Работала в 4 компаниях   8 лет 5 месяцев

Охрана и Безопасность, Транспорт и Логистика

керівник філії ТОВ «ВІАТЕК»

Viatec

Охрана и Безопасность

3 года 7 месяцев

05.2021 - по настоящее время

- Організація роботи з відкриття нової філії
- Виконання затверджених планів продажу по закріпленій території (а також по всій
країні)
- Робота із залучення нових клієнтів, а також робота з існуючою клієнтською базою,
аналіз їх потенціалу та можливостей.
- Контроль рівня дебіторської заборгованості (у моєму випадку повна відсутність ДЗ)
- Координування та контроль поточної операційної діяльності філії, а також робота в 1С
- Організація та участь в інвентаризаціях складських залишків філії
- Розробка та реалізація заходів, що стимулюють збут продукції та послуг
- Організація та участь у внутрішніх проектах компанії, тематичних виставках з безпеки
тощо.

керівник відділу реалізації послуг (відділ продажів)

ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ»

Охрана и Безопасность

2 года 10 месяцев

03.2018 - 01.2021

- Організація роботи відділу продажів;
- Проведення роботи з пошуку нових мережевих/роздрібних Замовників, проведення переговорів, укладання угод;
- Складання, організація роботи з виконання планових показників;
- Підбір, комплектування та навчання фахівців у відділ продажу;
- Організація роботи з взаємодії з суміжними департаментами для організації укладання угод;
- Складання комерційних пропозицій, укладання договорів;
- Проведення аналізу та розробка нових акційних пропозицій, спрямованих на розширення ринку збуту охоронних послуг;
- Суттєве збільшення валових нарахувань;
- Контроль роботи з дебіторської заборгованості, вжиття заходів щодо її витребування;
- Підтримка надійних відносин з існуючими Клієнтами, проведення переговорів різної складності;
- Розробка нових каналів збуту;
- Розробка, узгодження та реалізація стратегії продажів;
- Розробка та впровадження документів, що регламентують діяльність відділу продажу;
- Оптимізація та робота в CRM системі (OneBox).
- Робота з претензіями, знаходження компромісних рішень
Досягнення:
- Збільшення валових нарахувань за довгостроковими договорами втричі
- Розширення Клієнтської бази;
- Розробка та впровадження нових акційних пропозицій;
- Знаходження компромісних рішень у питаннях (будь-якого ступеня складності) з Клієнтами, збереження Клієнтської бази;
- Укомплектування ВП кадрами (регулярна організація навчальних курсів/тренінгів для персоналу, спрямована на підвищення кваліфікації);
- організація роботи з масштабного переукладання договорів (з трьох підприємств) (у зв'язку з виробничою необхідністю)

Помічник Генерального директора

ТОВ «ОХОРОНИЙ ХОЛДІНГ»

Охрана и Безопасность

1 год 5 месяцев

11.2016 - 04.2018

Ключові напрямки роботи:
• Ведення обліку та розподілу інформації, що надходить, своєчасна передача документів, повідомлень та інформації;
• Ведення протоколів нарад, брифінгів та ін.;
• Узагальнення аналізів, звітів, доповідей;
• Організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей;
• Дотримання конфіденційності вхідної та вихідної інформації;
• Взаємодія з підрозділами Холдингу (контроль та координація виконання поставлених завдань).
Досягнення:
Приведення до єдиного стандарту процесу контролю та термінового виконання поставлених Керівництвом завдань/доручень

заст. гол. технолога

ТОВ «Ін-Тайм»

Транспорт и Логистика

5 месяцев

10.2012 - 03.2013

Ключові напрямки роботи:
•Участь у розробці та впровадження прогресивних тех. процесів.
• Коригування тех. документації.
•Контроль над дотриманням тех. процесів; виявлення порушень тех. дисципліни, застосування заходів щодо їх усунення.
Досягнення:
Класифікація та впровадження нової оборотної тари на підприємстві з метою прискорення та дотримання тих. процесу.
Лютий 2011р. - Жовтень 2012р. Секретар керівника ТОВ "Ін-Тайм"
Ключові напрямки роботи:
•Підготовка та контроль виконання розпорядчих та інших нормативних документів, що діють у компанії.
•Організація діловодства та архівної справи Компанії.

Ключевая информация

Великий досвід у сфері управління відділом продажів: організація та вжиття заходів для виконання планів продажів, у тому числі високий особистий показник продажів; участь у плануванні та бюджетуванні комерційної діяльності; підвищення ефективності бізнес-процесів комерційного департаменту Компанії; впровадження нових технологій, сучасних методів організації роботи та управління; оптимізація бізнес- процесів відділу продажу/філії; аналіз цільової аудиторії, підприємства, товарів, ринків, конкурентів; участь у плануванні, реалізації та оцінки ефективності маркетингових компаній; контроль дебіторської заборгованості; проведення переговорів із ключовими Клієнтами; робота з Клієнтською базою; управління персоналом, підбір, адаптація та оцінка персоналу, управління кадровим обліком, розвиток корпоративної культури та внутрішніх комунікацій, координування проектів. Стратегічне мислення, навички проведення ефективних переговорів, готовність до використання у своїй роботі сучасних та ефективних методів досягнення результату, стресостійкість.

Училась в 1 заведении

Запорізький національний університет

Запоріжжя, 2006

Курсы, тренинги, сертификаты

Авторський 10-місячний крауд-тренінг Володимира Тарасова «Персональне управлінське мистецтво» Таллінська школа менеджерів (старт курсу 01.06.2020, тривалість 10 міс.) -«Оптимізація бізнес-процесів. Ефективні комунікації (2015р.) -«Стандарти спілкування ко

Запоріжжя, 2021

Олена

Керівник філії

Запорожье

40 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 10 часов назад