Работала в 11 компаниях 9 лет 6 месяцев
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Услуги для бизнеса - другое, Торговля розничная / Retail, Банки
Інспектор з кадрів
Бінайс
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 6 месяцев
05.2022 - по настоящее время
Формування та ведення особових справ, карток працівників (П-2);
Заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
Підготовка звітів — повідомлення про прийом до податкової та інші звіти для керівництва компанії;
Оформлення та облік надання відпусток (щорічні, додаткові, соціальні, відпустки без збереження з/п та ін.);
Ведення табеля обліку робочого часу;
Формування особистих справ та ведення військового обліку, проходження перевірок військкомату.
• 1С: 8.2 (ЗУП)
Hr manager
АвтоАптека
Автомобильная промышленность и Автобизнес
11 месяцев
05.2021 - 04.2022
- СБ: заповнення з кандидатами анкет на перевірку, заповнення договору про матеріальну відповідальність, зобов'язання про нерозголошення комерційної таємниці, угоду на поліграф. Формування анкет та документів по окремих підрозділах, звірка по співробітникам щомісячно
- - Кадри: збір усіх документів для оформлення, формування шаблонів по кожній юридичній особі компанії прийом/звільнення, заповнення карток П2, заяв на перерахунок ЗП, робота з пенсійним фондом (Довідки про трудовий та страховий стаж співробітника), робота з класифікатором посад, шаблонне заповнення трудового договору та посадових інструкцій, заповнення журналу видачі трудових книжок, обхідні листи. Додавання та звільнення фіз осіб у 1С
- формування списків днів народжень співробітників на поточний місяць, оформлення в креативному стилі, організація привітань та свят, оформлення офісу на тематичні свята.
HR-generalist
Sell It
Услуги для бизнеса - другое
3 месяца
06.2020 - 09.2020
Мій функціонал:
• Повний цикл підбору персоналу до компанії (заявка, профіль посади, текст вакансії, розміщення вакансії на job-сайтах та інших джерелах, скринінг резюме, телефонне інтерв'ю, особиста зустріч (співбесіда), погодження дати виходу на роботу, адаптація)
• Написання адаптації для новачків компанії
• Збір документів – з метою формування пакета по кожному співробітнику (копії документів, акт прийому передачі техніки, посадова інструкція, внутрішній трудовий договір)
• Повний цикл підбору персоналу для клієнтів Sell IT
• Написання бізнес-процесу з підбору персоналу для клієнтів
• Підтримка клієнта на всіх етапах підбору кандидатів
• Контроль виходу кандидата на роботу до компанії клієнта
• Контроль пройденого випробувального терміну (у рамках договору)
• Проведення заміни кандидата (у рамках договору)
• Відстеження оплат від клієнта за послугу підбору персоналу
Менеджер по подбору персонала, менеджер (проектное место работы)
Wear Me
Торговля розничная / Retail
3 месяца
11.2019 - 02.2020
• Скриніг резюме потенційних кандидатів
• Проведення первинного інтерв'ю в телефонному режимі
• Проведення співбесід на тт
• Проведення навчання співробітників на ТТ (робота з програмним забезпеченням, терміналом, ведення звітності)
• Написання інструкцій для продавців
• Проведення та узгодження виставок
• Проведення інвентаризації на тт
• Щоденна звітність
HR expert
КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК
Банки
2 месяца
07.2019 - 09.2019
• Моніторинг ринку праці, узгодження рівня з/п щодо кандидатів з керівниками відділів;
• Складання та розміщення вакансій на job – сайтах, соц. мережах;
• Скриніг резюме потенційних кандидатів;
• Відбір кандидатів згідно з профілем посади;
• Проведення первинного інтерв'ю у телефонному режимі;
• Направлення кандидатів на розгляд керівнику;
• Організація співбесід;
• Збір та направлення даних кандидата для перевірки СБ;
• Організація кандидатів для оформлення
HR-generalist
ВАРТИС, ООО
Торговля розничная / Retail
7 месяцев
10.2018 - 05.2019
• Погодження заявок на пошук персоналу (офіс/роздрібні склади), згідно зі штатним розкладом та пріоритетністю
• Постійний моніторинг ринку праці з метою підтримки конкурентоспроможності компанії
• Узгодження рівня з/п щодо кандидатів з керівниками відділів
• Складання та розміщення вакансій на job – сайтах, соц. мережах
• Скриніг резюме потенційних кандидатів
• Відбір кандидатів згідно з профілем посади
• Проведення первинного інтерв'ю у телефонному режимі
• Направлення кандидатів на розгляд керівнику, організація співбесід
• Збір рекомендаційних листів про кандидатів
• Збір та направлення даних кандидата для перевірки СБ
• Проведення адаптації нового офісного співробітника, знайомство з офісом, відділом
• Оформлення трудових договорів згідно з наказом про прийняття на роботу
• Написання тестів для співробітників про задоволеність роботи в компанії, кадрових анкет
• Розвиток бренду роботодавця
Рекрутер
Червоний Маркет
Торговля розничная / Retail
1 год
10.2017 - 10.2018
• Складання та розміщення вакансій на job – сайтах, соц. мережах
• Скриніг резюме потенційних кандидатів
• Відбір кандидатів згідно з профілем посади
• Проведення первинного інтерв'ю у телефонному режимі
• Направлення кандидатів на розгляд керівнику, організація співбесід
• Збір та направлення даних кандидата для перевірки СБ
• Проведення адаптації нового офісного співробітника, знайомство з офісом, відділом
• Щотижневий звіт про виконану роботу з вакансій
• Ведення таблиці на замовлення подарунків для співробітників на честь дня народження
Касир, Експерт інтернет-продажів, Спеціаліст з обслуговування клієнтів
ПАТ КБ "ПриватБанк"
Банки
1 год 10 месяцев
10.2015 - 08.2017
Касир
ТОВ "НОВУС УКРАИНА"
Торговля розничная / Retail
8 месяцев
12.2014 - 08.2015
Молодший бухгалтер
ТОВ "GREENSAD", садовый центр
Торговля розничная / Retail
2 месяца
08.2014 - 10.2014
Молодший бухгалтер
Салон Декора "БУКЕТ"
Торговля розничная / Retail
4 месяца
12.2013 - 04.2014
Ключевая информация
• Великий досвід роботи та спілкування з людьми різних рівнів
• Здатність до швидкого навчання та сприйняття інформації
• Вміння знаходити підхід
• Вміння вислухати співрозмовника та дати йому компетентну пораду
• Прояв тактовності та толерантності
• Ведення вакансій 5 одночасно
• Аналітичні здібності, критичне мислення;
• Навички пошуку кваліфікованих спеціалістів у абсолютно різних сферах;
• Індивідуальний підхід до створення вакансій та проведення співбесід;
• Люблю людей і вмію працювати в команді;
• Впевнений користувач ПК, пакет MS Office, Internet, Бітрікс24, 1С 8.2
Училась в 4 заведениях
Университет "КРОК"
Организационная психология
Киев, 2021
Университет "КРОК"
Учет и Аудит
Киев, 2015
Колледж "КЕПИТ" при ун. КРОК
Бухгалтерский учет
Киев, 2013
Гимназия №287
школа
Киев , 2010
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Русский
родной
Украинский
родной
Дополнительная информация
Водійське посвідчення
Інформація про себе
Ольга Максимовна
Ольга Максимовна
Інспектор з кадрів, бухгалтер первинної документації, менеджер інтернет магазину (в декретній відпус
Софиевская Борщаговка
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 2 недели назад