Работала в 1 компании 5 лет 1 месяц
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
Адміністратор
Тов "нью, віжн продакшнс"
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
5 лет
10.2019 - по настоящее время
Обов‘язки
• Керувала персоналом закладу (колектив - 12 осіб: 4- працівники зони кафе,2-хоз.працівники,інвен-менеджер,аніматори. Раз в 3 місяці проводила навчання для працівників кафе та аніматорів з метою підвищити рівень обслуговування гостей. В результаті кількість позитивних відгуків про наш ресторан збільшилася в середньому з 5 до 20 в місяць.
• Щодня спілкувалася з відвідувачами (понад 100 гостей) для виявлення можливих потреб (поліпшення інтер'єру, введення нових страв або послуг). Завдяки цьому була введена послуга «Меню для дітей»; що призвело до збільшення прохідності на 20%, загальна виручка від нововведення склала 200 000грн на місяць.
• Забезпечила безперебійну роботу розважальної програми,допомогла з написанням нових квестів та майстер-класів, завдяки чому був підвищений рівень гостей та замовлень організації день народжень.
• Займалась закупівлею товарів кожний місяць на всіх об?єктах,а саме(хоз.товари,бар,кухня та квест кімната)
• Контроль та редагування сайту компанії
• Вела касу та звітність по бухгалтерії закладу.
Також на період відсутності керівника закладу,я мала додаткові обов‘язки,а саме:
• Займалась підбором персоналу.
• Проводила співбесіди.
• Проводила засідання для всього Коллективу;
Досягнення:
•Збільшила прибуток компанії
•За три роки моєї праці,кількість негативних відгуків зменшилась від 40% до 5%
Також мою навички оформлення та ведення соціальних мереж,створення контенту та реклами.
• Керувала персоналом закладу (колектив - 12 осіб: 4- працівники зони кафе,2-хоз.працівники,інвен-менеджер,аніматори. Раз в 3 місяці проводила навчання для працівників кафе та аніматорів з метою підвищити рівень обслуговування гостей. В результаті кількість позитивних відгуків про наш ресторан збільшилася в середньому з 5 до 20 в місяць.
• Щодня спілкувалася з відвідувачами (понад 100 гостей) для виявлення можливих потреб (поліпшення інтер'єру, введення нових страв або послуг). Завдяки цьому була введена послуга «Меню для дітей»; що призвело до збільшення прохідності на 20%, загальна виручка від нововведення склала 200 000грн на місяць.
• Забезпечила безперебійну роботу розважальної програми,допомогла з написанням нових квестів та майстер-класів, завдяки чому був підвищений рівень гостей та замовлень організації день народжень.
• Займалась закупівлею товарів кожний місяць на всіх об?єктах,а саме(хоз.товари,бар,кухня та квест кімната)
• Контроль та редагування сайту компанії
• Вела касу та звітність по бухгалтерії закладу.
Також на період відсутності керівника закладу,я мала додаткові обов‘язки,а саме:
• Займалась підбором персоналу.
• Проводила співбесіди.
• Проводила засідання для всього Коллективу;
Досягнення:
•Збільшила прибуток компанії
•За три роки моєї праці,кількість негативних відгуків зменшилась від 40% до 5%
Також мою навички оформлення та ведення соціальних мереж,створення контенту та реклами.
Ключевая информация
Досвід роботи в сфері гостинності, 5 років, знання стандартів гостинності, вміння вирішувати конфліктні ситуації, знання нормативної документації : санпін до підприємств громадського харчування, закону про захист прав споживачів., досвід з ведення касових, прибутково, видаткових документів, вміння мотивувати персонал, навик ведення переговорів та ділової переписки, знання закупівельної діяльності ресторану.
Все що потрібно сказати про себе, це те що я пунктуальна та відповідальна.завжди виконую роботу до кінця та в поставлений час. Я комунікабільна, зможу знайти спільну мову будь з ким.не конфліктна і позитивни з усмішкой іду впред не дивлячись на все
Все що потрібно сказати про себе, це те що я пунктуальна та відповідальна.завжди виконую роботу до кінця та в поставлений час. Я комунікабільна, зможу знайти спільну мову будь з ким.не конфліктна і позитивни з усмішкой іду впред не дивлячись на все
Училась в 2 заведениях
Кооперативний інститут бізнесу та права
Бухгалтерський облік та аудит
Київ, 2026
Відкритий міжнародній університет розвитку людини "україна"
Філологія/перекладач англійської та німецької мови
Київ, 2022
Владеет языками
Английский
средний
Курсы, тренинги, сертификаты
Instagram marketing
Київ, 2021
Дополнительная информация
Особисті якості
Організованість, уміння організувати свій робочий день, цілеспрямованість, ms excel, висока працездатність, цифрова грамотність
Анжеліка Евгенівна
Анжеліка Евгенівна
Менеджер-адміністратор (ВІДДАЛЕНО)
Киев
Активно ищет работу
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 час назад