підготовка необхідної документації для участі в тендерах.

Договірна робота (складання, перевірка, укладання договорів).

Робота з банком землі.

Юридичний супровід діяльності підприємства.

Ведення баз даних.

Юрисконсульт

ТОВ «КОМПАНІЯ «САДОВОЄ КОЛЬЦО»

АПК (Агропромышленный комплекс)

3 месяца

06.2021 - 09.2021

Забезпечення захисту інтересів підприємства при проведенні перевірок контролюючими органами.

Договірна робота (складання, перевірка, укладання та супровід договорів).

Робота з банком землі підприємства.

Юридичний супровід діяльності підприємства.

Ведення баз даних.

Надання консультацій керівництву та співробітникам компанії щодо застосування чинного законодавства України у питаннях діяльності компанії.

Заступник генерального директора

ТОВ «НПП ЄКО КУЛЬТУРА»

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 месяца

11.2017 - 03.2018

Робота зі статутними документами.

Ведення переговорів з партнерами та клієнтами.

Складання та підписання міжнародних контрактів.

Організація та запуск виробництва.

Розробка та узгодження технічних умов.

Підготовка первинної документації для здійснення ЗЕД операцій з імпорту продукції.

Робота з контролюючими органами.

Оформлення дозвільних документів.

Повний супровід господарської діяльності підприємства.

Розробка, аналіз, перевірка внутрішньої правової документації, локальних нормативних актів.

Ведення договірної роботи компанії, у тому числі робота з зовнішньо -економічними контрактами.

Заступник директора

ТОВ «РАЙЗИН РЕЗАЛТС»

АПК (Агропромышленный комплекс)

4 года 3 месяца

06.2013 - 09.2017

Бізнес-планування.

Проведення прямих переговорів.

Підготовка та супровід процедур реєстрації, ліквідації підприємств, реєстрації змін у статутних документах, змін видів діяльності.

Консалтинговий та технічний супровід сільськогосподарських підприємств у країнах СНД.

Підготовка нормативно-технічної документації.

Розробка та узгодження технічних умов.

Юридичний супровід роботи підприємств.

Введення в експлуатацію лабораторії підприємства (виробництво засобів біологічного захисту рослин).

Організація та контроль роботи підлеглих та мотивація співробітників на досягнення результату.

Аналіз ринку та розробка заходів щодо використання потенційних можливостей для розвитку та просування продуктів компанії.

Безперервне підвищення ефективності та якості бізнес-процесів довіреного напряму.

Підготовка та подання заявок на реєстрацію об'єктів інтелектуальної власності.

Підготовка та супровід ЗЕД щодо імпорту та експорту товарів.

Надання правових консультацій.

Визначення процесів у компанії, в яких необхідна участь юриста з метою їх удосконалення та мінімізації ризиків.

Договірна робота (правовий аналіз взаємовідносин із контрагентами, визначення ризиків, розробка концепцій договорів, складання договорів, перевірка ризиковості контрагента, аналіз договорів отриманих від контрагентів, супровід договорів, підготовка змін/доповнень до договорів).

Складання внутрішньокорпоративних документів, таких як положення, порядки, накази на підприємстві тощо.

Ведення комунікаційного листування з державними органами, клієнтами, контрагентами.

Оцінка та аналіз фінансових ризиків підприємства.

Розробка та реалізація комерційної стратегії розвитку компанії. Підтримка контактів з ключовими клієнтами/партнерами.

Побудова і керування відділами продажів та маркетингу компанії.

Заступник директора

ТОВ «ПРОФІЛЬ УКРАЇНИ»

Промышленность и Производство

14 лет

06.1999 - 06.2013

Робота щодо відведення земельних ділянок та подальший супровід договірних відносин.

Розробка положень, інструкцій у відповідності із діючим законодавством України.

Договірна робота (складання, перевірка, укладання та супровід договорів).

Внесення змін до установчих документів та в ЄДР.

Правовий супровід перевірок органами місцевого самоврядування, контролюючими та правоохоронними органами.

Отримання сертифікатів відповідності.

Юридичний супровід підприємства.

Здійснення контролю за відповідністю вимогам законодавства проектів, наказів, інструкцій, положень та інших актів правового характеру, які готуються на підприємстві, у разі потреби здійснював розробку вказаних документів.

Отримання дозволів, необхідних для роботи тепличного комплексу та заводу по виробництву профілю і комплектуючих для гипсокартонних систем.

Введення в експлуатацію тепличного комплексу та заводу по виробництву профілю і комплектуючих для гипсокартонних систем.

Організація проведення навчання інженерно-технічного персоналу, поточних медичних обстежень.

Підготовка необхідних правовстановлюючих документів, для отримання банківських кредитів по всім напрямкам діяльності підприємства.

Провідний спеціаліст управління безпеки

АКБ «ПРЕМ’ЄРБАНК»

Финансовые услуги

3 года 8 месяцев

10.1995 - 06.1999

Пошук та залучення на кредитування клієнтів малого та середнього бізнесу.

Збір пакету документів та проведення первинного фінансово-економічного аналізу платоспроможності клієнта банку для подальшого кредитування.

Перевірка усіх необхідних документів для отримання кредиту.

Перевірка наявності залогового майна.

Допомога клієнтам банку в отриманні необхідних документів для кредитування.

Надалі супровід і контроль клієнтів банку згідно з кредитною програмою.

Ключевая информация

Фахівець з великим досвідом роботи у сфері дозвільної документації, отримання необхідних ліцензії та сертифікатів для всіх напрямків діяльності підприємств, отримання технічних умов та укладання договорів на постачання енергоносіїв, маю навички правильного читання електронних та електричних схем, викопіювань з кадастрових карт та генплану, роботи з державними органами та органами місцевого самоврядування.

Протягом багатьох років здійснював бізнес-планування та маю успішний досвід прямих переговорів, повного юридичного супроводу діяльності підприємств, підготовки нормативно-технічної документації, маю досвід реєстрації підприємств, організації виробництва, пошук приміщень комерційного призначення, ведення переговорів з орендодавцями стосовно відкриття/закриття магазинів роздрібної торгівлі, співпраця з відповідними службами для підготовки всієї необхідної дозвільної документації відповідно до вимог щодо пожежної безпеки, охорони праці та санітарних норм.

Шукаю роботу, де стали би у нагоді всі наявні у мене знання та здобутий досвід.

Учился в 3 заведениях

Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ

Юридичний/Правознавство/Юрист

Дніпропетровськ, 2010

Харківський соціально-економічний інститут

Економічний/Економіка та підприємництво/економіка підприємства/Економіст

Дніпропетровськ, 2006

Дніпропетровський машинобудівний технікум

Налагодження і експлуатація електронних пристроїв програмного управління устаткувань автоматизованого виробництва/Технік-електромеханік

Дніпропетровськ, 1991

Владеет языками

Русский

продвинутый

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

продвинутый

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Особисті якості

Маю військовий квиток з ВІН-кодом, не підлягаю мобілізації.

Впевнений користувач пакету MS Office: Word, Excel.

Маю водійське посвідчення категорії В, власне

авто, яке можу використовувати в роботі.

Готовність до відряджень та ненормованого робочого дня.

Розвинуті навички пошуку потрібної інформації та аналізу отриманої інформації, висока працездатність, уважність, відповідальність, організованість, комунікабельність, пунктуальність.

Досвід роботи в управлінні командою (постановка завдань, контроль їх виконання, аналіз результатів, розробка мотиваційної системи), фінансова грамотність та сильні аналітичні здібності.

Дипломатично вирішую будь-які питання.

Олександр

Заступник керівника

Днепр

52 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 дня назад