Работала в 3 компаниях   15 лет 6 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Транспорт и Логистика

Головний бухгалтер

ТОВ "Пайтекс"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

13 лет 5 месяцев

10.2009 - 03.2023

Головний бухгалтер (единий)

Ділянки обліку ТМЦ та послуг

Ділянка обліку основних засобів, МНМА, нематеріальних активів від первинної документації до здачі звітності

Оборотно-сальдові відомості по рахунках

Податкове планування, складання та реєстрація податкових накладних в єдиному реєстрі

Розрахунок заробітної плати

Контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей;

Банк (формування платіжних доручень, рознесення виписки банку)

Формування внутрішніх звітів

Бухгалтер единий

ТОВ "Куля Групп"

Транспорт и Логистика

1 год 11 месяцев

10.2010 - 09.2012

контроль дебіторської та кредиторської забргованості за транспортні послуги;

контроль списання ПММ, запчастин;

контроль витрат на відрядження;

контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);

розрахунок і перерахунок податків, складання і здача податкової звітності;

облік ТМЦ:

ведення касових та банківських операцій:

нарахування заробітної плати:

ведення обліку та подача звітності ТОВ (єдиний податок)

Бухгалтер

ТОВ "МДМ-СТ"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года

10.2007 - 10.2009

• Ведення кадрового діловодства у повному обсязі (прийоми, звільнення, надання та облік відпусток, зміна прізвища, дисциплінарні стягнення, оформлення наказів та трудових договорів);

• Формування особових справ співробітників;

• Заповнення, облік та зберігання трудових книжок;

• Оформлення довідок співробітникам (кадрові довідки, виписки з трудових книжок, довідки про доходи та ін) - за запитами співробітників;

• Ведення штатного розкладу підприємства;

• Ведення графіків відпусток та контроль їх виконання;

• Написання посадових інструкцій;

• Складання внутрішньої звітності;

• Оформлення всіх видів наказів на підприємстві;

• Внесення авансових звітів в 1С та BAS Бухгалтерія;

• Комунікація з підзвітними особами щодо своєчасного надання авансових звітів та інших супроводжуючих документів за підсумками відряджень, правильності і повноти документального оформлення, ведення обліку розрахунків з підзвітними особами;

• Внесення банківської виписки, первинної документації у великому обсязі, заробітньої плати, реалізації послуг, надходження товарів та послуг;

• Контроль за дотримуванням порядку оформлення первинних документів;

• Облік касових операцій (робота з видатковими та прибутковими касовими ордерами)

• Робота з грошовою чековою книжкою;

• Видача, передача та списання МШП;

• Формування актів звірок;

• Ведення Договорів з контрагентами;

• Обробка кореспонденції;

• Аналіз інформації та праця в умовах багатозадачності.

Ключевая информация

володію комп'ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія 8.2, Медок. Соната); - володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС; - досвід ведення бухгалтерського від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів; - уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»; - уміння працювати в команді; - грамотна письмова і усна мова; - знання мов: українська - рідна; російська - вільно володію; іспанська - середній рівень.

Владеет языками

Испанский

средний

Лариса

Бухгалтер, знання іспанської мови

Киев

17 000 грн.

52 года

Активно ищет работу

неполная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 2 недели назад