Работал в 9 компаниях   12 лет 5 месяцев

IT, Промышленность и Производство, Транспорт и Логистика, Страхование

Бізнес аналітик

TemaBit

IT

2 года 11 месяцев

01.2022 - по настоящее время

—Комунікація зі стейкхолдерами
—формування беклогу
—пріорітизація задач розробників
—проведення командних зустрічей(daily, refinement, retro)
В роботі використовуємо такі інструменти:
-MS Office(Excel, Word, PowerPoint),PowerBI
-Jira, TFS
-Figma, Miro, Visio, Draw.io, Camunda
Hard skills:
-знання методологій та практичний досвід ведення проектів Agile (Scrum,Kanban), Waterfall
-моделювання бізнес процесів за допомогою BPMN, UML схем
-використання в роботі BA BOOK 3.0
• SQL

Керівник проектів та програм

КиївХліб, ПрАТ

Промышленность и Производство

3 года 8 месяцев

04.2018 - 12.2021

Обов'язки:

  • Управління проектами логістики;
  • Розробка технічного завдання (ТЗ) для удосконалення програмного забезпечення (ПЗ), що керує процесом доставки продукції;
  • Розробка звітів KPI;
  • Координація підрозділів компанії в рамках проекту;
  • Контроль процесів на всіх етапах розробки продукту;
  • Комунікація з клієнтом-замовником;
  • Управління командою розробників;
  • Оцінка проектів.

Досягнення:

  • Розроблено та успішно впроваджено стандарт/алгоритм запуску розподільчого центру.
  • Проведено аналіз та оптимізацію ПЗ з контролю транспорту(більше 100 авто).
  • Впроваджено інтервальне планування виробництва
  • Впроваджено мобільні робочі місця працівників складу
  • Створено власне ПЗ для моніторингу транспорту на маршруті(GPS трекінг)

Керівник проекту

ТОВ "БФ ЛОГІСТИКА ЕКСПРЕС"

Транспорт и Логистика

1 год 6 месяцев

11.2017 - 05.2019

Управління ІТ проектами різних типів (менеджер проектів): впровадження систем/процесів,
проекти тестування ПО, розробка/доопрацювання ПЗ та інш:
• Управління повним циклом проекту - від аналізу та узгодження вимог замовника до поставки / впровадження рішення
• Організація і проведення тендерів (в разі участі зовнішніх підрядників), ведення договорів, контроль виконання робіт.
• Ведення переговорів із Замовником та підписання контрактів;
• Організація ведення всієї запланованої проектної документації.
• Управління процесом тестування і забезпечення якістю програмного забезпечення;
• Ведення проекту "Створення сучасної адресної доставки "день в день" для інтернет магазинів"
• Розробка, моделювання та опис бізнес процесів Компанії.
• Опис функціоналу співробітників та написання технічного завдання для реалізації функціоналу у програмному забезпеченні.
• Визначення критеріїв, пошук та підготовка до роботи складу адресної доставки.
Досягнення:
• Автоматизовано процеси шляхом створення мобільного додатку кур'єра, мобільного додатку співробітника складу, робочого місця логіста та диспетчера, а також особистого кабінету клієнта.
• Створено комплексне програмне забезпечення для управління логістичними процессами компанії.
• Підготовлено інфраструктуру для запуску проекту. 

Заступник операційного директора з питань адресної доставки

Ін Тайм, ТОВ

Транспорт и Логистика

8 месяцев

01.2017 - 09.2017

  • Розробка та впровадження логістичної стратегії розвитку Компанії.
  • Складання бюджету та оптимізація витрат департаменту.
  • Розробка та впровадження логістичних бізнес-процесів.
  • Розрахунок і оптимізація логістичних витрат.
  • Оцінка та аналіз витрат робочого часу на виконання операцій.
  • Формування стандартів логістичного сервісу та контроль виконання.
  • Управління транспортною логістикою компнії.
  • Організація та контроль роботи складів.
  • Управління ризиками в сфері логістичних процесів.
  • Впровадження системи мотивації, розрахунок KPI.

