Работала в 4 компаниях 7 лет 9 месяцев
Негосударственные организации / NGO, Торговля розничная / Retail
Реєстратор
The Right to Protection, CF
Негосударственные организации / NGO
1 год
06.2023 - 06.2024
01.06.2023 – 28.06.2024 – реєстратор бази даних Благодійний Фонд «Право на захист» у співпраці з УВКБ ООН.
Функціональні обов’язки:
– реєстрація внутрішньо-переміщених осіб на отримання фінансової допомоги;
– робота з конфліктними ситуаціями;
– ведення звітності за результатами проведеної роботи;
– слідування погодженим критеріям та правилам програми;
– консультація щодо умов програми;
Функціональні обов’язки:
– реєстрація внутрішньо-переміщених осіб на отримання фінансової допомоги;
– робота з конфліктними ситуаціями;
– ведення звітності за результатами проведеної роботи;
– слідування погодженим критеріям та правилам програми;
– консультація щодо умов програми;
Фахівець з рекламацій
Фокстрот
Торговля розничная / Retail
4 года 7 месяцев
07.2018 - 02.2023
02.07.2018 – 01.02.2023 – фахівець з рекламацій компанії «Фокстрот».
Функціональні обов’язки:
– робота з рекламаціями та скаргами від клієнта (розбір скарг та надання зворотнього зв’язку клієнта по ситуаціям, що виникли);
– консультація клієнтів по статтям Закону «Захист прав споживача»;
– контроль та ведення передачі товару до сервісних центрів та супровід відповідної документації;
– контроль роздрібної мережі у вирішенні скарг, по факту передачі інформації спеціалістом відділу рекламацій до відповідального співробітника роздрібного магазину та контроль дотримання дедлайну ;
– контроль надання зворотнього зв’язку співробітниками суміжних відділів по існуючим скаргам та дотриманні відповідальними співробітниками дедлайну;;
– робота з юристами (надання інформації та хронології подій для створення юридичних листів-відповідей клієнту);
– робота зі службою захисту прав споживача (надання інформації, хронології по ситуації та обговорень з клієнтом щодо вирішення їх питання);
– комунікація з покупцями у форматі надання їм офіційних листів (відправка та отримання документів по техніці, юридичних відповідей);
Функціональні обов’язки:
– робота з рекламаціями та скаргами від клієнта (розбір скарг та надання зворотнього зв’язку клієнта по ситуаціям, що виникли);
– консультація клієнтів по статтям Закону «Захист прав споживача»;
– контроль та ведення передачі товару до сервісних центрів та супровід відповідної документації;
– контроль роздрібної мережі у вирішенні скарг, по факту передачі інформації спеціалістом відділу рекламацій до відповідального співробітника роздрібного магазину та контроль дотримання дедлайну ;
– контроль надання зворотнього зв’язку співробітниками суміжних відділів по існуючим скаргам та дотриманні відповідальними співробітниками дедлайну;;
– робота з юристами (надання інформації та хронології подій для створення юридичних листів-відповідей клієнту);
– робота зі службою захисту прав споживача (надання інформації, хронології по ситуації та обговорень з клієнтом щодо вирішення їх питання);
– комунікація з покупцями у форматі надання їм офіційних листів (відправка та отримання документів по техніці, юридичних відповідей);
Фахівець з продажу
Фокстрот
Торговля розничная / Retail
2 года 5 месяцев
07.2016 - 12.2018
27.07.2016 – 27.03.2017 - фахівець з продажу компанії «Фокстрот».
05.12.2017 – 01.02.2018
Функціональні обов’язки:
– надання зворотнього зв’язку з питань оформлених замовлень клієнтом на сайті;
– вияв потреби та пропозиція додаткових позицій релевантних до основного товару в замовлення;
– пропозиція та консультація щодо існуючих послуг компанії;
– робота з CRM системою Typhoon;
– контроль дотримання оговорених термінів доставки по замовленням клієнтів.
