Работал в 7 компаниях   21 год 7 месяцев

Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Услуги для населения - другое, Банки

Економіст/ Аналітик/ Менеджер

Freelancer

Промышленность и Производство

2 года 1 месяц

10.2022 - по настоящее время

Стратегічне планування фінансової політики підприємств. Управління фінансовими потоками бізнесу. Проведення фінансово-економічного аналізу угод компаній. Розробка та здійснення заходів щодо забезпечення фінансової стійкості групи компаній. Контроль витрат та забезпечення ефективного використання ресурсів. Контроль доходів та забезпечення компаній фінансами (інвестиції, кредити). Управління колективом фінансових та бухгалтерських служб. Аналіз та зниження можливих фінансових ризиків. Розрахунок собівартості продукції, складання бюджету організацій, складання звітів формату план-факт-прогноз, за результатами діяльності компаній за попередній період (тиждень, місяць, рік), прогнозування доходів компанії, аналіз фінансових показників діяльності підприємств, систематизація та оптимізація процесів фінансового та бухгалтерського обліку , підготовка управлінської звітності, розрахунок PnL.Підготовка пакету документів щодо залучення інвестицій, грандів, гарантій тощо.

Кладовщик/експедитор/комплектувальник

ФЛП Кушнір К.А.

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

11 месяцев

08.2023 - 07.2024

Досвід роботи щодо складського обліку, комплектування товарів, експедиції, пакування та відправлення посилок та передача їх кур'єрським службам; Вміння складати фінансові звіти (P&L, CashFlow, BS). Досвід роботи з програмами: 1С (7;8), BAS, SAP,CRM, MS Excel, MS Word, MS Office, Google Таблиці, Power Point, 3DPaint, Adobe Photoshop.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Заступник директора/Економіст/Аналітик/Менеджер (виробництво, фінанси, економіка)

    ТОВ «КРУП'ЯНИЙ ТІК»

    Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

    3 года 1 месяц

    09.2019 - 10.2022

    Аналіз діяльності організацій, що входять до структури холдингу. Аналіз фінансової інформації для прогнозування економічних умов з метою подальшого використання при прийнятті інвестиційних рішень для розрахунку майбутніх доходів і витрат. Аналіз доцільності укладання договорів. Аналіз та зниження можливих фінансових ризиків. Розрахунок собівартості продукції, складання бюджету організацій, складання звітів формату план-факт-прогноз, за результатами діяльності компаній за попередній період (тиждень, місяць, рік),прогнозування доходів компанії, аналіз фінансових показників діяльності підприємств, систематизація та оптимізація процесів фінансового та бухгалтерського обліку, підготовка управлінської звітності, розрахунок PnL.Стратегічне планування фінансової політики підприємств. Управління фінансовими потоками бізнесу. Проведення фінансово-економічного аналізу угод компаній. Розробка та здійснення заходів щодо забезпечення фінансової стійкості групи компаній. Контроль витрат та забезпечення ефективного використання ресурсів. Контроль доходів та забезпечення компаній фінансами (інвестиції, кредити). Управління колективом фінансових та бухгалтерських служб. Праця з грандами (складання бізнес планів, cash flow, захист заявки).Подання заявок на PROZORO. Робота з тендерами. Ведення системи CRM, так контроль ведення підлеглими. Маркетинг. Формування стратегії розвитку сторінки у соц. мережах, Instagram, Facebook, site,google,YouTobe.Планування SMM стратегії та контент-плану розвитку ТМ.

    Заступник директора філії з розвитку мережі

    ПАТ «Укрпошта»

    Услуги для населения - другое

    1 год 7 месяцев

    02.2018 - 09.2019

    Досягнення середньострокових та довгострокових стратегічних цілей компанії. Розробка заходів щодо покращення та оптимізації робочих процесів регіональної мережі. Доведення планових показників до регіональної мережі. Забезпечення виконання планових показників. Навчання регіональної мережі. Дослідження ринків, конкурентів (з аналізом їхньої діяльності) з метою пошуку ідей у розвиток бізнесу. Організація та контроль роботи з ключовими клієнтами. Організація та контроль роботи з мережею відділень. Структурування та управління співробітниками мережі (підбір, навчання, мотивація). Участь у аналізі та вдосконаленні бізнес-процесів компанії.

