Работала в 6 компаниях   7 лет 1 месяц

Охрана и Безопасность, Медицина и Здравоохранение, Торговля розничная / Retail, Фармацевтика, Промышленность и Производство

Менеджер зі збуту

Sheriff Engineering Systems

Охрана и Безопасность

6 месяцев

01.2024 - 07.2024

Основний функціонал:

Прийом та обробка вхідних звернень/дзвінків послуг напрямку «SES»

1. Відеонагляд

2. Резервне живлення

3. Пожежна Система

4. Бронеплівка

Робота з клієнтом від початку консультації, до заключення угоди, та закриття проекту по воронці продажів.

Робота з СРМ, Outlook, MSOffice ( Excel, Power Point, Word);

Виконання встановленого плану;

Розширення клієнтської бази;

Забезпечення досягнення максимального обсягу продажів та прибутку.

ПИСАТИ У МЕСЕНДЖЕРИ МОЖНА З 8:00 /20:00 У БУДЬ ЯКИЙ ДЕНЬ!

Рекомендації може надати:

Керівник відділу продажів Sheriff Engineering Systems

Самойленко Світлана - 0665771811

Помічник лікаря

Черкаська обласна лікарня ЧОР, КНП

Медицина и Здравоохранение

1 год

05.2022 - 05.2023

1. Ведення встановленої медичної (облікової, звітної) документації відповідно до вимог галузевих нормативних документів, зокрема в електронній формі.

2. Участь у розробці планів профілактики інфекцій та інфекційного контролю в закладі та плану дій з покращення гігієни рук.

3. Проведення рутинного епідеміологічного нагляду за інфекційними хворобами, пов'язаними з наданням медичної допомоги : катетер асоційованих інфекцій кровотоку, катетер асоційованих інфекцій сечовивідних шляхів, вентилятор - асоційованих пневмоній, інфекцій області хірургічного втручання.

4. Проведення базової оцінки практики гігієни рук в лікарні, сприйняття працівниками необхідності гігієни рук, знань працівників та наявних інфраструктури і ресурсів, аналізі отриманих даних, оцінці результатів та перевірці їх достовірності.

5. Проведення навчання працівників гігієни рук за стандартизованими підходами, без особистих інтерпритацій.

6. Навчання і підготовка тренерів/інструкторів, спостерігачав/дослідників щодо гігієни рук.

7. Перегляд та оновлення відповідно до нових даних навчальних програм.

8. Обмін досвідом із іншими закладами охорони здоров'я.

9. Участь у епідеміологічному розслідуванні випадків інфекційних захворювань, зокрема ІПНМД по структурних підрозділах, відділеннях закладу.

10. Участь у виробничих нарадах, конференціях, медичних нарадах, тощо.

11. Надання косультативної допомоги спеціалістам лікарні з питань покращення гігієни рук.

12. Подання звітності відповідно до затверджених форм та в установлені терміни.

13. Створення та ведення таблиць Exсel, створення Презентацій у PowerPoint ведення документації у Word. Робота з медичними програмами МІС та Доктор Елекс

14. Табелювання та створення робочого часу Відділу.

Додатково

1. Комунікація з завідувачем ( Відділу інфекційного контролю), лікарем - епідеміологом від яких отримує усну і письмову інформацію про порядок роботи.

2. Комунікація з Кадровою службою, Бухгалтерією та планово - економічним відділом лікарні.

3. Комунікація з усім працівниками ВІК та лікарні в межах виконання професійних обов'язків.

4. Співпрацює з іншими закладами та організаціями з питань, що стосуються виконання своїх обов'язків.

5. Робочою зоною є вся територія лікарні, яка знаходиться за адресою: м. Черкаси вул. Менделєєва 3, та території інших закладів, на яких працівник виконує свої посадові обов'язки.

Фахівець з продажу

Єва

Торговля розничная / Retail

2 года 3 месяца

12.2019 - 03.2022

Рекомендації може надати:

Супервайзер ТОВ "РУШ" ЄВА

Кравцова Вікторія Олександрівна -0683011177

Початок роботи в компанії з посади "Продавець непродовольчих товарів - касир".

Функціональні обов'язки :

1. Консультування клієнтів з питань товару.

