Работала в 4 компаниях   3 года 4 месяца

FMCG, Торговля розничная / Retail, Другое, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

Менеджер по персоналу

Салтівський м’ясокомбінат, Фірмова торгівля

FMCG

8 месяцев

08.2023 - 04.2024

• Підбір персоналу, як лінійного так і офісних працівників;

• онбординг, офбординг;

• адаптація персоналу;

• проведення співбесід як первиних так і вторинних;

• формування кадрового резерву;

• ознайомлення кандидатів з бенефітами компанії, стандартами та вимогами;

• розміщення оголошень на всіх можливих ресурсах та пошук нових;

• організація вітань працівників компанії;

• формування буджетів регіону, вітань, премій, формування та погодження слуюбових до свят

• моніторинг ринку праці;

• досвід роботи Google носіях (пошта, таблиці), Bitrix24, Excel, Word, Canva

Почала свою діяльність в компанії із 25 магазинів( Вінниця та Житомир) відкрили ще 6 магазинів. Передала регіон обсягом 31 магазин

HR-менеджер

Житомирський м’ясокомбінат, ТОВ

Торговля розничная / Retail

1 год 8 месяцев

08.2019 - 04.2021

• Рекрутинг підбір персоналу за вимогами керівників;
• Прийом вхідних дзвінків консультація кандидат;
• Формування кадрового резерву;
• Ознайомлення кандидатів з підприємством , умовами та вакансією;
• Оганізація співбесіди з керівником та ознайомлення з перевагами підприємства;
• Освоєння та адаптація новоприйнятих працівників супроводження та контроль ідивідуально , кожного кандидата до самого процесу оформлення формування 
• Звітностей різних типів : щоденні , щонедільні , щомісячні та річні;
• Співбесіда при звільнені;
• Формування списків різних типів та звітностей в програмах 1С та Еxcеl;
• Створення оголошень та організація їх поклейок;
• Також підбір персоналу : масовий , вузьких спеціалістів та ІТР
• Розміщення вакансій на сайтах work.ua , robota.ua , та olx;
• Робота з резюме претендентів на сайтах;
• Моніторинг ринку праці.
Є досвід у проведенні групових співбесід при масовому підборі персоналу.

Оператор відділення ( не офіційно

ТОВ Ін Тайм

Другое

1 месяц

04.2019 - 05.2019

  • Відправлення та видача посилок;
  • Знання касової дисципліни;
  • Видача наложного платежу;
  • Формування звітност;
  • Проведення інвентаризац;
  • Контроль незабраних посилок;
  • Звітність в програмах 1с та excel.

Звільнення по причині закриття компанії

Торговий агент

Дистрибьюторська компанія "Водолій"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

6 месяцев

10.2017 - 04.2018

  • Виконання планів та поставлених задач в продажах;
  • Відкриття нови тт;
  • Створення планів по продажу щоденних та щомісячних;
  • Контроль дебіторської заборогованості по тт.

Звільнення по причині сезонності товару.

Ключевая информация

Впевнений коричтувач пк.

Досвід роботи в програмах ms office ( word , excel , pablisher , power point ) , 1c , навички пошуку інформації в мережі інтернет

Училась в 2 заведениях

ВКНЗ "Коростишівський педагогічний коледж ім. і. я. франка"

Коростишів, 2017

Вищий комунальний навчальний заклад "Коростишівський педагогічний коледж імені І. Я. Франка" Житомирської обласної ради

молодша освіта

Коростишів, 2017

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

Впевнений коричтувач ПК. Досвід роботи в програмах MS Office (Word, Excel, Pablisher, Power Point), 1C, навички пошуку інформації в мережі Інтернет.

Особисті якості

  • Пунктуальна;
  • Комунікабельна;
  • Стресостійка;
  • Цілеспрямована на результат;
  • Відповідальна.

Водійське посвідчення

Водійське посвідчення В категрії.

Юлія Олександрівна

HR-менеджер, рекрутер

Житомир

20 000 грн.

26 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 неделю назад