Работала в 5 компаниях 19 лет 10 месяцев
FMCG, Транспорт и Логистика, Государственный сектор, Медиа / СМИ
заступник директора з комерційних питань
ХАЛЯЛЬ-КОМПАНІ, ТОВ
FMCG
2 года 8 месяцев
10.2021 - по настоящее время
Аналітика ринку, SWOT аналіз, формування корпоративних цілей компанії на короткострокову та довгострокову перспективу.
Розкрутка нового бренду, як якісного та конкурентоспроможного українського продукту та завоювання частки ринку.
Пошук вітчизняних і закордонних ринків збуту; напрацювання клієнтської бази з «0».
Прийняття ефективних та своєчасних управлінських рішень; вміння чітко ставити завдання та контролювати їх виконання; згуртування команди та навчання працівників.
Досвід роботи в режимі багатозадачності, а також співпраця з вітчизняними й іноземними партнерами.
Виконання завдань і доручень власників в межах функціональних обов’язків; планомірна й стала політика щодо виходу на зовнішні ринки. Самостійне ведення переговорів; підключення в клієнтську базу ТОП-х клієнтів; напрацювання взаємовигідних умов співпраці з VIP клієнтами (Закон Парето).
Досконале володіння ситуацією, щотижневе обговорення проміжних результатів і проблемних питань під час нарад.
Підготовка та участь в закордонних виставках з метою презентації компанії та популяризації продукції для іноземних партнерів.
Торговий представник
Баядера Логістик, ТОВ
Транспорт и Логистика
1 год
09.2020 - 09.2021
Позиціонування цілей і стратегій компанії, як своїх професійних щоденних завдань.
Збільшення об’ємів продажів (за рахунок аналізу пасиву з подальшим переведенням діючих ТТ в АКБ; налагодження комунікації із новопідключеними клієнтами задля їх поступового розвитку).
Комунікації з клієнтами для кращої представленості в ТТ (домовленості за ексклюзив, розставлення новинок).
Формування комерційних пропозицій і ділові перемовини з метою викупу полиць, «золотих полиць».
Щоденний обов’язковий якісний мерчандайзинг в усіх ТТ.
Жорсткий контроль дебіторської заборгованості і постійна робота з клієнтами задля вчасних розрахунків.
Взаємодія зі співробітниками компанії, структурними підрозділами, направлена на оперативну взаємодію та чітку злагоджену роботу на користь клієнтів.
Менеджер по роботі з клієнтами
АКВА РАЙ
FMCG
5 лет 6 месяцев
02.2015 - 08.2020
Напрацювання клієнтської бази з «0»; впровадження ефективних технологій продажу товарів і послуг з одночасним розширенням клієнтської бази (ініціювання, підготовка та проведення акцій).
Консультування клієнтів, упередження та вирішення конфліктних ситуацій.
Пошук дієвих маркетингових стратегій продажів в Інтернеті (SMM-просування соціальних мереж, поштова розсилка, цікавий контент для наповнення корпоративних сторінок і сайту).
Формування корпоративних пропозицій і ділова переписка з клієнтами.
Ведення VIP-клієнтів і формування спеціальної програми лояльності.
Розробка, друк і розповсюдження рекламної продукції.
Проведення благодійних і PR-заходів, формування іміджу компанії, як соціально-відповідального бізнесу.
керівник відділу інформаційної діяльності та комунікацій
Рівненська облдержадміністрація
Государственный сектор
3 года 8 месяцев
06.2010 - 02.2014
Планування рекламних кампаній і рекламного бюджету, реалізація рекламних та маркетингових заходів, оцінка їх ефективності.
Формування бази ЗМІ та умов співпраці з ними; заключення маркетингових договорів.
Медіапланування і контроль виходу реклами.
Організація та проведення прес-конференцій, брифінгів та інших медійних заходів.
Налагодження співпраці з телеканалами, радіостанціями, друкованими та Інтернет-ЗМІ.
Робота з фотографами та відеооператорами; формування власної фото- та відео галереї.
Ведення веб-сайту, наповнення стрічки новин і тематичних рубрик.Написання інформаційних та іміджевих матеріалів (формат: радіо- та телесюжетів, газетних статей, інтерв’ю, репортажів, повідомлень для Інтернет-стрічок).
Розсилка інформаційних повідомлень, розміщення реклами, зворотній зв'язок (коментарі, надання інформації за запитом), моніторинг та аналітичний огляд ЗМІ.
Розробка, виготовлення та розміщення зовнішньої реклами (підбір вигідних площин і їх бронювання, друк постерів, укладення договорів на розміщення зовнішньої реклами).
Організація та проведення PR-акцій.
ведуча радіо- та телепередач, заступник начальника відділу інформації, старший редактор
Рівненська обласна державна телерадіокомпанія
Медиа / СМИ
6 лет 8 месяцев
10.2003 - 06.2010
Планування та виготовлення радіо- та телепродукту (ролики, сюжети, телеефіри, дискусійні майданчики, передачі, тематичні он-лайн дискусії, інтерв’ю, репортажі, інформаційні повідомлення).
Розробка та вдосконалення власних авторських проектів (розважальних, політичних, економічних).
Організація оперативної роботи відділу інформації та контроль за випуском якісного контенту.
Налагодження комунікації з громадськими організаціями та підприємствами Рівненщини задля пошуку резонансних і цікавих тем.
Дополнительная информация
Особисті якості
Комунікабельна, тактовна, старанна, амбітна, самокритична, неконфліктна, порядна, відповідальна, цілеспрямована, ініціативна, стресостійка. Вмію працювати в команді та в інтенсивному темпі, налагоджувати і підтримувати контакти, швидко навчаюся та адаптуюся до нових умов. Ефективно організовую робочий графік і сумлінно виконую обов'язки. Вмію аналітично мислити та адекватно реагувати на критику, досягати поставлених цілей і вирішувати конфліктні ситуації. Зацікавлена в саморозвитку та кар’єрному рості. Без шкідливих звичок.
Ірина
Ірина
Регіональний менеджер з продажу
Ровно
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 месяц назад