Работала в 1 компании 7 лет 11 месяцев
Медицина и Здравоохранение
Юрисконсульт
КІН
Медицина и Здравоохранение
7 лет 10 месяцев
01.2017 - по настоящее время
Ведення юридичного супроводу діяльності компанії: Складання, погодження та аналіз цивільно-правових договорів, а також договорів у тому числі, пов'язаних із зовнішньоекономічною діяльністю, особливості неприбуткових підприемств, мед послуг по Україні та закордоном. Займалася розробкою внутрішніх нормативних актів, правил, положень.
Брала участь у тендерах, займалася збиранням та підготовкою документів;Участь у консалтингових проектах, оцінка податкових ризиків, консультування з питань бухгалтерського обліку та оподаткування.
Займалася юридичним супровід кадрової роботи: консультації, розробка та оформлення наказів, положень, інструкцій, розпоряджень, кадрове діловодство;
Робота з державними та контролюючими органами: листування, запити, скарги, договори, відповіді на запити. Реєстрація/перереєстрація юридичних осіб, фізичних осіб, складання та внесення змін до установчих документів та ін;
Ключевая информация
січень. 2017 - настоящее время (7лет 5 мес.)
КИН - Послуги, медпослуги/ Інші послуги, FinTech
.
Ведення юридичного супроводу діяльності компанії:Складання, погодження та аналіз цивільно-правових договорів, а також договорів у тому числі, пов'язаних із зовнішньоекономічною діяльністю, особливості неприбуткових підприемств, мед послуг по Україні та закордоном.
Займалася розробкою внутрішніх нормативних актів, правил, положень. Брала участь у тендерах, займалася збиранням та підготовкою документів;
Участь у консалтингових проектах, оцінка податкових ризиків, консультування з питань бухгалтерського обліку та оподаткування. Займалася юридичним супровід кадрової роботи: консультації, розробка та оформлення наказів, положень, інструкцій, розпоряджень, кадрове діловодство;
Робота з державними та контролюючими органами: листування, запити, скарги, договори, відповіді на запити.
Реєстрація/перереєстрація юридичних осіб, фізичних осіб, складання та внесення змін до установчих документів та ін;
Розробляла внутрішні регламенти процесу обліку, облікової політики, внутрішніх процедур.
Робота з незахищеним прошарком населення, надання групових та індивідуальних консультацій клієнтам проекту; Прийом, звільнення, переведення працівників.
Підготовка інформації, «повідомлень» під час прийому працювати працівника форма j30010. Упорядкування табеля обліку для працівників підприємства, розробка положень з праці.
Ведення обліку та складання звітності з військовозобов'язаних на підприємстві.
Аналіз ринку праці. Пошук персоналу, проведення первинної співбесіди, оцінка відповідності вакантної посади. Знання законодавчих актів та нормативних документів у сфері трудового права.Проведення: комплексної оцінки персоналу, адаптації нових співробітників, атестації відповідно до чинного законодавстваПрацювала в іноземній компанії, успішно пройшла міжнародний аудит.
Закінчила курс ФПБАУ, «Теорія та практика аудиту за міжнародними стандартами», брала участь у проекті реформи бухгалтерського обліку в Україні спільно з компанією IBTCI.
Закінчила ДЗНГУ факультет економіко-правої спеціальності юрист, закінчила аспірантуру, викладач, юрист.
Друга освіта – економіст: працювала аудитором, економістом. Aудитор, финансовый директор
Училась в 1 заведении
ДонГУ
Экономика правовой
Київ, 2001
Владеет языками
Английский
выше среднего
В2
Курсы, тренинги, сертификаты
Управлінський облік, право (2021)
Управлінський облік та фінансовий менеджмент. це курс для тих, хто хоче вибудувати керований та прозорий процес досягнення прибутку в компанії
Бухгалтерія та управління підприємством (Київ)
Управління персоналом та запасами, витратами, продажами та фінансовим результатом.
Викторія Василівна
Викторія Василівна
Юрист
Киев
Голосеевский район, Дарницкий район, Днепровский район, Оболонский район, Печерский район, Соломенский район, Шевченковский район
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 2 дня назад