Работал в 5 компаниях   9 лет 2 месяца

HR, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Телекоммуникации / Связь

Керівник відділу рекрутацій

Trenkwalder & Partner

HR

4 года 7 месяцев

04.2020 - по настоящее время

-Керував бізнес-планом найму персоналу фірми, згідно з  баченням та цілями компанії;
- Підготовка, регулярні звіти про прогрес і прогнози для внутрішніх і зовнішніх зацікавлених сторін з використанням ключових показників;
 - B2B, B2C продажі;
 - Тренував і навчав команду менеджменту, щоб забезпечити належне проведення процесу найму;
- Створення та просування фірмового бренду та культури, одночасно розвиваючи відносини з командою менеджменту;
 - Керував кандидатами, включаючи переговори, очікувану зарплату та оформлення документів;
 - Розробляв та відстежував бюджет відділу рекрутингу з керуючим директором;
 - Розширення каналів продажів і пошуку;
 - Розширення відносин з існуючими клієнтами шляхом постійної пропозиції рішень, які відповідають їхнім цілям;
 - Дослідження ринку, комерційні переговори;
 - Щомісячне дослідження професійного розвитку, щоб бути в курсі найму та галузевих тенденцій;
- Робота в CRM системах різного типу;
- Таргетинг;
 - Здійснення інформаційної підтримки клієнтів, щотижневі звіти.

Спеціаліст з відкриття нових проектів

Trenkwalder & Partner

HR

2 года 4 месяца

06.2018 - 10.2020

- Довготривалі відрядження, націлені на навчання персоналу, проведення тренінгів та розпочаття нових процесів у компанії;

- Вирішення суперечок і претензій, що надходять від замовника;

- Взаємодія з підрозділами компанії;

- Робота як сполучна ланка між ключовими клієнтами та внутрішньою командою

- Консультації працівника з питань дотримання законодавства;

- Допомога в отриманні необхідних дозволів та декларацій;

- Моніторинг термінів закінчення терміну дії дозволів та вказівок щодо продовження роботи;

- Навчання у сфері правового забезпечення працевлаштування іноземців.

Молодший спеціаліст відділу рекрутацій міжнародних

Trenkwalder & Partner

HR

8 месяцев

10.2017 - 06.2018

- Створення та публікація оголошень про роботу;

- Моніторинг діючих рекламних каналів;

- Хедхантинг кандидатів за допомогою Linkedin, Facebook, Instagram, VK, Viber;

- попередній відбір кандидатів;

- Організація зустрічей з підбору персоналу;

- Проведення підбору кадрів;

- Відповідь кандидатам;

- Взаємодія з підрозділами компанії;

- Контактував з менеджерами з персоналу на автомобільних заводах, проводив тренінги, вивчав нових працівників.

Шеф-кухар

Malta Ski

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 1 месяц

09.2016 - 10.2017

- Планування та керування повсякденною діяльністю програми обслуговування громадського харчування в невеликому клубі, де офіційне харчування та кейтеринг є регулярною, суттєвою основою загального харчування;

- Розробка щоденне харчування та фірмове меню. Готування та контроль приготування страв, які включають як стандартні до помірно складних, так і нові методи приготування;

- збалансовання поживної цінністі меню та забезпечуння якості загальної програми харчування;

- Розробка операційного бюджету, визначаючи елементи витрат на оплату праці, обладнання та постачання. Контроль ціноутворення; замовлення, зберігання та видачі їжі; а також способи і технології виробництва харчових продуктів;

- Керування підлеглими на всіх етапах приготування їжі.

Монтер систем інтернету

Triolan

Телекоммуникации / Связь

10 месяцев

04.2013 - 02.2014

Монтаж та проведення систем інтернету в домівки

Ключевая информация

  • Реалізація та визначення цілей;
  • Побудова стратегій та їх реалізація;
  • Аналіз ринків та їх дослідження;
  • Вміння знаходити вихід в критичних ситуаціях;
  • Якісний та кількісний підбір персоналу;
  • Вміння вести ділові переговри;
  • Ведення ключових клієнтів;
  • Впевнений користувач ПК: Microsoft Outlook, PowerPoint, Excel, Word, Bitable, Microsoft Teams;

Учился в 2 заведениях

Вища школа бізнесу

Керівництво та адміністрація

Познань, Польща, 2016

Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"

Менеджер огранізацій

Полтава, 2013

Владеет языками

Английский

средний

Польский

свободно

Русский

свободно

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Сертифікат менеджера/керівника

Познань, Польща, 2016

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

Категорія Б, стаж 10 років водіння, Україна - Європа

Комп'ютерні навички

Microsoft Outlook, PowerPoint, Excel, Word, Bitable, Microsoft Teams;

Робота в CRM системі

Стажування

Проходив стажування та практику у відомих ресторанах та готелях: Франції, Італії, Греції, Польщі

Особисті якості

Цілеспрявоний та наставлений на позитивний результат.

В кожній фірми розпочинав роботу з початкових етапів та найнижчих посад, що давало змогу показати свою мотивацію та досягти у кожній сфері успіху.

Люблю стабільність в роботі.

Захоплююсь спортом: біг, велосипед, риболовля, змішані єдиноборства(мма).

Свій розділ

Посідаю досвід роботи в міжнародних Європейських компаніях.

Ігор

Керівник відділу підбору персоналу

Полтава

30 000 грн.

33 года

полная занятость

Обновлено 4 месяца назад