2. Робота з касовим апаратом.

3. Виконання планових показників з продажу і стандартів обслуговування.

4. Викладання товару.

5. Контроль за дотриманням термінів придатності товару.

6. Участь в проведенні інвентаризацій.

Підвищення "Адміністратор торгового залу"

Функціональні обов'язки :

1. Організація роботи персоналу в торговому залі (контроль викладки товару, наявності цінників, асортименту, робота з планограмою).

2. Консультування покупців з питань товару.

3. Робота з касовим апаратом.

4. Підготовка касової звітності.

5. Проведення інвентаризації товару.

6. Організація процесу навчання персоналу.

7. Контроль збереження ТМЦ.

Підвищення "Фахівець в роздрібній торгівлі непродовольчих товарів" Функціональні обов'язки:

1. Навчання персоналу стандартів обслуговування прийнятих у компанії.

2. Мотивація персоналу та перевірка знань асортименту магазину та якості обслуговування покупців.

3. Робота онлайн ( зустріч Zoom / Meet) з віддаленими магазинами, а також щоденне навчання, безпосередньо на магазинах.

4. Робота з анкетами "Таємного Покупця".

5. Відкриття нових магазинів з нуля.

Працювала з 20- ма магазинами. У 2021 році отримала Диплом Кращий працівник року з відзнакою " За наполегливість та професіоналізм у навчанні працівників регіону" від виконавчого директора.

Контролер продукції медичного призначення

ЮРіЯ-ФАРМ, Фармацевтична Корпорацiя

Фармацевтика

2 года 6 месяцев

12.2015 - 06.2018

Функціональні обов'язки:

1. Контроль за якістю продукції медичного призначення,

2. Етикетування та пакування.

3. Контроль усіх етапів роботи з ліками.

4. Ведення облікової документації щодо списання бракованої продукції.

5. Заповнення електронних форм документів у спеціальній фармакологічній програмі.

6.Робота з різними пристроями для роботи з продуктом.

Проходження курсів наставництва "Мистецтво Навчати". Через рік роботи стала наставником, і навчала нових людей.

Продавець консультант

Делікат

Торговля розничная / Retail

1 год

05.2016 - 05.2017

1. Робота з продукцією в залі.

2. Обслуговування покупців.

3. Викладення та сортування товару.

4. Контроль термінів придатності.

5. Списання товару.

Менеджер з продажу

Будова 7

Промышленность и Производство

3 месяца

04.2011 - 07.2011

Функціональні обов'язки:

1. Комунікація з клієнтами.

2. Продаж та консультування як постійних, так і потенційних клієнтів.

3. Знання асортименту.

4. Ознайомлення нових покупців із товаром.

5. Укладання договорів про продаж або замовлення товару.

Ключевая информация

Професійні навички:

1. Вміння спілкуватися з людьми;

2. Вміння працювати в команді;

3. Вміння планувати і організовувати свій робочий день.

4. Навички активних / прямих продажів;

5. Знання оргтехніки - принтер, ксерокс, факс.

Училась в 2 заведениях

Черкаська медична академія

Медсестринська справа/ Медична сестра

Черкаси, 2023

Черкаська медична академія

Медико профілактична справа/ санітарний фельдшер

Черкаси, 2014

Владеет языками

Английский

базовый

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Ефективне навчання персоналу Тренінг тренерів від CEO Mikhail Kovalenko

Черкаси, 2021

1. Ефективна робота у навчанні з персоналом.

Швидкість у досягненні поставлених цілей, мотивація персоналу.

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

1. Добре володіння MSOffice ( Excel, Power Point, Word),

2. Робота з електронною поштою (Outlook)

Особисті якості

1. Вміння працювати самостійно та в команді.

2. Точність та пунктуальність.

3. Чесність.

4. Порядність.

5. Легке навчання.

6. Ініціативна та відповідальна

7. Комунікабельність.

Захоплення та інтереси

1. Читання книг.

2. Піші прогулянки.

3. Катання на ковзанах.

4. Фотографія.

5. Спортзал ( волейбол)

Марія

Менеджер з продажу

Киев

Голосеевский район, Дарницкий район, Днепровский район, Печерский район

40 000 грн.

29 лет

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 2 часа назад