Работал в 9 компаниях 8 лет 7 месяцев
Автомобильная промышленность и Автобизнес, Другое, Торговля розничная / Retail, Промышленность и Производство
Керівник автосервісу
Автосервіс, Луцьк
Автомобильная промышленность и Автобизнес
6 месяцев
02.2024 - 08.2024
Обов’язки:
1. Організація робочих процесів на СТО
2. Робота з постачальниками (документація, і подання звітності)
3. Організація та ведення переговорів з постачальниками.
4. Участь у внутрішніх інвентаризаціях на підприємстві.
5. Організація та проведення закупівель товарів, робіт та послуг на сервіс.
6. Налагодження та підтримка відносин з клієнтами, забезпечення високого рівня задоволеності клієнтів.
7. Аналіз результатів роботи.
8. Створення позитивного клімату на СТО.
9. Підбір та замовлення запчастин.
10. Рішення можливих виникаючих питань при роботі з клієнтами.
11. Ефективна робота з конфліктними та нестандартними ситуаціями.
Особистий помічник/Зам. директора
Приватний підприємець
Другое
8 месяцев
05.2023 - 01.2024
Обов’язки:
1. Організація та проведення закупівель товарів, робіт та послуг на підприємство.
2. Організація і управління ефективною роботою персоналу.
3. Організація та ведення переговорів з постачальниками.
4. Участь у внутрішніх інвентаризаціях на підприємстві.
5. Заключення договорів.
6. Доведення інформації від керівника працівникам.
7. Робота з постачальниками (документація, і подання поточної звітності)
8. Виконання інших доручень керівника.
Зам. Директора/ Менеджер з розвитку
Приватний Підприємець
Автомобильная промышленность и Автобизнес
1 год
05.2022 - 05.2023
Обов’язки:
1. Ведення супровідної документації (рахунки на оплату, акти виконаних робіт, накладні, договори про співпрацю);
2. Робота з дистриб’юторами та постачальниками (документація, і подання поточної звітності дистриб’юторам);
3. Ведення переговорів з постачальниками;
4. Організація та проведення закупівель товарів, робіт та послуг на підприємство.
5. Організація і управління ефективною роботою персоналу.
6. Забезпечення контролю зберігання товарно-матеріальних цінностей.
7. Участь у внутрішніх інвентаризаціях.
8. Організація та проведення робіт на території.
9. Управління персоналом.
Помічник операційного директора
ТОВ «Estro, мережа магазинів взуття»
Торговля розничная / Retail
4 месяца
01.2022 - 05.2022
Обов’язки:
1. Участь в роботі по формалізації замовлень, відповіді контрагентам;
2. Ведення переговорів з постачальниками (ціна, узгодження курсів, рахунки на оплату, акти виконаних робіт, накладні );
3. Робота з дистриб’юторами (виробництво взуття);
4. Організація зустрічі гостей;
5. Організація та контроль доставки товару та приймання товару на склад;
6. Заключення договорів із постачальниками;
7. Виконання інших доручень керівника.
Менеджер з постачання / Зам. Директора Автокінотеатру «SkyMoonCinema»
ТОВ ТЕХНОЛОГІЯ БАЗАЛЬТУ
Промышленность и Производство
9 месяцев
12.2020 - 09.2021
Обов’язки:
1. Ведення супровідної документації (рахунки на оплату, акти виконаних робіт, накладні, договори про співпрацю, щоденні звіти по відвідуванню кіносеансів);
2. Робота з дистриб’юторами кінофільмів (документація, і подання поточної звітності дистриб’юторам);
3. Ведення переговорів з постачальниками;
4. Вибір кращих постачальників і цінових пропозицій;
5. Формування замовлень на запасні частини, матеріали, інструменти;
6. Організація та проведення закупівель товарів, робіт та послуг на підприємство.
Адміністратор залу
ТзОВ «АТБ-Маркет»,
Торговля розничная / Retail
8 месяцев
01.2020 - 09.2020
Обов’язки:
1. Організація і управління ефективною роботою персоналу магазину.
2. Організація ефективного і культурного обслуговування покупців, створення для них комфортних умов.
3. Переоцінка товару та заміна цінників, оформлення їх з урахуванням необхідних реквізитів згідно з розпорядженням.
4. Забезпечення контролю зберігання товарно-матеріальних цінностей.
5. Оформлення прибуткових та видаткових накладних, путні листи.
6. Формування актів щодо неповного обсягу поставки та надлишку товару.
