Работала в 3 компаниях   18 лет 1 месяц

Медицина и Здравоохранение, Промышленность и Производство, Другое

Фахівець з обліку

ТОВ Мікрохірургія Околайт

Медицина и Здравоохранение

8 месяцев

04.2024 - 12.2024

Управлінська база.
Посада: фахівець з обліку
-Оформлення первинної документації (оформлення супровідних документів по реалізації продукції – виставлення рахунка-фактури, видаткова, акт приймання-передачі товару, ТТН, сертифікат якості).
- Формування в базі 1С документів з надходження товарів, послуг. Повернення від покупця продукції.
-Перевірка коректності складання первинних документів, які надаються контрагентами (актів, рахунків-фактур, видаткових
-Підготовка дублікатів документів і розсилка клієнтам Нова Пошта
-Договори з ФОП, договори по бандлінгу
-Внесення в базу договорів по клієнту
-Внесення нових контрагентів в базу
-Внесення в базу прайса цін по контрагенту
-Завлення продукції у постачальників
-Спілкування з постачальниками з питань наданих документів
-Запит на заміну документів у разі неналежного оформлення документів
-Архівування документів (збереження бухгалтерських документів, оформлення і передачу їх у встановленому порядку в архів).
-Формування звітів в базі
-Інвентаризація залишків на складах підприємства.
-Звірка складів на відповідальному зберіганні
-Проведення звірки кінцевого сальдо з поставщиками та правильності прибуткових документів
-Відстеження платежів
-Перевірка залишків.
-Обробка документів повернутих від клієнта
-Робота з програмістами(постановка завдань, виправлення некоректної роботи бази)
-обовязки секретаря
-видача коштів з каси

провідний фахівець з обліку

РЕТАЛ УКРАЇНА, ТОВ

Промышленность и Производство

14 лет 5 месяцев

09.2009 - 02.2024

2010 р. — 2024 р.
ІП «Ретал Україна», з 2023 ТОВ "Ретал Україна"
Управлінська база.
Посада: провідний фахівець з обліку
-Оформлення первинної документації (оформлення супровідних документів по реалізації продукції – виставлення рахунка-фактури, видаткова, податкова н-на (оформлення податкових накладних на відвантаження, передоплату), акт приймання-передачі товару, ТТН, сертифікат якості).
- Формування в базі 1С документів з надходження товарів, послуг. Повернення від покупця готової продукції.
-Перевірка коректності складання первинних документів, які надаються контрагентами (актів, рахунків-фактур, видаткових, податкових накладних
-Підготовка дублікатів документів і розсилка клієнтам.
-Внесення в базу договорів по клієнту
-Внесення нових контрагентів в базу
-Внесення в базу прайса цін по контрагенту
-Спілкування з постачальниками з питань наданих документів
-Комунікація з відділом логістики(запит у логістів заявок по авто, інформування логістів при наявності розбіжностей в даних по авто і заявкою)
-Створення інвойсів,специфікацій
-Оформлення повернення від клієнтів заставної тари
-Запит на заміну документів у разі неналежного оформлення документів
-Архівування документів (збереження бухгалтерських документів, оформлення і передачу їх у встановленому порядку в архів).
-Формування різних звітів в базі
-Оформлення виданих у виробництво та отриманих з нього ТМЦ.
-Інвентаризація залишків готової продукції та ТМЦ на складах підприємства.
-Оформлення актів на списання ТМЦ, що використовуються в процесі роботи.
-Проведення звірки кінцевого сальдо з поставщиками ТМЦ, та правильності прибуткових документів
-Продаж браку та перероблених відходів
-Відстеження платежів
-Перевірка залишків.
-Обробка документів повернутих від клієнта
-Робота з програмістами(постановка завдань, виправлення некоректної роботи бази)
-Робота з ФОП (єдиний податок 5%)

бухгалтер - комірник

БЕКАС, ООО

Другое

3 года 3 месяца

11.2006 - 02.2010

ТОВ «Бекас»
Посада: бухгалтер - комірник
— Рознесення банківських виписок в програмі 1С:Бухгалтерія;
— Прямі продажі товару.
— Прийом, розміщення , видача ТМЦ. Забезпечення і контроль вантажно-розвантажувальних робіт. Ведення обліку складських операцій згідно встановленої звітності.
— Проведення інвентаризації ТМЦ на складах.
— Оформлення супровідних і первинних документів.
— Ведення первинної документації 1С: (7.7)
— Підготовка супутніх документів.

Ключевая информация


Хороші теоретичні знання бухгалтерського обліку, проводок
Досвідчений користувач ПК: MS Office: Word, Excel, Outlook;1С
Ділові та особисті якості:
Комунікабельність, активна життєва позиція
Націленість на результат
Стресостійкість, цілеспрямованість, дисциплінованість
Прагнення до професійного та кар’єрного росту
Вміння працювати в колективі

Училась в 2 заведениях

київська гуманітарна академія

менеджмент ЗЕД

Київ, 2011

Ржищівський гуманітарний коледж

бухгалтерський облік

Ржищів, 2006

Ольга

Бухгалтер з первинної документації

Киев

30 000 грн.

37 лет

полная занятость

Обновлено 1 день назад