Работала в 9 компаниях   21 год 6 месяцев

Недвижимость и Девелопмент, Торговля розничная / Retail, Банки, Государственный сектор

Директор Департаменту Розвитку мережі

Біле Сухе

Недвижимость и Девелопмент

1 год 9 месяцев

08.2023 - 04.2025

* організація та забеспечення адміністративно-господарчих процесів для безперервної роботи магазинів та офісу

* пошук приміщень , оцінка та погодження локацій згідно критеріїв компанії(Розрахунок, подання та захист інвестиційних проектів.)

* Супроводження проєктів(крос-функціональна)взаємодія:відкриття\закриття\рембрендингу\капітального ремонту\переформатування): планування, узгодження термінів, аналіз ризиків, ведення внутрішньої документації та звітності;

* відкриття точок з «0»*

* вирішення та узгодження внутрішніх питань мережі

* ведення проектів спрямованих на пошук економії витрат мережі(комуналка, оренда, суборенда).

• забеспечення проведення централізованих тендерів та закупівельза всіма категоріями торговельного обладнання, канц та госп. товарам., ОС

* юридичний супровід та вирішення питань оренди, послуг.дотримання умов договорів.. особисті перемовини

* розробка і реалізація виконання комплексу заходів на вихід зі збиткузбиткових ТТ

* формування та контроль дотримання бюджету відкриттів ТТ згіднопогоджених графіків.(таймінг)

* ведення переговорів з контрагентами та залучення їх щодо забеспечення адміністативних сфер діяльності мережі та офісу. на вигідних умовах*

* планування та контроль роботи технічного відділу. відділу оренди .експлуатації та охорони праці.

* щомісячній мониторінг конкурентів та вартості нерухомості• * організація та технічне забезпечення реконструкції, релокації,оновлення ТТ «під ключ» з ціллю збільшення прибутковості.!

*під кожним пунктом стоЇть велика робота команди!

за час роботи відкрито 34 тт.. проведено капітальних ремонтів фасадів-23; переформатування-51 тт. залучено суборендарів (для збільшення рентабельності тт)- більш ніж на 110 ТТ.

Регіональний Керівник Розвитку Мережі

Червоний маркет

Торговля розничная / Retail

1 год 4 месяца

04.2021 - 07.2022

Розвиток мережі у Харківській, Дніпропетровській, Запорізькій. Полтавській Закарпатській, Чернівецькій, Івано-Франківській обл,

* пошук локацій, презентація, обґрунтування об'єктів, ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ, підписання договорів,

*постановка завдань з відкриття на всі департаменти, контроль термінів виконання.

*відкриття тт та операційний контроль роботи ТТ

*забеспечення безперебійної роботи ТТ.

* адміністративно-господарське забеспечення ТТ

*відкрито 8тт в Харківському на Полтавському регіоні.

Директор Департаменту Розвитку

OLKO

Торговля розничная / Retail

10 месяцев

06.2020 - 04.2021

* організація та забеспечення адміністративно-господарчих процесів для безперервної роботи магазинів та офісу

* розвиток мережі, пошук ліквідних місць з найбільшою прохідністю, взаємодія з орендодавцями.

* відкриття точок з «нуля»

* вирішення та узгодження внутрішніх питань мережі

* проведення централізованих закупівель за всіма категоріями торговельного обладнання, канц та госп. товарам., ОС

* юридичний супровід та вирішення питань оренди, послуг.

* контроль своєчасності оплат оренди та КП суборендарів

* ведення звітної документації

* ведення переговорів з контрагентами щодо адміністативних сфер діяльності мережі

* контроль роботи ремонтно-будівельного відділу. згідно пріорітетності зявок та планів мережі

* моніторинг постачальників із закупівель, взаємодія з фірмами партнерами

* моніторинг вартості ринку оренди

* оптимізація витрат• управління фінансово-господарською діяльністю регіону• проведення переговорів з керівниками підприємств, магазинів-партнерів щодо залучення до співпраці, укладення договорів.• *Залучення агентів

* ведення та контроль адміністративно-господарської діяльності офісів та ТТ .

