Работала в 4 компаниях 1 год 6 месяцев
IT, Услуги для населения - другое
UI/UX Designer
French Book
IT
7 месяцев
02.2024 - по настоящее время
Пет-Проєкт зі створення платформи з вивчення іноземних мов для отримання досвіду роботи в команді. Робота з розробниками, тестувальниками за підтримкою ментору з десятирічним досвідом.
У вільний від роботи час
В парі з другим дизайнером вже зробили:
- Дослідження конкурентів
- Інформаційну архітектуру
- Скетчі та варфрейми майбутнього дизайну маркетплейсу
- Middle-Fidelity варфрейм 6 сторінок (загальний список уроків, три тематичні розділи уроків, віртуальна кімната з проходженням уроку, результати проходження), попередню мобільну адаптацію.
- Почали та продовжуємо створювати документацію по проєкту
- High-Fidelity варфрейм готових декстоп сторінок
- Роботу ведемо на ADS дизайн системі
У майбутньому:
- Переклад платформи арабською мовою
- Додавання нових типів уроків (як то перевірка вимови з допомогою голосових повідомлень)
- Мобільна High-Fidelity адаптація та інше
UI/UX Designer freelancer
Smart Heads
IT
1 месяц
02.2024 - 03.2024
Редизайн лендінгу маркетингової агенції у багатосторінковий сайт. Наразі передано розробнику
- Плідна співпраця та ефективна комунікація з іншим дизайнером та замовником
Моя роль:
- Mid Wireframes, UI kit зі складними компонентами
- Look & Fill mockups
- Мобільна адаптація
- Тьюторинг
Посилання на проєкт: https://www.behance.net/gallery/196935503/Smart-Heads-Digital-marketing-agency-website-redesign
UI/UX Designer freelancer
NDA
IT
1 месяц
12.2023 - 01.2024
Була запрошена до проєкту наприкінці через знання роботи з компонентами та правил створення UI-kit. Метою було навести лад у макеті
Моя роль:
- Плідна співпраця в команді з другим дизайнером. Ефективна комунікація
- Створила UI-kit зі складними компонентами з нуля за 10 днів
- Переробила мобільну адаптацію за той самий термін
Разом:
- Перезібрали 10 сторінок з нуля за 10 днів
Оператор підтримки
MEGOGO
Услуги для населения - другое
7 месяцев
02.2023 - 09.2023
Підтримка клієнтів, допомога у розв'язанні складних технічних та фінансових питань, допомога у користуванні сервісом та орієнтації всередині додатків на різних платформах. Створення заявок до технічного та фінансового відділу для розв'язання питань, які не вийшло вирішити безпосередньо з користувачем.
Ключові показники:
Рейтинги користувачів:
Стартувала з 4.87 і постійно підтримувала рейтинг вище цільового показника 4.8. Останній місяць роботи - 5.7
Контроль якості:
Стартовий показник 95,44 і зросла до 97,50, перевищивши цільовий показник 95,0. Фінальний показник перед звільненням - 98%
Відсоток повторних дзвінків:
Стартувала з 4,61% і поступово знизився до 1,83%, що значно нижче цільового показника, який має бути не вище 5%.
Швидко розібралися з CRM-системою Megogo та отримала досвід користування Сonfluence
Яку користь я винесла з цієї роботи:
- Як зрозуміти проблему користувача
- Як допомогти користувачу у розв'язанні його проблеми
- На що користувач звертає більше уваги
- Чого у користуванні сервісом користувач не розуміє
- Яка категорія користувачів має складнощі з користуванням сервісу
- Що, на мою думку, варто покращити в інтерфейсі сервісу та у сповіщеннях, що отримує користувач для покращення його досвіду (компанія має чат-бот для пропозицій, куди я відправляла свої)
- Як налагодити спілкування з користувачем для продуктивного розв'язання його проблеми
- Покращила свої Soft Skills
Ключевая информация
Hard Skills
- Високий рівень володіння Figma (Компоненти, Avto-Layouts, сітки, анімація, клікабельні прототипи), базове знання Photoshop, Illustrator. Використання ШІ
- Розробка інтуїтивно зрозумілих та візуально привабливих користувацьких інтерфейсів
- Створення варфреймів, макетів та прототипів
- Знання принципів та інструментів UX: персони, карти емпатії, customer journey map, competitive analysis
- Аналіз конкурентних сфер і тенденцій в UX/UI дизайні
- Принципи композиції та типографіки
Soft Skills
- Високі комунікативні навички, екологічне чемне спілкування. Здатність знайти спільну мову та підтримати діалог на багато тем
- Високий рівень відповідальності
- Творче мислення
- Мислення спрямоване на бізнес
- Здатність вкладатись у таймінги (завдяки п'ятирічному досвіду роботи на знімальному майданчику провідних телеканалів України)
- Здатність зрозуміти потреби користувачів (завдяки роботі у технічній підтримці)
- Вмотивованість
- Активність
Училась в 1 заведении
Київська Державна Академія Водного Транспорту ім. П. Конашевича-Сагайдачного
Юридичний/Спеціаліст права
Київ, 2011
Владеет языками
Английский
выше среднего
https://www.efset.org/cert/oHw68U
Украинский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
UI\UX Design Beetroot Academy
- Розробка інтуїтивно зрозумілих та візуально привабливих користувацьких інтерфейсів
- Створення варфреймів, макетів та прототипів
- Знання принципів та інструментів UX: персони, карти емпатії, customer journey map
- Комунікативні навички для співпраці з розробниками та стейкхолдерами, проведення інтерв'ю з користувачами
- Аналіз конкурентних сфер і тенденцій в UX/UI дизайні
- Поглиблений курс Figma - Прототипування, клікабельні прототипи, анімації, компоненти, autolayout, стилі, створення та редагування векторів
- Робота у команді над спільним проєктом
- Повний цикл створення проєкту від досліджень до готового прототипу
Менторська программа Beetroot Academy
Поглиблення знань, отриманих на курсі UI\UX Design
Робота над резюме
Підтримка ментора у роботі над пет-проєктом Team Challenge знайденим на LinkedIn
Підтримка ментора у роботі над першим комерційним лендінгом - Loloo App
Отримувала консультації щодо співпраці з розробниками
Почала заглиблюватися у вивчення Responsive design
За допомогою ментора отримала консультацію з HR щодо свого резюме
Дополнительная информация
Резюме англійською
https://drive.google.com/file/d/1-XjqxNcDrINEG6SOHF6NzjGQDiVvVmo7/view?usp=sharing
Портфоліо
https://www.behance.net/ritsuthecat
Катерина Андріївна
Катерина Андріївна
UI\UX Designer
Киев
полная занятость
Характер работы: стажировка / практика, удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 4 месяца назад