Работала в 6 компаниях 12 лет
Консалтинг / Аудит, IT, Торговля розничная / Retail, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
Інспектор з кадрів
Консалтінгова компанія Lugera,
Консалтинг / Аудит
10 месяцев
09.2023 - 07.2024
• Підготовка внутрішньої звітності
• Консультація співробітників
• Ведення договорів ГПХ та ФОП
• Підключення до медичного страхування та зарплатного проекту
• Співпраця по тендеру на медичне страхування
• Робота з лізингом авто та паливними картками
Досягнення: оформлення наказів на премії, кадрових наказів, договорів ГПХ та актів до них за 2021-2023 р. р.
HR Spesialist
SAP Ukraine
IT
2 года 9 месяцев
12.2020 - 09.2023
Повний цикл кадрового адміністрування:
- прийом, звільнення, переміщення, сумісництво, суміщення посад,
- ведення трудових книжок та особових справ, сканування трудових книжок і завантаження на сайт ПФУ,
- оформлення відпусток, складання графіків відпусток, формування резервів відпусток,
- формування наказів та штатного розпису,
- підготовка документів на аудит,
- оформлення трудових договорів та додатків до них,
- оформлення наказів на премії, утримання, матеріальну допомогу,
- ведення табелів обліку робочого часу,
- консультація співробітників,
- звітність,
- оформлення відрядження
Досягнення: успішна участь у складних звільненнях
HR Officer
IBM Ukraine
IT
8 месяцев
07.2022 - 03.2023
• Контроль нарахування заробітної плати
• Актуалізація кадрових положеннь, кадрової політика та процедури відповідно до трудового законодавства України
• Оновлення кадрової системи, файли співробітників і трудові книжки
• Контроль щомісячної процедуру табелювання для всього персоналу та кадрового діловодства
Заступник директора з адміністративної діяльності з функціями директора з персоналу
МІНІСО/УКРАЇНА/
Торговля розничная / Retail
2 года 5 месяцев
10.2017 - 03.2020
- Підтримка HR процесів компанії( пошук, найм, адаптація, навчання, мотивация, розробка з керівниками KPI, анкетування , корпоративи та ін.)
- Розробка посадових інструкцій та нормативних документів
- Повний цикл кадрового адміністрування та кадрового діловодства (оформлення прийому,переведення та звільнення працівників;формування і ведення особових справ та карток П-2; заповнення, облік та зберігання трудових книжок та журналу реєстрації; підготовка наказів; оформлення відпусток, листків непрацездатності; формування штатного роспису, оформлення відрядження; формування графіків відпусток, ведення кадрового обліку в 1С ЗУП, звітність Медок)
- Контроль документообігу та забезпечення життєдіяльності офіса
- Контроль по бюджету та нарахуванню заробітної плати
- Допомога франчайзинговим партнерам в наймі персоналу по Києву і в регіони
- Формування річного та квартальних бюджетів, формування та контроль оплат по департаменту по роботі з персоналом
- Звітність для головного офіса в КНР Звітність для директора
- Робота з договорами
- Досвід роботи з судовими клопотаннями
Менеджер з персоналу
Холдинг DSG-group
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
5 месяцев
05.2017 - 10.2017
- Оформлення прийому / звільнення з роботи
- Ведення особових справ та карток П-2 Оформлення відпусток
- Контроль графіка відпусток
- Ведення трудових книжок та журналу реєстрації Оформлення листків непрацездатності Закриття табелів робочого часу
- Укадання договорів ГПХ Формування звітів по особам з інвалідністю та квотам
- Пошук персоналу ( повний цикл)
- Моніторінг ринку праці
- Робота зі заявками на звільнення
- Досвід перевірок податкової
- Участь в інших HR процесах
Менеджер з персоналу з функціями директора з персоналу
Холдинг «ФОЗЗІ-ГРУП»
Торговля розничная / Retail
5 лет 4 месяца
11.2011 - 03.2017
- Розробка НR- стратегії по бізнеcу
- Управління ротацією і внутрішніми переміщенням персоналу Формування і захист ШР(штат 250 співробітників)
- Формування і захист НR- бюджету, контроль бюджету
- Пошук та підбір персоналу (повний цикл)
- Контроль адаптації і навчання персоналу
- Моніторинг ринку праці
- Ведення структури та карового адміністрування в SAP
- Взаємодія з бухгалтерією
- Ведення кадрового діловодства (повний обсяг, штат 250)
- Робота з лікарняними листа
- Робота в програмі SAP, модуль ERP
- Формування звітності по персоналу для керівництва: плинність персоналу, співвідношення ФОП до виторгу, % вакансій, звіт по джерелам пошуку персонала та за потребою
- Розробка, впровадження, проведення мотиваційних заходів : Кращий співробітник;, привітання з Днем Народження, конкурс Дитячого малюнка
- Організація тренінгів та корпоративів
- Розробка і впровадження програм преміювання ( чек-лист Контроль Дотримання Стандартів)
- Формування табеля
- Ведення табеля для нарахування Ф2
- Робота з персоналом (заявки на звільнення, вирішення конфліктних ситуацій, створення позитивного клімату в колективі)
- Контроль проходження медичних оглядів
Досягнення: зниження плинності персоналу, закриття вакансій в «0»%, успішна ротація і управління талантами, виконання KPI
Ключевая информация
• Адаптивність
• Відкритість до навчання
• Ініціативність
• Проактивність
• Комунікативні навички
• Уважність
Училась в 1 заведении
Приватний заклад вищої освіти "Київський міжнародний університет"
соціально-психологічний
Київ, 2010
Владеет языками
Английский
средний
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Курси
курси Директор з персоналу ; семінар 2020- зміни до КЗпП; семінар Кадрова робота без помилок; інтенсив Ефективний HR; тренінг : «Цільовий відбір», «Курс офісного керівника, Командна робота; навчання по програмі ЙОГА-інструктор ADHOYOGA 1- 2 рівні та ін., курси по військогому обліку
Дополнительная информация
Комп'ютерні навички
М.Е.Doc, Microsoft Office,1С ЗУП ( 7 та 8.3), Internet, SAP, Workday, Jira, Битрикс 24, Trello, DingTаlk, WeChat.
Anna
Anna
Інспектор з кадрів
Киев
Святошинский район
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 1 день назад