*відкрито 2 тт в ТРЦ м.Харкова + 1 тт в ТРЦ м.Полтави. +2 тт на street м.Харкова .

Керівник з розвитку та адміністативної діяльності

Конфіскат

Торговля розничная / Retail

3 года 9 месяцев

10.2016 - 06.2020

* організація та забеспечення адміністративно-господарчих процесів для безперервної роботи магазинів та офісу

* розвиток мережі, пошук ліквідних місць з найбільшою прохідністю, взаємодія з орендодавцями.

* відкриття точок з «нуля» (ТЄО, зонування, ремонт, клінінг)

* проведення централізованих закупівель за всіма категоріями торговельного обладнання, канц та госп. товарам., ОС

*бюджетування

* юридичний супровід та вирішення питань оренди, послуг.

* організація та контроль роботи відділу ремонтних поточних робіт• ведення звітної документації

* ведення переговорів з контрагентами щодо адміністративних сфер діяльності мережі

* контроль роботи ремонтно-будівельного відділу

*моніторинг постачальників із закупівель, взаємодія з фірмами партнерами

*оптимізація витрат мережі( оренда, коммунальні послуги, охорона. адміністративно-господарьска )

* управління фінансово-господарською діяльністю мережі та офісів• проведення переговорів з керівниками підприємств, магазинів-партнерів щодо залучення до співробітництва, укладання договорів

* мониторинг конкурентів та їх локацій

*аналіз цін ринку нерухомості

*відкрито 47 тт.

Керівник розвитку та адміністративної діяльності мережі

925 Silver Jewellery

Торговля розничная / Retail

4 года 2 месяца

08.2012 - 09.2016

На початку роботи в ювелірній мережі. у зв*язку з звільненням регіонального операційного керівника- мені довірили операційну роботу. забезпечення 100% заповненності штату. гідний рівень виконання плану продажів і по можливості пошук та відкриття нових островів у ТРЦ. (регіон перевиконав план\вакантність 0%\ відкрито 2 тт)

ЧЕРЕЗ три місяці роботи мені запропонували релокацію в Дніпро та посаду Директора Департаменту Розвитку.

* організація та забеспечення адміністративно-господарчих процесів для безперервної роботи магазинів та офісу

*пошук та відкриття торгових точок у Торгових центрах України,ведення переговорів та підтримання статусу компанії

*договірна робота. взаємодія з ТРЦ

*Аналітика рентабельності.

*Робота та контроль за процесами адміністративно-господарської діяльності ТТ та Центрального офісу.(процеси відкриття, перенесення та закриття ТТ. реклама на фасадах ТРЦ)

*Закупівля (тендер) торгівельного обладнання

*Ведення та контроль за базою 1С - ОС.

*За 2015 рік відкрито 19 нових торгових точок по Україні.

*участь у створенні ювелірних кварталів з гравцями ринку(перемовини\процесс організації взаємодії)

Регіональний керівник розвитку мережі

центр фінансових рішень

Банки

1 год 1 месяц

04.2011 - 04.2012

* розвиток мережі, пошук ліквідних місць з найбільшою прохідністю, взаємодія з орендодавцями.

* відкриття точок з «нуля»

*вирішення та узгодження внутрішніх питань мережі

* повна підготовка до відкриття (ремонт, рекламні вивіски, оформлення дозвільної документації)• підбір персоналу, проведення співбесід, організація навчання.

* забеспечення своєчасності оплат оренди\ комунальних витрат

*ведення звітної документації•

* ведення переговорів з контрагентами щодо всіх сфер діяльності мережі

* пошук , підготовка медіапланування мережі•

* моніторинг конкурентів,

* взаємодія з фірмами-партнерами

* оптимізація витрат

* управління фінансово-господарською діяльністю регіону

*( не прямі продажі) проведення переговорів з керівниками підприємств, магазинів-партнерів щодо залучення до співробітництва,

укладання договорів.• Залучення агентів

* Робота з «роздрібною мережею», планування, контроль та аналіз усіх «торгівельних та адміністративно-господарських питань».

