Работала в 5 компаниях   12 лет 2 месяца

Строительство, Охрана и Безопасность, Торговля розничная / Retail, Банки

фахівець публічних закупівель

ТОВ «ДАНКО»

Строительство

3 года 2 месяца

08.2021 - по настоящее время

Виконую посадові обов’язки:- забезпечення участі компанії у публічних закупівлях;- аналіз тендерної документації, оцінка ризиків; - підготовка необхідних документів відповідно вимог тд (довідки, оформлення сертифікатів, банківських/страхових гарантій, рекомендаційних листів)- робота з кошторисною документацією;- взаємодія з іншими підрозділами компанії;- робота зі скаргами в АМКУ в торгах;- підготовка всіх довідок та замовлення документів переможця;- безпосередня участь у торгах, відстеження результатів процедури, термінів, завершення процесу;- проведення процедури підписання договору;- складання аналізу та моніторинг результатів проведення тендерів, складання звіту за результатами торгів.

фахівець публічних закупівель

ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС»

Охрана и Безопасность

1 год 10 месяцев

09.2019 - 07.2021

Виконувала посадові обов’язки:реєстрація учасника на офіційних майданчиках електронної системи публічних закупівель України ProZorro та комерційних майданчиках Замовників;аналіз щоденних тендерів, встановлення фільтрів по коду закупівлі;планування роботи на кожен день;аналіз вимог тендерної документації та оцінювання відповідності тендерної пропозиції;робота в період уточнень з Замовником: питання, вимоги;підготовка документів тендерної пропозиції;контроль строків;участь в аукціоні;підготовка документів переможця по статті 17 Закону;аналіз відповідності тендерної пропозиції учасника-переможця та контроль за дотриманням вимог законності;формування скарги в Постійно діючу адміністративну колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на дискримінаційні умови тендерної документації чи на рішення замовника, участь в засіданні колегії АМКУ з розгляду скарги;упорядкування та архівування робочих документів; співпраця з суміжними відділами підприємства, уповноваженими особами замовника.

заступник директора

ТОВ "Торговий Дім "Будмайс"

Строительство

3 года 4 месяца

01.2016 - 05.2019

Виконувала посадові обов’язки:
- організація ведення договірної роботи, виконання адміністративних функцій, розроблення нормативних документів, підготовка інформаційних і статистичних матеріалів, аналітичних довідок, підготовка засідань керівних органів, оформлення протоколів, рішень та інше;
- організаційне та документальне оформлення тендерної роботи;
- організаційне та документарне супроводження кадрової роботи;
- забезпечення виконання ТОВ всіх своїх зобов’язань перед постачальниками, замовниками і кредиторами, включаючи установи банку, а також господарчих і трудових договорів;
- контроль роботи всіх структурних підрозділів.

заступник директора, аукціоніст

ТОВ "УКРТОРГПРОМ"

Торговля розничная / Retail

5 лет 10 месяцев

07.2013 - 05.2019

Виконувала посадові обов’язки:
- функціональні обов’язки секретаря-референта (своєчасна організація ефективної злагодженої роботи; організаційне та документаційне забезпечення управлінської діяльності).
- ведення переговорів, реєстрація учасників аукціону;
- збір та перевірка пакету документів для оформлення угод;
- повний супровід і контроль договірних відносин з клієнтами;
- супровід і проведення аукціонних торгів з продажу майна державної, комунальної та приватної форм власності (нерухомого майна); земельних ділянок та права їх оренди.

провідний спеціаліст відділу кредитування

ТВБВ 10018/088 філії- Сумського обласного управління АТ "Ощадбанк"

Банки

1 год 1 месяц

06.2012 - 07.2013

Виконувала посадові обов’язки:
- робота з клієнтами банку (інформування потенційних клієнтів про тарифи, надання повної інформації про умови отримання позики);
- оцінка фінансового стану позичальника;
- формування документів кредитної справи;
- підготовка кредитних пропозицій філій на розгляд кредитного комітету банку;
- підготовка кредитного договору, договорів застави, іпотеки, поруки, договорів банківської гарантії;
- супроводження процедури нотаріального посвідчення угод;
- супроводження кредиту (відкриття рахунків, облік кредитних операцій, нарахування відсотків, контроль своєчасності погашення кредиту та відсотків, віднесення на рахунок простроченої заборгованості.

Ключевая информация

Покроковий супровід позичальника - оформлення позики, підбір кредитного продукту, проведення угоди, консультації по поточних платежах. Збір пакету документів, знання норм їх оформлення.

Досвід роботи з контролюючими та дозвільними органами, комунальними службами, БТІ, нотаріусами, державними реєстраторами, незалежними експертами з оцінки майна.

Знання специфіки проведення угоди в разі договору іпотеки (застави), міни, купівлі-продажу, спадщини, приватизації, робота з кодексами.

Законодавчі акти, нормативні і методичні матеріали, що регламентують права на рухоме і нерухоме майно.

Досвід роботи з тендерною документацією та тендерними платформами. Повний супровід участі в публічній закупівлі. Знання тендерного законодавства (закону про публічні закупівлі, особливостей), аналіз змін до тендерного законодавства, знання процедури.

Етика ділового спілкування, ведення переговорів. Написання юридично грамотних документів. Вміння організувати роботу, спланувати ефективно робочий процес, забезпечити виконання та суворе дотримання поставлених завдань. Вміння працювати з документа, великим об’ємом інформації. Вміння працювати команді.

Впевнений користувач Excel, prozorro.gov.ua, my.zakupki.prom.ua, dzo.com.ua, SmartTender, БУДСТАНДАРТ Online, Будівельні Технології: Кошторис 8, АВК, 1С.

Училась в 2 заведениях

Сумський державний університет

право

Суми, 2016

ВНЗ СумДУ

фінанси і кредит

Суми, 2012

Владеет языками

Английский

базовый

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

курс в спеціалізованому навчальному центр підвищення кваліфікації кошторисників по програмі Будівельні Технології: Кошторис 8

Київ, 2023

основи теорії кошторисної справи по НАСТАНОВІ з визначення вартості будівництва
навички роботи в програмі Будівельні Технології: Кошторис 8

вебінари/тренінги/семінари radnyk.academy

Київ, 2023

актуаьні зміни та практика застосування законодавства публічних закупівель

Дополнительная информация

Особисті якості

Самоорганізованість, уважність, системність, відповідальність і цілеспрямованість, аналітичний склад мислення, зацікавленість в робочому процесі, прагнення до кар'єрного росту, вимоглива до себе, неконфліктна, пунктуальна, відносини з колегами будую на основі психологічних особливостей кожного й конкретної ситуації, націленість на результат, готова до самовдосконалення і навчання.
Захоплююся малюванням, відпочиваю в компанії веселих друзів, відновлююсь на природі прогулянки/подорожі, відвідую театри/концерти.

Тетяна Анатоліївна

Фахівець з публічних закупівель, юрист

Киев

20 000 грн.

34 года

Активно ищет работу

неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, стажировка / практика, посменная работа

Обновлено 5 дней назад