Работала в 3 компаниях 18 лет 1 месяц
Медицина и Здравоохранение, Промышленность и Производство, Другое
Фахівець з обліку
ТОВ Мікрохірургія Околайт
Медицина и Здравоохранение
8 месяцев
04.2024 - 12.2024
Управлінська база.
Посада: фахівець з обліку
-Оформлення первинної документації (оформлення супровідних документів по реалізації продукції – виставлення рахунка-фактури, видаткова, акт приймання-передачі товару, ТТН, сертифікат якості).
- Формування в базі 1С документів з надходження товарів, послуг. Повернення від покупця продукції.
-Перевірка коректності складання первинних документів, які надаються контрагентами (актів, рахунків-фактур, видаткових
-Підготовка дублікатів документів і розсилка клієнтам Нова Пошта
-Договори з ФОП, договори по бандлінгу
-Внесення в базу договорів по клієнту
-Внесення нових контрагентів в базу
-Внесення в базу прайса цін по контрагенту
-Завлення продукції у постачальників
-Спілкування з постачальниками з питань наданих документів
-Запит на заміну документів у разі неналежного оформлення документів
-Архівування документів (збереження бухгалтерських документів, оформлення і передачу їх у встановленому порядку в архів).
-Формування звітів в базі
-Інвентаризація залишків на складах підприємства.
-Звірка складів на відповідальному зберіганні
-Проведення звірки кінцевого сальдо з поставщиками та правильності прибуткових документів
-Відстеження платежів
-Перевірка залишків.
-Обробка документів повернутих від клієнта
-Робота з програмістами(постановка завдань, виправлення некоректної роботи бази)
-обовязки секретаря
-видача коштів з каси
провідний фахівець з обліку
РЕТАЛ УКРАЇНА, ТОВ
Промышленность и Производство
14 лет 5 месяцев
09.2009 - 02.2024
2010 р. — 2024 р.
ІП «Ретал Україна», з 2023 ТОВ "Ретал Україна"
Управлінська база.
Посада: провідний фахівець з обліку
-Оформлення первинної документації (оформлення супровідних документів по реалізації продукції – виставлення рахунка-фактури, видаткова, податкова н-на (оформлення податкових накладних на відвантаження, передоплату), акт приймання-передачі товару, ТТН, сертифікат якості).
- Формування в базі 1С документів з надходження товарів, послуг. Повернення від покупця готової продукції.
-Перевірка коректності складання первинних документів, які надаються контрагентами (актів, рахунків-фактур, видаткових, податкових накладних
-Підготовка дублікатів документів і розсилка клієнтам.
-Внесення в базу договорів по клієнту
-Внесення нових контрагентів в базу
-Внесення в базу прайса цін по контрагенту
-Спілкування з постачальниками з питань наданих документів
-Комунікація з відділом логістики(запит у логістів заявок по авто, інформування логістів при наявності розбіжностей в даних по авто і заявкою)
-Створення інвойсів,специфікацій
-Оформлення повернення від клієнтів заставної тари
-Запит на заміну документів у разі неналежного оформлення документів
-Архівування документів (збереження бухгалтерських документів, оформлення і передачу їх у встановленому порядку в архів).
-Формування різних звітів в базі
-Оформлення виданих у виробництво та отриманих з нього ТМЦ.
-Інвентаризація залишків готової продукції та ТМЦ на складах підприємства.
-Оформлення актів на списання ТМЦ, що використовуються в процесі роботи.
-Проведення звірки кінцевого сальдо з поставщиками ТМЦ, та правильності прибуткових документів
-Продаж браку та перероблених відходів
-Відстеження платежів
-Перевірка залишків.
-Обробка документів повернутих від клієнта
-Робота з програмістами(постановка завдань, виправлення некоректної роботи бази)
-Робота з ФОП (єдиний податок 5%)
бухгалтер - комірник
БЕКАС, ООО
Другое
3 года 3 месяца
11.2006 - 02.2010
ТОВ «Бекас»
Посада: бухгалтер - комірник
— Рознесення банківських виписок в програмі 1С:Бухгалтерія;
— Прямі продажі товару.
— Прийом, розміщення , видача ТМЦ. Забезпечення і контроль вантажно-розвантажувальних робіт. Ведення обліку складських операцій згідно встановленої звітності.
— Проведення інвентаризації ТМЦ на складах.
— Оформлення супровідних і первинних документів.
— Ведення первинної документації 1С: (7.7)
— Підготовка супутніх документів.
Ключевая информация
Хороші теоретичні знання бухгалтерського обліку, проводок
Досвідчений користувач ПК: MS Office: Word, Excel, Outlook;1С
Ділові та особисті якості:
Комунікабельність, активна життєва позиція
Націленість на результат
Стресостійкість, цілеспрямованість, дисциплінованість
Прагнення до професійного та кар’єрного росту
Вміння працювати в колективі
Училась в 2 заведениях
київська гуманітарна академія
менеджмент ЗЕД
Київ, 2011
Ржищівський гуманітарний коледж
бухгалтерський облік
Ржищів, 2006
Ольга
Ольга
Бухгалтер з первинної документації
Киев
полная занятость
Обновлено 1 день назад