05.12.2017 – 01.02.2018
Функціональні обов’язки:
– надання зворотнього зв’язку з питань оформлених замовлень клієнтом на сайті;
– вияв потреби та пропозиція додаткових позицій релевантних до основного товару в замовлення;
– пропозиція та консультація щодо існуючих послуг компанії;
– робота з CRM системою Typhoon;
– контроль дотримання оговорених термінів доставки по замовленням клієнтів.
Фахівець інфолінії
Фокстрот
Торговля розничная / Retail
5 месяцев
02.2018 - 07.2018
01.02.2018 – 02.07.2018 – фахівець інфолінії компанії «Фокстрот».
Функціональні обов’язки:
– консультація клієнтів по технічним характеристики побутової техніки, послуг компанії, існуючих акційних пропозицій та статусів вже оформлених замовлень;
– виявлення потреб та оформлення замовлень, за необхідністю з подальшою передачею на відділ брокерів;
- оформлення заявок для сервісного центру (для ремонту техніки або підключення необхідної послуги покупцям).
Функціональні обов’язки:
– консультація клієнтів по технічним характеристики побутової техніки, послуг компанії, існуючих акційних пропозицій та статусів вже оформлених замовлень;
– виявлення потреб та оформлення замовлень, за необхідністю з подальшою передачею на відділ брокерів;
- оформлення заявок для сервісного центру (для ремонту техніки або підключення необхідної послуги покупцям).
Ключевая информация
Професійні навички:
- Вміння слухати співрозмовника;
- Навички письмового спілкування;
- Вміння вести переговори, домовлятися;
- Вміння концентруватись;
- Самодисципліна та самоконтроль;
- Комунікабельність;
- Цілеспрямованість;
- Уважність до деталей;
- Порядність;
- Ініціативність;
- Робота в колективі;
- Адаптивність, вміння приймати зміни;
- Бажання вчитись та розвиватись.
- Досвід роботи в CRM системі – Typhoon;
- Володіння комп’ютером на рівні користувача (MS Office (Excel, Word, Microsoft Outlook), інтернет);
- Навички роботи з програмами Adobe Photoshop та Adobe Photoshop Lightroom;
- Грамотна письмова та усна мова;
- Вміння вирішувати питання(проблеми) клієнтів з дотриманням особових дедлайнів;
- Вміння комуціювати з суміжними відділам задля якнайшвидшого вирішення питання з замовником;
- Роботи з проблемними клієнтами вирішення скарг, врегулювання проблемних ситуацій, негативних відгуків);
- Досвід роботи з продажами у сфері B2C.
- Вміння слухати співрозмовника;
- Навички письмового спілкування;
- Вміння вести переговори, домовлятися;
- Вміння концентруватись;
- Самодисципліна та самоконтроль;
- Комунікабельність;
- Цілеспрямованість;
- Уважність до деталей;
- Порядність;
- Ініціативність;
- Робота в колективі;
- Адаптивність, вміння приймати зміни;
- Бажання вчитись та розвиватись.
- Досвід роботи в CRM системі – Typhoon;
- Володіння комп’ютером на рівні користувача (MS Office (Excel, Word, Microsoft Outlook), інтернет);
- Навички роботи з програмами Adobe Photoshop та Adobe Photoshop Lightroom;
- Грамотна письмова та усна мова;
- Вміння вирішувати питання(проблеми) клієнтів з дотриманням особових дедлайнів;
- Вміння комуціювати з суміжними відділам задля якнайшвидшого вирішення питання з замовником;
- Роботи з проблемними клієнтами вирішення скарг, врегулювання проблемних ситуацій, негативних відгуків);
- Досвід роботи з продажами у сфері B2C.
Училась в 1 заведении
Сумський державний університет
Бухгалтерський облік та аудит
Суми, 2016
Курсы, тренинги, сертификаты
Надання до медичної допомоги
Суми, 2024
Пройдений тренінг з надання до медичної допомоги від Червоного Хреста
Яна
Яна
Другое
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/82b43c04-7a24-49f7-a480-3f73ffc53a89.jpg)
Сумы
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 3 дня назад