Работала в 11 компаниях 2 года
Образование, Красота / Фитнес / Спорт, Недвижимость и Девелопмент, Медицина и Здравоохранение, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Услуги для бизнеса - другое
SMM manager
Geek on school
Образование
1 год 1 месяц
05.2023 - по настоящее время
Ведення сторінок у Facebook, Instagram.
Настроювання таргетованої реклами.
SMM manager
Львівська майстерня мила
Красота / Фитнес / Спорт
1 год 2 месяца
04.2023 - по настоящее время
Ведення Instagram сторінки
SMM manager
КРЕДО, Девелоперська компанія
Недвижимость и Девелопмент
1 год 5 месяцев
01.2023 - по настоящее время
Ведення сторінки в Facebook i Instagram
SMM manager
Soprano
Медицина и Здравоохранение
5 месяцев
11.2023 - 04.2024
Ведення Інстаграм
SMM manager
Method
Медицина и Здравоохранение
5 месяцев
11.2023 - 04.2024
Ведення Інстаграм
SMM manager
ALIEN English School
Образование
4 месяца
05.2023 - 09.2023
Ведення Instagram сторінки.
SMM manager
Marvel Development
Недвижимость и Девелопмент
1 месяц
04.2023 - 05.2023
Ведення Instgram та Facebook сторінок
SMM manager
Lambuka
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
2 месяца
09.2022 - 11.2022
Ведення: ТікТок, Інстаграм, Фейсбук
SMM manager
GreenCenter
Автомобильная промышленность и Автобизнес
4 месяца
07.2022 - 11.2022
Ведення: три сторінки в Інстаграмі, три у Фейсбуці, ТікТок та Телеграм канал з музикою
SMM manager
Positive
Красота / Фитнес / Спорт
1 месяц
10.2022 - 11.2022
Ведення: Інстаграм та Фейсбук сторінки
Head of marketing
Green Marketing
Услуги для бизнеса - другое
5 месяцев
06.2022 - 11.2022
Керувала SMM-відділом в агенції
Ключевая информация
Мене звати Мія, я СММ-менеджер з команди, яка створює не лише картинку у соціальних мережах, а й ажіотаж навколо бренду
- Ми працюємо на площадках Instagram, Facebook та TikTok
- Створюємо ідею візуалу та контент для нього
- Генеруємо активні текста та просуваємо таргетованою рекламою
- Проробляємо комунікаційну стратегію та аналізуємо щомісяця активність і вподобання аудиторії
Училась в 2 заведениях
Національний університет "Львівська політехніка"
бізнес-адміністрування
Львів, 2024
Національний університет "Львівська Політехніка"
Міжнародні економічні відносини
Львів, 2022
Владеет языками
Английский
продвинутый
IELTS
Французский
ниже среднего
DELF
Польский
ниже среднего
Русский
средний
Украинский
родной
Дополнительная информация
Свій розділ
Працюю з маленькою командою СММ-менеджерів, у роботі над кожним проєктом ми проходимо такі етапи:
- Погляд зсередини. Ми маємо відчути проєкт та бачення клієнта. Побачити створення товару/надання послуги, усвідомити усі аспекти роботи, аби сформувати уявлення кейсу та мати змогу правильно виконати наступні етапи.
- Пропис комунікаційної стратегії. Для найкращого просування соціальних мереж, ми прописуємо стратегію по кожному каналу спілкування, які були погоджені до цього. Відбувається розробка просування товару/послуги на майданчиках, придумуються рубрики та унікальна ідея, на яку і робиться акцент. Зокрема, проводимо аналіз конкурентів та знаходимо цільову аудиторію.
- Підготовчий процес. На даному етапі ми розписуємо контент план, де включені дописи та їхні теми, дати, коли їх викладати, хештеги. Якщо проект живий і має малу кількість графіки або вона взагалі відстутня - після створення ідей ми приходимо знімати контент.
- Погодження усіх аспектів та ідей. Разом із клієнтом ми вносимо правки у текста, візуал та інше, аби якнайкраще побудувати просування. Окрім цього, зазначаємо, що ми маємо цільову аудиторію, тому варто орієнтуватись на те, що їм подобається.
- Наша співпраця - розпочинаємо. Відбувається запуск стратегій та постинг контенту. Команда працює у чатах (робочих) лише з 9:00 до 18:00, адже ми поважаємо особистий простір кожного. Зйомка живого контенту раз/два на тиждень, в залежності від специфіки кейсу.
* Ми обираємо один день для того, аби погоджувати історії на тиждень вперед, щоб ми не турбували щодня клієнта. Ситуативний маркетинг - присутній також, він додається в той же день(дана позиція змінюється в залежності від проєкту). - Аналіз нашої роботи. Етап передбачає подачу КРІ показників по соціальних мережах, повний аналіз контенту. Ми аналізуємо просування кожного допису, як на це реагує аудиторія, що їй цікаво, те ж і по рілсах та історіях. Згідно з аналізом, ми підбиваємо висновки та удосконалюємо стратегію.
Соломія Романівна
Соломія Романівна
SMM-менеджер віддалено
Львов
неполная занятость, проектная работа
Обновлено 2 месяца назад