Работала в 2 компаниях 2 года
Строительство, Недвижимость и Девелопмент
Менеджер
ПНВП "Техкомплекс", Дніпро
Строительство
9 месяцев
03.2024 - 11.2024
Керування проєктами (замовники: ТОВ "АТБ?Маркет", ТОВ "Варус", ТОВ Фірма "МЕД?СЕРВІС"( планові/поточні ремонти, реконструкція приміщень, облаштування парковок), комерційні проєкти):
- Планування та організація проєктів: робота з клієнтами для з’ясування вимог; складання плану робіт та визначення вартості ремонтно?будівельних робіт; організація документообігу та керування роботою кошторисного відділу.
- Контроль виконання: контроль виконання графіка та якості робіт; здійснення контролю фінансового плану; створення аналітичних звітів та відстеження проходження кошторисів на всіх етапах перевірки.
- Оптимізація та комунікація: організація комунікації між усіма учасниками проекту;аналіз причин затримок з оплати виконаних робіт та розробка рішень для їх подолання.вирішення спірних питань з клієнтами (інженери, гол. інженер/кошторисники, гол.кошторисник)пошук субпідрядників: планування, координація, контроль термінів, вирішення спірних питань.
Головний бухгалтер
ПрАТ "Відродження-ЛКІ"
Недвижимость и Девелопмент
1 год 3 месяца
05.2017 - 07.2018
- пошук орендарів, ведення переговорів, укладання договорів оренди комерційної нерухомості;
- супровід орендарів: контроль фінансових розрахунків, вирішення проблем, спірних питань, конфліктних ситуацій, пролонгація договорів, переговори щодо змін умов оренди;
- взаємодія з державними органами: переговори, укладання договорів, вирішення спірних питань;
- організація щорічних звітних зборів акціонерів, проходження аудиту;
- повний цикл бухгалтерського обліку;
Ключевая информация
- Координація командної роботи та взаємодії з партнерами й донорами.
- Управління проєктами на різних етапах реалізації.
- Вирішення конфліктних ситуацій та налагодження комунікації.
- Робота з державними структурами та адміністративними процесами.
- Оптимізація робочих процесів та аналіз документації.
- Організація документообігу й фінансового контролю.
Училась в 1 заведении
Державна гірнича академія України
Геофізичні методи пошуку та розвідки
Дніпро, 1997
Курсы, тренинги, сертификаты
Вступ до медіації
Український Центр Медіації при Києво-Могиляській бізнес-школі
Проджект менеджмент
GENIUS.Space
Дополнительная информация
Супровідний лист
Упродовж своєї кар'єри я займалася управлінням процесами, оптимізацією роботи команд та фінансовим контролем у різних сферах. Незалежно від галузі, в якій я працювала, моїм головним завданням було не просто виконувати рутинні обов’язки, а впроваджувати ефективні рішення, які робили процеси більш структурованими, зрозумілими та продуктивними.
Мій підхід базується на чотирьох ключових навичках, які, на мою думку, будуть корисними для вашої компанії:
1. Системне мислення:
Я бачу будь-яку організацію як єдину систему, де кожен процес взаємопов’язаний. Це дозволяє мені швидко аналізувати робочі механізми, знаходити їхні слабкі місця та пропонувати рішення, які оптимізують операційну діяльність.
Що це дасть компанії?
Зниження втрат часу та ресурсів через покращення внутрішніх процесів. Впровадження більш структурованого підходу до управління завданнями та ресурсами. Зменшення ризиків, пов’язаних із неефективною комунікацією між відділами.
2. Швидка адаптація до нових сфер:
Мій досвід охоплює різні галузі — фінанси, закупівлі, адміністративний менеджмент, будівництво,логістику. В кожній із них я швидко розбиралася в особливостях роботи та знаходила способи покращити ефективність.
Що це дасть компанії?
Здатність впроваджувати кращі практики з різних сфер у межах одного бізнесу. Універсальність у вирішенні нестандартних завдань.
3. Баланс між аналітикою та комунікацією:
Я вмію працювати з даними, аналізувати фінансові та операційні показники, але водночас добре комунікую з людьми. Це дозволяє мені не тільки виявляти проблеми, а й переконувати команду уважливості змін, правильно доносити інформацію та створювати атмосферу довіри.
Що це дасть компанії?
Чітку взаємодію між аналітичними процесами та їхнім впровадженням у команді. Зменшення опору змінам серед працівників, якщо у тому буде потреба. Поліпшення комунікації між відділами та підрядниками.
4. Робота в кризових умовах:
Я маю досвід стабілізації фінансових та адміністративних процесів у компаніях, що стикалися з труднощами: затримками виплат, проблемами в документообігу, неефективним управлінням ресурсами.
Що це дасть компанії?
Ефективне реагування на складні ситуації без втрати контролю. Здатність швидко знаходити вихід із критичних моментів. Підвищення стійкості компанії до зовнішніх викликів.
Єлизавета
Єлизавета
Project Manager, Менеджер з оренди

Днепр
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 5 дней назад