* відкрито 3 нових відділення

Адміністративний директор регіонального управління мережі

МОБИЛОЧКА

Торговля розничная / Retail

3 года 11 месяцев

06.2008 - 04.2012

* організація та забеспечення адміністративно-господарчих процесів для безперервної роботи магазинів та регіонального офісу

• розвиток мережі, пошук місць оренди з супер локацією та клієнтопотоком

• відкриття точок з «нуля» (зонування, закупівля ТМЦ), робота з орендодавцями

* узгодження внутрішніх питань мережі

• отримання дозвільних документів• ведення переговорів із контрагентами,

* укладання договорів про співпрацю.

• контроль, збір дебеторської заборгованості

• забезпечення організації та контролю за фінансовими операціями• здійснення контролю та організація роботи підлеглих, контрольно-ревізійні перевірки, як товару так і ТМЦ.

• складання звітності до ДПІ

• контроль та розподіл роботи бригад логістики, ахо, клінінгу.• *вирішення питань з контролюючими органами та гір. владою.

• управління фінансово-господарською діяльністю регіону (планування та розподіл коштів для без приривного функціонування роботи роздрібу).

• організація взаємодії та контроль роботи адміндепартаменту (секретаріат, юридичний відділ, HR, IT)

*відкрито 67 нових тт

ревізор Жовтневого Пенсійного фонду

Пенсійний фонд України

Государственный сектор

1 год 6 месяцев

08.2004 - 01.2006

Бухгалтер касир

універмаг Московський

Торговля розничная / Retail

4 года 2 месяца

10.1994 - 11.1998

Ключевая информация

• Знання ринку нерухомості (ТРЦ та street), його постійний моніторинг, планування, розвиток мережі, пошук ліквідних місць з найбільшою прохідністю, взаємодія з орендодавцями, відкриття точок з «нуля»• Організація відкриття торгових точок (розрахунок ТЕО, таймінг відкриття, закупівлі, ведення переговорів із контрагентами для організації та контролю всіх етапів). Бюджетування.• Організація та контроль адміністративно-господарської діяльності мережі та бюджетування цієї діяльності.• Юридичний супровід та переговорний процес у вирішенні питань оренди, послуг контрагентів. • Вирішення питань з контролюючими органами, оформлення дозвільної документації.• Побудова процесів взаємодії роботи АХО та мережі, контроль та мінімізація витратної частини даного напрямку.• Організація моніторингу та проведення централізованих закупівель за всіма категоріями торговельного обладнання, ОЗ та ЗІЗ.• Розробка структури департаменту/відділу, регламентів, посадових інструкцій з визначенням цілей та завдань для персоналу, моніторингу їх ефективності.• Організація та контроль роботи ремонтно-будівельного відділу, аналітика кошторисної документації.• Командний співробітник та наставник. Вмію працювати в стресових та кризових ситуаціях.

Училась в 1 заведении

Харківський Національний Університет Карізіна

економічне планування

1998

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Русский

свободно

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

ART ЦЕНТР БІЗНЕС ОСВІТИ ТРЕННІНГ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖУ РОЗДРІБНОЇ МЕРЕЖІ

Дніпро, 2014

КИЇВ ТМ "BТG" «МИСТЕЦТВО ДЕЛЕГУВАННЯ»

2013

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

водійські права категорії В

Комп'ютерні навички

Power Point,. Microsoft Exsel (Зведені таблиці та інші функції), 1-С.

Захоплення та інтереси

активний відпочинок, походи в гори, стрибки з парашутом, сплав на байдарках.збір грибів.

Особисті якості

Маю лідерські якості та здатність ефективно управляти командою . високий рівень відповідальності, системний підхід до роботи, спрямованість на результат, самостійна у прийнятті рішень, але завжди працюю в команді.

веду переговори та будую довгострокові партнерські відносини.

маю практичний досвід тайм-менеджменту та стратегічного планування.

Дорожу своєю репутацією, полюбляю порядок, оперативність та своєчасність, сувора- АЛЕ справедлива; мені властивий дух авантюризму.

Наталія Іванівна

Керівник відділу оренди/директор розвитку мережі\оренди\нерухомості\управляючий нерухомісттю

Киев

Готов переехать: Львов, Одесса, Днепр

49 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 5 дней назад