Работал в 9 компаниях 12 лет 5 месяцев
IT, Промышленность и Производство, Транспорт и Логистика, Страхование
Бізнес аналітик
TemaBit
IT
2 года 11 месяцев
01.2022 - по настоящее время
—формування беклогу
—пріорітизація задач розробників
—проведення командних зустрічей(daily, refinement, retro)
В роботі використовуємо такі інструменти:
-MS Office(Excel, Word, PowerPoint),PowerBI
-Jira, TFS
-Figma, Miro, Visio, Draw.io, Camunda
Hard skills:
-знання методологій та практичний досвід ведення проектів Agile (Scrum,Kanban), Waterfall
-моделювання бізнес процесів за допомогою BPMN, UML схем
-використання в роботі BA BOOK 3.0
• SQL
Керівник проектів та програм
КиївХліб, ПрАТ
Промышленность и Производство
3 года 8 месяцев
04.2018 - 12.2021
Обов'язки:
- Управління проектами логістики;
- Розробка технічного завдання (ТЗ) для удосконалення програмного забезпечення (ПЗ), що керує процесом доставки продукції;
- Розробка звітів KPI;
- Координація підрозділів компанії в рамках проекту;
- Контроль процесів на всіх етапах розробки продукту;
- Комунікація з клієнтом-замовником;
- Управління командою розробників;
- Оцінка проектів.
Досягнення:
- Розроблено та успішно впроваджено стандарт/алгоритм запуску розподільчого центру.
- Проведено аналіз та оптимізацію ПЗ з контролю транспорту(більше 100 авто).
- Впроваджено інтервальне планування виробництва
- Впроваджено мобільні робочі місця працівників складу
- Створено власне ПЗ для моніторингу транспорту на маршруті(GPS трекінг)
Керівник проекту
ТОВ "БФ ЛОГІСТИКА ЕКСПРЕС"
Транспорт и Логистика
1 год 6 месяцев
11.2017 - 05.2019
проекти тестування ПО, розробка/доопрацювання ПЗ та інш:
• Управління повним циклом проекту - від аналізу та узгодження вимог замовника до поставки / впровадження рішення
• Організація і проведення тендерів (в разі участі зовнішніх підрядників), ведення договорів, контроль виконання робіт.
• Ведення переговорів із Замовником та підписання контрактів;
• Організація ведення всієї запланованої проектної документації.
• Управління процесом тестування і забезпечення якістю програмного забезпечення;
• Ведення проекту "Створення сучасної адресної доставки "день в день" для інтернет магазинів"
• Розробка, моделювання та опис бізнес процесів Компанії.
• Опис функціоналу співробітників та написання технічного завдання для реалізації функціоналу у програмному забезпеченні.
• Визначення критеріїв, пошук та підготовка до роботи складу адресної доставки.
Досягнення:
• Автоматизовано процеси шляхом створення мобільного додатку кур'єра, мобільного додатку співробітника складу, робочого місця логіста та диспетчера, а також особистого кабінету клієнта.
• Створено комплексне програмне забезпечення для управління логістичними процессами компанії.
• Підготовлено інфраструктуру для запуску проекту.
Заступник операційного директора з питань адресної доставки
Ін Тайм, ТОВ
Транспорт и Логистика
8 месяцев
01.2017 - 09.2017
- Розробка та впровадження логістичної стратегії розвитку Компанії.
- Складання бюджету та оптимізація витрат департаменту.
- Розробка та впровадження логістичних бізнес-процесів.
- Розрахунок і оптимізація логістичних витрат.
- Оцінка та аналіз витрат робочого часу на виконання операцій.
- Формування стандартів логістичного сервісу та контроль виконання.
- Управління транспортною логістикою компнії.
- Організація та контроль роботи складів.
- Управління ризиками в сфері логістичних процесів.
- Впровадження системи мотивації, розрахунок KPI.
Реалізація проектів впровадження нових технологій на складах:
- підбір персоналу, створення команди, управління командою,;
- покращення показників якості доставки;
- відкриття нових складів;
- управління та контроль за операційною діяльністю компанії, за відповідним напрямком;
- участь у розробці стратегічних планів розвитку компанії;
- удосконалення та контроль повного циклу роботи, взаємодії між складами, підрозділами;
- вдосконалення діючих систем документообігу, підвищення рівня інформаційних зав'язків між підрозділами;
- проведення переговорів з клієнтами компанії;
- інтеграція нових систем;
- розробка інструментів та показників операційного контролю якості та ефективності роботи транспорту, складів;
- розробка та впровадження системи мотивації для всіх співробітників департаменту, в залежності від продуктивності та якості виконаних завдань.
Організація роботи філіальної мережі:
- контроль за дотриманням філією встановлених операційних стандартів;
- оптимізація і формалізація роботи складської та транспортної логістики філії;
Директор Операційного департаменту
ЗРУЧНА ДОСТАВКА, ООО
Транспорт и Логистика
1 год 6 месяцев
03.2016 - 09.2017
- управління департаментом;
- стратегічне планування розвитку департаменту;
- аудит та оптимізація логістичних процесів;
- розрахунок витрат та складання бюджету департаменту;
- розробка політик і процедур операційного департаменту за напрямком;
- оптимізація процесів складської логістики, інтеграція всіх логістичних процесів;
- розрахунок вартості перевезень, аналіз та оптимізація;
- контроль за термінами доставки вантажів/відправлень;
- впровадження та контроль виконання технологічних процесів згідно операційним стандартам компанії;
- розподіл обов'язків між підрозділами департаменту;
- здійснення контролю та координації діяльності регіональних служб логістики (6 філій);
- ефективний розподіл етапів технологічного процесу між підрозділами, визначення зон та ступенів відповідальності;
- розробка звітності для власного контролю підрозділами показників своєї роботи, навчання персоналу роботі зі звітами;
- підвищення професійного рівня працівників відділення, шляхом проведення семінарів та тренінгів;
- побудова системи ефективних комунікацій;
- ведення проектів;
- впровадження нових стандартів роботи в компанії;
- Планування і бюджетування витрат операційного департаменту на підставі стратегії
розвитку компанії;
- управління логістичними процесами;
- забезпечення своєчасної доставки продукції від постачальника через розподільний центр
до кінцевого споживача.