    Заступник керуючого - начальник сектору корпоративного бізнесу

    БАНК

    Банки

    5 лет 2 месяца

    11.2012 - 01.2018

    • Заступник керуючого - начальник сектору корпоративного бізнесу з 11.2016 по 01.2018 (1 рік 1 місяць) БАНК, Кропивницький (Фінанси, банки, страхування)
    • Начальник відділу кредитуванняз 08.2015 по 11.2016 (1 рік 3 місяці) Ощадбанк, Кропивницький (Фінанси, банки, страхування)
    • Керуючий портфелем середнього бізнесуз 01.2015 по 05.2015 (4 місяці)
    • UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Кропивницький (Фінанси, банки, страхування)З
    • аступник директора Дирекції Центрального Регіонуз 11.2012 по 01.2015 (2 роки 2 місяці) АТ ТАСКОМБАНК, Кропивницький/Київ (Фінанси, банки, страхування)

    Залучення клієнтів юридичних та фізічних осіб на обслуговування в банк (пасиви-депозити, активні операції, документарні операції, кредитування, факторинг, РКО, зарплатно - карткові проекти, валютообмінні операції). Прямі продажі продуктового ряду послуг банку. Збір, аналіз пакету документів, щодо відкриття рахунків юридичних та фізичних осіб. Збір, аналіз пакета документів що до кредитування юридичних та фізичних осіб. Фінансово-економічний аналіз підприємств позичальників, фізичних осіб. Розрахунок ліміту кредитування, з урахуванням кредних ризиків. Складання кредитних заявок. Підготовка бізнес-планів та ТЕО за фінансованими проектами. Супровід кредитних заявок щодо погодження Кредитним Комітетом банка.Обслуговування кредитно-депозитного портфеля регіону.

    Заступник директора / Фінансовий директор

    ТОВ «Крупяний Дім»/ ТОВ "Альбіон - Агродтрейдінг"

    Промышленность и Производство

    2 года 1 месяц

    09.2010 - 10.2012

    Планування коротко- та довгострокового фінансування групи компаній. Фінансовий аналіз господарську діяльність групи підприємств. Аналіз бізнесу та фінансового стану групи компаній. Залучення інвестицій групи компаній - проектного, торгового, кредитного фінансування. Обслуговування кредитного портфеля холдингу. Складання кредитних заявок групи компаній. Підготовка бізнес-планів та ТЕО за фінансованими проектами. Робота зі страховими компаніями – моніторинг умов страхування, цінової політики групи компаній, укладання договорів. Моніторинг міжбанківського валютного ринку України. Моніторинг валютного ринку в регіоні. Аналіз сегменту ринка зернових та технічних культур, свинарство, комерційної нерухомості.Розрахунок собівартоості щодо виготовлення круп,соевого масла та жмиху,комьікормі, твариництво, трейдінг.Формування управлінского обліку

    Заступник керівника

    Банк

    Банки

    7 лет 1 месяц

    08.2003 - 09.2010

    • Начальник відділу супроводу кредитів клієнтів СМБ / Нач.відділу продажівз 05.2008 по 09.2010 (2 роки 4 місяці) UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Кропивницький (Фінанси, банки, страхування).
    • Начальник відділу активно-пасивних операцій філіїз 11.2006 по 05.2008 (1 рік 6 місяців) АБ ПІВДЕННИЙ, Кропивницький (Фінанси, банки, страхування).
    • Заступник керівника кредитного центруЗАТ КБ ПРИВАТБАНК, Олександрія/Кропивницький (Фінанси, банки, страхування)з 08.2003 по 09.2006 (3 роки 1 місяць).