Реалізація проектів впровадження нових технологій на складах:

  • підбір персоналу, створення команди, управління командою,;
  • покращення показників якості доставки;
  • відкриття нових складів;
  • управління та контроль за операційною діяльністю компанії, за відповідним напрямком;
  • участь у розробці стратегічних планів розвитку компанії;
  • удосконалення та контроль повного циклу роботи, взаємодії між складами, підрозділами;
  • вдосконалення діючих систем документообігу, підвищення рівня інформаційних зав'язків між підрозділами;
  • проведення переговорів з клієнтами компанії;
  • інтеграція нових систем;
  • розробка інструментів та показників операційного контролю якості та ефективності роботи транспорту, складів;
  • розробка та впровадження системи мотивації для всіх співробітників департаменту, в залежності від продуктивності та якості виконаних завдань.

Організація роботи філіальної мережі:

  • контроль за дотриманням філією встановлених операційних стандартів;
  • оптимізація і формалізація роботи складської та транспортної логістики філії;

Директор Операційного департаменту

ЗРУЧНА ДОСТАВКА, ООО

Транспорт и Логистика

1 год 6 месяцев

03.2016 - 09.2017

  • управління департаментом;
  • стратегічне планування розвитку департаменту;
  • аудит та оптимізація логістичних процесів;
  • розрахунок витрат та складання бюджету департаменту;
  • розробка політик і процедур операційного департаменту за напрямком;
  • оптимізація процесів складської логістики, інтеграція всіх логістичних процесів;
  • розрахунок вартості перевезень, аналіз та оптимізація;
  • контроль за термінами доставки вантажів/відправлень;
  • впровадження та контроль виконання технологічних процесів згідно операційним стандартам компанії;
  • розподіл обов'язків між підрозділами департаменту;
  • здійснення контролю та координації діяльності регіональних служб логістики (6 філій);
  • ефективний розподіл етапів технологічного процесу між підрозділами, визначення зон та ступенів відповідальності;
  • розробка звітності для власного контролю підрозділами показників своєї роботи, навчання персоналу роботі зі звітами;
  • підвищення професійного рівня працівників відділення, шляхом проведення семінарів та тренінгів;
  • побудова системи ефективних комунікацій;
  • ведення проектів;
  • впровадження нових стандартів роботи в компанії;
  • Планування і бюджетування витрат операційного департаменту на підставі стратегії

розвитку компанії;

  • управління логістичними процесами;
  • забезпечення своєчасної доставки продукції від постачальника через розподільний центр

до кінцевого споживача.

Керівник відділу Технологій та розробки послуг Операційного департаменту

ЗРУЧНА ДОСТАВКА, ООО

Транспорт и Логистика

1 год 1 месяц

02.2015 - 03.2016

  • побудова єдиної системи внутрішньої нормативної документації;
  • розробка нових послуг та їх впровадження;
  • розробка стратегії підприємства з урахуванням перспективи розвитку;
  • забезпечення безперебійної роботи компанії в заданих стандартах якості та затвердженої стратегії;
  • визначення основних показників KPI підприємства;
  • аналіз та планування роботи підприємства;
  • формування та виконання бюджету;
  • впровадження нових стандартів роботи в компанії;
  • систематизація та розробка бізнес-процесів;
  • розробка штатного розкладу та посадових обов'язків співробітників;
  • побудова та впровадження системи мотивації;
  • аналіз роботи філій та удосконалення системи їх роботи.
  • реалізація проектів впровадження нових технологій на складах, транспорті

Аналітик-технолог бізнес-процесів Відділу технологій та розробки послуг Операційного департаменту

ЗРУЧНА ДОСТАВКА, ООО

Транспорт и Логистика

3 месяца

11.2014 - 02.2015

  • автоматизація та оптимізація технологічних процесів;
  • розробка, узгодження та впровадження ТЗ для інформаційної системи;
  • розробка та написання нових нормативних документів, звітів в інформаційній системі та опис бізнес-процесів за допомогою BPMN схем;
  • документування архітектури бізнес-процесів компанії;
  • забезпечення аналізу, опису та моделювання бізнес-процесів компанії;
  • виявлення слабких місць в процесі;
  • розробка покращення та оперативне вирішення питань;
  • розробка та впровадження робочих інструкцій для працівників компанії;
  • написання інструкцій для користувачів інформаційної системи;
  • написання технічних завдань;
  • тестування змін в інформаційній системі.