7. Ведення касової дисципліни: приймання і забезпечення збереження грошових коштів, X, Z звіти;заповнення книги обліку розрахункових операцій;формування «Касової книги»;формування і друк «Книги обліку виданих і прийнятих старшим касиром грошових коштів»;інкасація кас;повернення і обмін товару;
8. Участь у внутрішніх інвентаризаціях та інвентаризаціях із залученням ревізорів контрольно-ревізійного відділу.
9. Організація та контроль приймання, розміщення, викладення товарів.
Завідувач складу
ТзОВ «Алфаінтерпласт»
Промышленность и Производство
1 год
07.2018 - 07.2019
Обов’язки:
1. Керування роботами, які охоплюють приймання, зберігання і відпуск товарно-матеріальних цінностей на складі, їх розміщення з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, полегшення і прискорення пошуку необхідних матеріалів, інвентарю тощо.
2. Забезпечення зберігання складованих товарно-матеріальних цінностей, додержання режимів зберігання, ведення обліку складських операцій.
3. Забезпечення додержання правил оформлення і здавання прибутково-видаткових документів, складання встановленої звітності.
4. Контроль за наявністю і справжністю протипожежних засобів, станом приміщень, обладнання та інвентарю на складі і забезпечення їх своєчасного ремонту.
5. Організація проведень вантажно-розвантажувальних робіт на складі з додержанням правил і норм охорони праці, виробничої санітарії і протипожежного захисту, зберігання і своєчасне повернення постачальникам вантажного реквізиту.
6. Проведення інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей.
7. Керування працівниками складу.
Менеджер/Зам. директора
Приватний Підприємець
Промышленность и Производство
1 год 9 месяцев
09.2016 - 06.2018
Обов’язки:
1. Організація і управління ефективною роботою персоналу;
2. Ведення супровідної документації (рахунки на оплату, акти виконаних робіт, накладні);
3. Робота з постачальниками;
4. Заключення договорів;
5. Ведення переговорів з постачальниками;
6. Організація та проведення закупівель товарів, робіт та послуг на підприємство;
7. Забезпечення контролю зберігання товарно-матеріальних цінностей.
8. Участь у внутрішніх інвентаризаціях.
Фахівець в напрямку торгівлі
ТзОВ «Арго-Р» Мережа супермаркетів «НАШ КРАЙ»
Торговля розничная / Retail
1 год 3 месяца
04.2015 - 07.2016
Обов’язки:
1. Доведення інформації від керівника напрямку до категорійних менеджерів торгових закладів (листи, розпорядження) та контроль їх виконання.
2. Заключення договорів.
3. Опрацювання поточної інформації з магазинів та від постачальників.
4. Робота з прайс-листами, переоцінка товарів.
5. Робота з бланками по руху асортименту (заведення нового товару, розблокування та заблокування товару).
6. Контроль націнки, причини падіння.
7. Аналіз продажу товарів, що завозяться, новинок, унікальних товарів.
8. Виконання доручень, наказів та розпоряджень керівника департаменту та менеджера в оптовій торгівлі.
Ключевая информация
Відповідальність, самоорганізація, можу легко пристосуватись до будь-якої ситуації. Маю лідерські якості, нестандартність мислення, комунікативні здібності, швидко навчаюсь новому, легко знаходжу спільну мову з людьми.
Учился в 1 заведении
Луцький національний технічний університет
Обліку та фінансів
Луцьк, 2017
Курсы, тренинги, сертификаты
Бізнес Академія Практичного Менеджменту (РМВА)
Працювання та об'єднання у команді різних посад.
Дополнительная информация
Про себе.
Високий рівень відповідальності, самоорганізації, можу легко пристосуватись до будь-якої ситуації. Маю лідерські якості, нестандартність мислення, комунікативні здібності, швидко навчаюсь новому, легко знаходжу спільну мову з людьми. Уміння вирішувати конфліктні ситуації, працювати в команді, клієнтоорієнтованість, здатність до постійного особистісного та професійного самовдосконалення. Відповідально і сумлінно ставлюсь до справи, якою займаюсь. Не маю шкідливих звичок. Водійський стаж 11 років, категорії «В»,«С» та «С1».
Юрій Олександрович
Юрій Олександрович
Адміністратор, Керівник, Керуючий, Зам керуючого, Особистий помічник, Менеджер
Луцк
полная занятость
Обновлено 2 месяца назад