Керівник відділу Технологій та розробки послуг Операційного департаменту
ЗРУЧНА ДОСТАВКА, ООО
Транспорт и Логистика
1 год 1 месяц
02.2015 - 03.2016
- побудова єдиної системи внутрішньої нормативної документації;
- розробка нових послуг та їх впровадження;
- розробка стратегії підприємства з урахуванням перспективи розвитку;
- забезпечення безперебійної роботи компанії в заданих стандартах якості та затвердженої стратегії;
- визначення основних показників KPI підприємства;
- аналіз та планування роботи підприємства;
- формування та виконання бюджету;
- впровадження нових стандартів роботи в компанії;
- систематизація та розробка бізнес-процесів;
- розробка штатного розкладу та посадових обов'язків співробітників;
- побудова та впровадження системи мотивації;
- аналіз роботи філій та удосконалення системи їх роботи.
- реалізація проектів впровадження нових технологій на складах, транспорті
Аналітик-технолог бізнес-процесів Відділу технологій та розробки послуг Операційного департаменту
ЗРУЧНА ДОСТАВКА, ООО
Транспорт и Логистика
3 месяца
11.2014 - 02.2015
- автоматизація та оптимізація технологічних процесів;
- розробка, узгодження та впровадження ТЗ для інформаційної системи;
- розробка та написання нових нормативних документів, звітів в інформаційній системі та опис бізнес-процесів за допомогою BPMN схем;
- документування архітектури бізнес-процесів компанії;
- забезпечення аналізу, опису та моделювання бізнес-процесів компанії;
- виявлення слабких місць в процесі;
- розробка покращення та оперативне вирішення питань;
- розробка та впровадження робочих інструкцій для працівників компанії;
- написання інструкцій для користувачів інформаційної системи;
- написання технічних завдань;
- тестування змін в інформаційній системі.
менеджер із невідповідностей
Нова Пошта, ТОВ / Новая Почта
Транспорт и Логистика
7 месяцев
02.2014 - 09.2014
• Виявлення невідповідностей у нормативних документах та бізнес- процесах.
- Організація роботи з усунення невідповідностей.
- Розробка заходів для недопущення невідповідностей в майбутньому.
- Розробка бізнес-процесів.
- Розробка нормативних документів.
- Впровадження системи електронного контролю виконання протокольних рішень на базі SharePoint 2013 та технічна підтримка.
- Впровадження електронного документообігу.
- Формування та складання звітів.
спеціаліст відділу врегулювання збитків з питань майна
ТДВ "СК "Київ РЕ"
Страхование
1 год 8 месяцев
06.2012 - 02.2014
• Збір документів, що підтверджують настання страхової події, згідно встановлених правил страхування.
- Розслідування обставини страхових подій.
- Здійснення відповідних запитів в різні установи та організації, щодо з'ясування обставин страхового випадку.
- Визначення розміру заподіяного страхувальнику (потерпілому) матеріального збитку.
- Організація роботи:
- по співпраці з експертними організаціями щодо визначення розміру збитку;
- по співпраці зі станціями технічного обслуговування по усуненню пошкоджень транспортних засобів;
- з налагодження співпраці для розслідування страхових випадків з правоохоронними органами та іншими відповідними установами.
- Оформлення документів з виплати страхового відшкодування.
- Організація сервісу в здійсненні страхових виплат клієнтам компанії.
- Здійснення процесу з врегулювання страхових подій за договорами страхування.
- Забезпечення оперативного отримання документів необхідних для здійснення страхових виплат за договорами страхування.
- Контроль за відповідністю виплат умовам договорів страхування, правил страхування та чинному законодавству.
- Надання консультативної допомоги клієнтам з питань виплати, а також заповнення відповідних документів для здійснення страхової виплати.
- Здійснення аналізу проблемних моментів, які виникають на етапі здійснення страхових виплат.
- Формування та складання звітів.
Ключевая информация
- Великий досвід управління проектами та ІТ проектами: розробка ПЗ, впровадження ІТ систем, процесів та інш.;
- знання принципів організації та ведення процесів розробки та впровадження програмного забезпечення, підтримки ІТ систем;
- практичний досвід у використанні стандартів управління проектами;
- досвід ведення проектів у Jira;
- застосування різних методологій проектного управління: традиційна Каскадна (waterfall) та гнучка (Agile);
- практичний досвід розробки бізнес вимог та впровадження ERP систем, управління якістю і підтримкою програмного забезпечення;
- практичний досвід впровадження системи менеджменту якості;
- досвід управління великою кількістю персоналу (більше 100 осіб);
- досвід планування та управління бюджетом.
Учился в 1 заведении
Київський національний університет технологій та дизайну
менеджмент організацій
Київ, 2010
Владеет языками
Английский
выше среднего
Русский
свободно
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
Водійське посвідчення категорії В
З 2006 року безперервний водійський стаж.
CAPM
Курс проектного менеджменту в школi ITEA. Закiнчив курс з вiдзнакою, отримав сертифiкат CAPM вiд школи.
Портальні рішення MS SharePoint 2013
Володіння початковими навичками адміністрування.
Дополнительная информация
Мета
Владислав Ігорович
Владислав Ігорович
Бізнес аналітик
Киев
полная занятость
Обновлено 1 месяц назад