менеджер із невідповідностей

Нова Пошта, ТОВ / Новая Почта

Транспорт и Логистика

7 месяцев

02.2014 - 09.2014

• Виявлення невідповідностей у нормативних документах та бізнес- процесах.

  • Організація роботи з усунення невідповідностей.
  • Розробка заходів для недопущення невідповідностей в майбутньому.
  • Розробка бізнес-процесів.
  • Розробка нормативних документів.
  • Впровадження системи електронного контролю виконання протокольних рішень на базі SharePoint 2013 та технічна підтримка.
  • Впровадження електронного документообігу.
  • Формування та складання звітів.

спеціаліст відділу врегулювання збитків з питань майна

ТДВ "СК "Київ РЕ"

Страхование

1 год 8 месяцев

06.2012 - 02.2014

• Збір документів, що підтверджують настання страхової події, згідно встановлених правил страхування.

  • Розслідування обставини страхових подій.
  • Здійснення відповідних запитів в різні установи та організації, щодо з'ясування обставин страхового випадку.
  • Визначення розміру заподіяного страхувальнику (потерпілому) матеріального збитку.
  • Організація роботи:

- по співпраці з експертними організаціями щодо визначення розміру збитку;

- по співпраці зі станціями технічного обслуговування по усуненню пошкоджень транспортних засобів;

- з налагодження співпраці для розслідування страхових випадків з правоохоронними органами та іншими відповідними установами.

  • Оформлення документів з виплати страхового відшкодування.
  • Організація сервісу в здійсненні страхових виплат клієнтам компанії.
  • Здійснення процесу з врегулювання страхових подій за договорами страхування.
  • Забезпечення оперативного отримання документів необхідних для здійснення страхових виплат за договорами страхування.
  • Контроль за відповідністю виплат умовам договорів страхування, правил страхування та чинному законодавству.
  • Надання консультативної допомоги клієнтам з питань виплати, а також заповнення відповідних документів для здійснення страхової виплати.
  • Здійснення аналізу проблемних моментів, які виникають на етапі здійснення страхових виплат.
  • Формування та складання звітів.

Ключевая информация

  • Великий досвід управління проектами та ІТ проектами: розробка ПЗ, впровадження ІТ систем, процесів та інш.;
  • знання принципів організації та ведення процесів розробки та впровадження програмного забезпечення, підтримки ІТ систем;
  • практичний досвід у використанні стандартів управління проектами;
  • досвід ведення проектів у Jira;
  • застосування різних методологій проектного управління: традиційна Каскадна (waterfall) та гнучка (Agile);
  • практичний досвід розробки бізнес вимог та впровадження ERP систем, управління якістю і підтримкою програмного забезпечення;
  • практичний досвід впровадження системи менеджменту якості;
  • досвід управління великою кількістю персоналу (більше 100 осіб);
  • досвід планування та управління бюджетом.

Учился в 1 заведении

Київський національний університет технологій та дизайну

менеджмент організацій

Київ, 2010

Владеет языками

Английский

выше среднего

Русский

свободно

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

Водійське посвідчення категорії В

Киев, 2031

З 2006 року безперервний водійський стаж.

CAPM

Київ, 2019

Курс проектного менеджменту в школi ITEA. Закiнчив курс з вiдзнакою, отримав сертифiкат CAPM вiд школи.

Портальні рішення MS SharePoint 2013

Київ, Україна, 2014

Володіння початковими навичками адміністрування.

Дополнительная информация

Мета

Отримати посаду керівника проектів.

Владислав Ігорович

Бізнес аналітик

Киев

3 500 $

36 лет

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад