Работала в 5 компаниях   19 лет 10 месяцев

FMCG, Транспорт и Логистика, Государственный сектор, Медиа / СМИ

заступник директора з комерційних питань

ХАЛЯЛЬ-КОМПАНІ, ТОВ

FMCG

2 года 8 месяцев

10.2021 - по настоящее время

Аналітика ринку, SWOT аналіз, формування корпоративних цілей компанії на короткострокову та довгострокову перспективу.

Розкрутка нового бренду, як якісного та конкурентоспроможного українського продукту та завоювання частки ринку.

Пошук вітчизняних і закордонних ринків збуту; напрацювання клієнтської бази з «0».

Прийняття ефективних та своєчасних управлінських рішень; вміння чітко ставити завдання та контролювати їх виконання; згуртування команди та навчання працівників.

Досвід роботи в режимі багатозадачності, а також співпраця з вітчизняними й іноземними партнерами.

Виконання завдань і доручень власників в межах функціональних обов’язків; планомірна й стала політика щодо виходу на зовнішні ринки. Самостійне ведення переговорів; підключення в клієнтську базу ТОП-х клієнтів; напрацювання взаємовигідних умов співпраці з VIP клієнтами (Закон Парето).

Досконале володіння ситуацією, щотижневе обговорення проміжних результатів і проблемних питань під час нарад.

Підготовка та участь в закордонних виставках з метою презентації компанії та популяризації продукції для іноземних партнерів.

Торговий представник

Баядера Логістик, ТОВ

Транспорт и Логистика

1 год

09.2020 - 09.2021

Позиціонування цілей і стратегій компанії, як своїх професійних щоденних завдань.

Збільшення об’ємів продажів (за рахунок аналізу пасиву з подальшим переведенням діючих ТТ в АКБ; налагодження комунікації із новопідключеними клієнтами задля їх поступового розвитку).

Комунікації з клієнтами для кращої представленості в ТТ (домовленості за ексклюзив, розставлення новинок).

Формування комерційних пропозицій і ділові перемовини з метою викупу полиць, «золотих полиць».

Щоденний обов’язковий якісний мерчандайзинг в усіх ТТ.

Жорсткий контроль дебіторської заборгованості і постійна робота з клієнтами задля вчасних розрахунків.

Взаємодія зі співробітниками компанії, структурними підрозділами, направлена на оперативну взаємодію та чітку злагоджену роботу на користь клієнтів.

Менеджер по роботі з клієнтами

АКВА РАЙ

FMCG

5 лет 6 месяцев

02.2015 - 08.2020

Напрацювання клієнтської бази з «0»; впровадження ефективних технологій продажу товарів і послуг з одночасним розширенням клієнтської бази (ініціювання, підготовка та проведення акцій).

Консультування клієнтів, упередження та вирішення конфліктних ситуацій.

Пошук дієвих маркетингових стратегій продажів в Інтернеті (SMM-просування соціальних мереж, поштова розсилка, цікавий контент для наповнення корпоративних сторінок і сайту).

Формування корпоративних пропозицій і ділова переписка з клієнтами.

Ведення VIP-клієнтів і формування спеціальної програми лояльності.

Розробка, друк і розповсюдження рекламної продукції.

Проведення благодійних і PR-заходів, формування іміджу компанії, як соціально-відповідального бізнесу.

керівник відділу інформаційної діяльності та комунікацій

Рівненська облдержадміністрація

Государственный сектор

3 года 8 месяцев

06.2010 - 02.2014

Планування рекламних кампаній і рекламного бюджету, реалізація рекламних та маркетингових заходів, оцінка їх ефективності.

Формування бази ЗМІ та умов співпраці з ними; заключення маркетингових договорів.

Медіапланування і контроль виходу реклами.

Організація та проведення прес-конференцій, брифінгів та інших медійних заходів.

Налагодження співпраці з телеканалами, радіостанціями, друкованими та Інтернет-ЗМІ.

Робота з фотографами та відеооператорами; формування власної фото- та відео галереї.

Ведення веб-сайту, наповнення стрічки новин і тематичних рубрик.Написання інформаційних та іміджевих матеріалів (формат: радіо- та телесюжетів, газетних статей, інтерв’ю, репортажів, повідомлень для Інтернет-стрічок).

Розсилка інформаційних повідомлень, розміщення реклами, зворотній зв'язок (коментарі, надання інформації за запитом), моніторинг та аналітичний огляд ЗМІ.

Розробка, виготовлення та розміщення зовнішньої реклами (підбір вигідних площин і їх бронювання, друк постерів, укладення договорів на розміщення зовнішньої реклами).

Організація та проведення PR-акцій.

ведуча радіо- та телепередач, заступник начальника відділу інформації, старший редактор

Рівненська обласна державна телерадіокомпанія

Медиа / СМИ

6 лет 8 месяцев

10.2003 - 06.2010

Планування та виготовлення радіо- та телепродукту (ролики, сюжети, телеефіри, дискусійні майданчики, передачі, тематичні он-лайн дискусії, інтерв’ю, репортажі, інформаційні повідомлення).

Розробка та вдосконалення власних авторських проектів (розважальних, політичних, економічних).

Організація оперативної роботи відділу інформації та контроль за випуском якісного контенту.

Налагодження комунікації з громадськими організаціями та підприємствами Рівненщини задля пошуку резонансних і цікавих тем.

Дополнительная информация

Особисті якості

Комунікабельна, тактовна, старанна, амбітна, самокритична, неконфліктна, порядна, відповідальна, цілеспрямована, ініціативна, стресостійка. Вмію працювати в команді та в інтенсивному темпі, налагоджувати і підтримувати контакти, швидко навчаюся та адаптуюся до нових умов. Ефективно організовую робочий графік і сумлінно виконую обов'язки. Вмію аналітично мислити та адекватно реагувати на критику, досягати поставлених цілей і вирішувати конфліктні ситуації. Зацікавлена в саморозвитку та кар’єрному рості. Без шкідливих звичок.

Ірина

Регіональний менеджер з продажу

Ровно

40 лет

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 месяц назад