    Керівництво діяльністю відділу/центру/мережі відділень/груп віділень. Залучення клієнтів на обслуговування в банк (юр, фіз. особи).. Керівництво діяльністю відділу кредитування середнього та малого бізнесу, управління продажів.Безпосередня участь у відкритті нових відділень. Навчання співробітників торгової мережі продуктам кредитування. Надання практичної підтримки довіреним відділенням з питань роботи з клієнтами. Формування команди (підбір штату). Виконання доведених планових показників.Нарощування депозитного портфеля.Збір та аналіз пакету документів на предмет кредитування (юридичні особи, СПД), банківських гарантій, акредитивів. Фінансово-економічний аналіз підприємств – позичальників, фізичних/юридичних осіб та групп підприемств. Розрахунок ліміту кредитування. Оцінка ризиків кредитів, що видаються, оцінка пропонованого забезпечення, моніторинг застави. Контроль формування резерву для відшкодування можливих втрат по кредитних операціях, обліку кредитних, депозитних операцій. Підготовка, захист кредитних заявок на Кредитних комітетах Банку. Контроль за виконанням рішень Кредитних комітетів. Моніторинг якості формування кредитних справ. Аналіз якості кредитного портфеля, робота із простроченою заборгованістю, із проблемними кредитами. Забезпечення своєчасного формування та подання звітності в установленому порядку. Робота із простроченою заборгованістю.Складання звітності для Національного Банку України та Головного Банку.

    Ключевая информация

    Досвід роботи на керівних посадах. Знання принципів управління персоналом. Навички ведення переговорів. Вміння проведення первинного аналізу фінансового становища юридичних; вміння оцінювати ризики. Досвід роботи: в продажах, спілкування з клієнтами. по інвентаризації, ревізій матеріальних цінностей, аудиті. по виробництву круп, соєвого масла та жмиху, комбікормів. по зберіганню с/г продукції на елеваторі та складських приміщеннях. Досвідом роботи щодо складського обліку, комплектування товарів, експедиції, пакування та відправлення посилок та передача їх кур'єрським службам. Вміння складати фінансові звіти (P&L, CashFlow, BS).Досвід роботи в PROZORO, оформлення градів.

    Учился в 1 заведении

    Кіровоградський інститут регіонально управління та економіки

    Бухгалтерский облік та аудит/економіст з бухалтерского обліку та аудиту

    Кропивницький, 2002

    Владеет языками

    Немецкий

    выше среднего

    Украинский

    свободно

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Курсы, тренинги, сертификаты

    Тренінги

    Київ, 2017

    1. Інструменти управління продажами.
    2. Управління робочим часом.
    3. Продаж пакетних послуг.
    4. Основи управління.
    5. Робота із запереченнями клієнтів.
    6. Телемаркетинг.
    7. Конфліктологія.
    8. Ефективні комунікації у роботі керівника

    Дополнительная информация

    Комп'ютерні навички

    Досвід роботи з програмами: 1С (7;8), BAS, SAP,CRM, MS Excel, MS Word, MS Office, Google Таблиці, Power Point, 3DPaint, Adobe Photoshop.

    Ціль

    Отримання роботи.

    Досягати довгострокових цілей зручніше, розділивши їх на кілька короткострокових. Моя короткострокова мета - знайти собі посаду в компанії з конкретними досягненнями і запланованими проектами на майбутнє. Як член команди я хочу зробити свій внесок у розвиток компанії. Професіонал з великим практичним досвідом успішного продажу та взаємовідносин з клієнтами. Наявність лідерських та управлінських навичок, що підтверджено успішним розвитком кар'єри менеджера.

    Водійське посвідчення

    не маю

    Військова служба

    військово зобов'язаний

    Особисті якості

    Порядність, чесність, відповідальність, комунікабельність, ініціативність, гнучкість під час вирішення поставлених завдань. Здатність організовувати та керувати роботою команди. Здатність до самонавчання, постійного підвищення професійного рівня. Прагнення поставленої мети, робота на результат, уміння адаптуватися до змін. Стресостійкість. Готовий до навантажень.

    Захоплення та інтереси

    Ігрові види спорту (футбол, фехтування, плавання), активний відпочинок.

    Руслан

    Заступник директора/Фін. менеджер/Економіст/Аналітик/Аудит/Менеджер проектів/Комірник, експедитор

    Кропивницкий

    22 000 грн.

    49 лет

    Активно ищет работу

    полная занятость, неполная занятость, проектная работа

    Характер работы: удаленная работа, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте

    Обновлено 3 недели назад