Работала в 11 компаниях   9 лет 6 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Услуги для бизнеса - другое, Торговля розничная / Retail, Банки

Інспектор з кадрів

Бінайс

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года 6 месяцев

05.2022 - по настоящее время

Оформлення прийому, переведень, звільнень працівників (штат 100 співробітників);
Формування та ведення особових справ, карток працівників (П-2);
Заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
Підготовка звітів — повідомлення про прийом до податкової та інші звіти для керівництва компанії;
Оформлення та облік надання відпусток (щорічні, додаткові, соціальні, відпустки без збереження з/п та ін.);
Ведення табеля обліку робочого часу;
Формування особистих справ та ведення військового обліку, проходження перевірок військкомату.
• 1С: 8.2 (ЗУП)

Hr manager

АвтоАптека

Автомобильная промышленность и Автобизнес

11 месяцев

05.2021 - 04.2022

Повний цикл підбору персоналу (обробка заявки, формування тексту вакансії, розміщення на джоб сайтах, надання кандидатів із прямого пошуку і також за відгуками керівникам підрозділів, телефонне інтерв'ю, визначення кількості етапів співбесід, погодження дати виходу нового співробітника, подання документів на РБ), робота в Бітрікс24
- СБ: заповнення з кандидатами анкет на перевірку, заповнення договору про матеріальну відповідальність, зобов'язання про нерозголошення комерційної таємниці, угоду на поліграф. Формування анкет та документів по окремих підрозділах, звірка по співробітникам щомісячно
- - Кадри: збір усіх документів для оформлення, формування шаблонів по кожній юридичній особі компанії прийом/звільнення, заповнення карток П2, заяв на перерахунок ЗП, робота з пенсійним фондом (Довідки про трудовий та страховий стаж співробітника), робота з класифікатором посад, шаблонне заповнення трудового договору та посадових інструкцій, заповнення журналу видачі трудових книжок, обхідні листи. Додавання та звільнення фіз осіб у 1С
- формування списків днів народжень співробітників на поточний місяць, оформлення в креативному стилі, організація привітань та свят, оформлення офісу на тематичні свята.

HR-generalist

Sell It

Услуги для бизнеса - другое

3 месяца

06.2020 - 09.2020

Компанія Sell IT - це консалтингова компанія, яка займається побудовою та систематизацією відділів продажів для власників бізнесу.
Мій функціонал:
• Повний цикл підбору персоналу до компанії (заявка, профіль посади, текст вакансії, розміщення вакансії на job-сайтах та інших джерелах, скринінг резюме, телефонне інтерв'ю, особиста зустріч (співбесіда), погодження дати виходу на роботу, адаптація)
• Написання адаптації для новачків компанії
• Збір документів – з метою формування пакета по кожному співробітнику (копії документів, акт прийому передачі техніки, посадова інструкція, внутрішній трудовий договір)
• Повний цикл підбору персоналу для клієнтів Sell IT
• Написання бізнес-процесу з підбору персоналу для клієнтів
• Підтримка клієнта на всіх етапах підбору кандидатів
• Контроль виходу кандидата на роботу до компанії клієнта
• Контроль пройденого випробувального терміну (у рамках договору)
• Проведення заміни кандидата (у рамках договору)
• Відстеження оплат від клієнта за послугу підбору персоналу

Менеджер по подбору персонала, менеджер (проектное место работы)

Wear Me

Торговля розничная / Retail

3 месяца

11.2019 - 02.2020

• Складання та розміщення вакансій на job – сайтах, соц. мережах
• Скриніг резюме потенційних кандидатів
• Проведення первинного інтерв'ю в телефонному режимі
• Проведення співбесід на тт
• Проведення навчання співробітників на ТТ (робота з програмним забезпеченням, терміналом, ведення звітності)
• Написання інструкцій для продавців
• Проведення та узгодження виставок
• Проведення інвентаризації на тт
• Щоденна звітність

HR expert

КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК

Банки

2 месяца

07.2019 - 09.2019

• Прийом заявок на підбір персоналу для відділень дирекції;
• Моніторинг ринку праці, узгодження рівня з/п щодо кандидатів з керівниками відділів;
• Складання та розміщення вакансій на job – сайтах, соц. мережах;
• Скриніг резюме потенційних кандидатів;
• Відбір кандидатів згідно з профілем посади;
• Проведення первинного інтерв'ю у телефонному режимі;
• Направлення кандидатів на розгляд керівнику;
• Організація співбесід;
• Збір та направлення даних кандидата для перевірки СБ;
• Організація кандидатів для оформлення

HR-generalist

ВАРТИС, ООО

Торговля розничная / Retail

7 месяцев

10.2018 - 05.2019

Компанія VARTIS - мережа оптових та роздрібних металоцентрів по всій Україні.
• Погодження заявок на пошук персоналу (офіс/роздрібні склади), згідно зі штатним розкладом та пріоритетністю
• Постійний моніторинг ринку праці з метою підтримки конкурентоспроможності компанії
• Узгодження рівня з/п щодо кандидатів з керівниками відділів
• Складання та розміщення вакансій на job – сайтах, соц. мережах
• Скриніг резюме потенційних кандидатів
• Відбір кандидатів згідно з профілем посади
• Проведення первинного інтерв'ю у телефонному режимі
• Направлення кандидатів на розгляд керівнику, організація співбесід
• Збір рекомендаційних листів про кандидатів
• Збір та направлення даних кандидата для перевірки СБ
• Проведення адаптації нового офісного співробітника, знайомство з офісом, відділом
• Оформлення трудових договорів згідно з наказом про прийняття на роботу
• Написання тестів для співробітників про задоволеність роботи в компанії, кадрових анкет
• Розвиток бренду роботодавця

Рекрутер

Червоний Маркет

Торговля розничная / Retail

1 год

10.2017 - 10.2018

• Погодження заявок на пошук персоналу, згідно зі штатним розкладом та пріоритетністю
• Складання та розміщення вакансій на job – сайтах, соц. мережах
• Скриніг резюме потенційних кандидатів
• Відбір кандидатів згідно з профілем посади
• Проведення первинного інтерв'ю у телефонному режимі
• Направлення кандидатів на розгляд керівнику, організація співбесід
• Збір та направлення даних кандидата для перевірки СБ
• Проведення адаптації нового офісного співробітника, знайомство з офісом, відділом
• Щотижневий звіт про виконану роботу з вакансій
• Ведення таблиці на замовлення подарунків для співробітників на честь дня народження

Касир, Експерт інтернет-продажів, Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПАТ КБ "ПриватБанк"

Банки

1 год 10 месяцев

10.2015 - 08.2017

Касир

ТОВ "НОВУС УКРАИНА"

Торговля розничная / Retail

8 месяцев

12.2014 - 08.2015

Молодший бухгалтер

ТОВ "GREENSAD", садовый центр

Торговля розничная / Retail

2 месяца

08.2014 - 10.2014

Молодший бухгалтер

Салон Декора "БУКЕТ"

Торговля розничная / Retail

4 месяца

12.2013 - 04.2014

Ключевая информация


• Великий досвід роботи та спілкування з людьми різних рівнів
• Здатність до швидкого навчання та сприйняття інформації
• Вміння знаходити підхід
• Вміння вислухати співрозмовника та дати йому компетентну пораду
• Прояв тактовності та толерантності
• Ведення вакансій 5 одночасно
• Аналітичні здібності, критичне мислення;
• Навички пошуку кваліфікованих спеціалістів у абсолютно різних сферах;
• Індивідуальний підхід до створення вакансій та проведення співбесід;
• Люблю людей і вмію працювати в команді;
• Впевнений користувач ПК, пакет MS Office, Internet, Бітрікс24, 1С 8.2

Училась в 4 заведениях

Университет "КРОК"

Организационная психология

Киев, 2021

Университет "КРОК"

Учет и Аудит

Киев, 2015

Колледж "КЕПИТ" при ун. КРОК

Бухгалтерский учет

Киев, 2013

Гимназия №287

школа

Киев , 2010

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Русский

родной

Украинский

родной

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

Водійське посвідчення категорії В

Інформація про себе

Комунікабельність, потреба професійного зростання та розвитку, швидке навчання, активність, відповідальність, пунктуальність. Наразі знаходжусь в декретній відпустці, виховую маленького синочка. Розглядаю роботу дистанційно, з подальшим працевлаштуванням по завершенню декретної відпустки.

Ольга Максимовна

Інспектор з кадрів, бухгалтер первинної документації, менеджер інтернет магазину (в декретній відпус

Софиевская Борщаговка

29 лет

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 2 недели назад