Работала в 7 компаниях   9 лет 4 месяца

Энергетика и Энергоносители, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Консалтинг / Аудит, Издательства и Полиграфия, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

провідний бухгалтер

ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ

Энергетика и Энергоносители

4 года 4 месяца

07.2020 - по настоящее время

Ведення первинної документації; (Покупці рах.361р. Рахунки,Реалізація тов. та послуг, Акти вик.робіт,ТТН, Постачальники рах.6311,рах.6312, Прибуткова накладна, Акти виконаних робіт;(2-КБ,3-КБ); акти звірок, ТТН, виписка довіренностей,повернення товару, Формування Актів звірки); Робота з довідниками (номенклатура, контрагенти) в 1С; Робота з договорами; Робота з 201,209,281,39,15221,2351/2352,91,92,231, Звірка по місяцях закриття по статтям Робіт та списання матеріалів. Авансові звіти. Облік та списання використаних поїздок по смарт картам; Списання на видачу молока співробітникам; Проводити разом з іншими працівниками товариства інвентаризацію основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, розрахунків та зобов’язань, забезпечує своєчасність її проведення і оформлення результатів перевірки. Формування Листів,Службових записок,Бухгалтерських довідок; Формування внутрішніх звітів підприємства (поїздки, моб.зв'язок ін.); Формування даних для звіту 1-ДФ; Формування даних для звыту 1-Підприємство; Робота з програмами 1С "УПП"8.3;ЕРП, Medoc, Bitrix24, почта gmail.com,Гугл диск. Проходження аудиторських і податкових перевірок, НКРЕ. Виконання доручень керівництва по бухгалтерії.

Бухгалтер

Блекед

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 2 месяца

03.2019 - 05.2020

Обов'язки: Ведення первинної документації; (Покупі 361р., Постачальником 631р., Видаткові документи, акти звірок, формування рахунків, ТТН, акт-прийому передачі товару, виписка довіренностей,повернення товару, переміщення між складами) Робота з довідниками (номенклатура, контрагенти) в 1С; Допомога менеджерам в створенні Замовлень під час їх відсутності на робочому місці. Формування Дебіторської заборгованості. Робота з рах.26, рах.281. Облік та списання ПММ за дорожніми листами; Розрахунок собівартості кави; Формування касових операцій ПКО,ВКО; Заповнення книги КОРО; Робота з фіскальним реєстратором; Робота з готівкою; Работа з рах.6432/6412; Вигрузка та реєстрація податкового зобов‘язання в програмі Medoc, коригування; Підготовка та відправка пакетів документів на розблокування податкових.Організація роботи офісу; Прийом і обробка дзвінків і кореспонденції; Організація зовнішніх і внутрішніх зустрічей, телефонах переговорів; Ведення ділової переписки та документообігу; Робота з кур'єрськими службами і поштовими відділеннями; Підготовка тендерної документації; Планування фінансових витрат (платежів) підприємства; Робота з програмою 1С УПП. Робота з програмою Iiko Office. Виконання доручень Глав.бухгалтер, фінансового директора.

Бухгалтер

БІРКРАФТ

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

8 месяцев

07.2018 - 03.2019

Обов'язки:
Ведення первинної документації;
(покупці 361р. видаткові документи, акти звірок, формування рахунків,ТТН,
акт-прийому передачі товару, повернення товару,переміщення між складами)
Облік оборотної тари;
Ведення реєстрів первинної документації;
Обробка вхідної документації (робота з вхідною/вихідною кореспонденцією);
Робота з програмою 1С 8.3 для "Бухгалтерії"
Робота з програмою «Iiko Chain» 2017р.;
Складання внутрішньої звітності підприємства;
Участь в інвентаризації;
Виконання доручень головного бухгалтера, фінансового директора.

Бухгалтер

Фізична особа-підприємець Лузін Максим Борисович

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

6 месяцев

08.2017 - 02.2018

Обов'язки:
Ведення первинної документації; (постачальники і покупці-прибуткові, видаткові документи, акти звірок,формування рахунків,виписка довіреностей)
Ведення кадрової документації;
Обробка вхідної документації;
Зарплата нарахування, виплата;
Ведення книги обліку доходів;сплата податків;
Робота з програмою 1С 8.3 для "Бухгалтерії"
Робота з програмою 1С 8.3 (УПР)
Робота з програмою "Клієнт банк"
Робота та видача грошових коштів.
Виконання доручень керівництва по бухгалтерії.

Бухгалтер

Фізична особа-підприємець Щербаков О.В.

Консалтинг / Аудит

1 год 3 месяца

01.2016 - 04.2017

Обов'язки:
Ведення первинної документації;
Ведення кадрової документації;
Обробка вхідної документації;
Складання та здача звітів ЕСВ, 1-ДФ;
Складання авансових звітів по відрядженням ( Україна , зарубіжжя);
Зарплата нарахування, виплата;
Рознесення виписок в 1С;
Касові операції, виписка ПКО, РКО;
Ведення книги обліку доходів;сплата податків;
Виконання доручень керівництва по бухгалтерії.

помічник керівника

ТОВ «Редакція газети «Все про бухгалтерський

Издательства и Полиграфия

1 месяц

12.2014 - 01.2015

Обов’язкиц:
Ведення первинної документації;
технічне забезпечення роботи керівника;
підготовка і організація матеріально-технічного забезпечення засідань, нарад;
організація прийому працівників і відвідувачів;
телефонне обслуговування;
підготовка відряджень;
організація презентацій і спеціальних прийомів гостей;
обробка пошти;
збір ділової інформації і її реферування по завданню директора;

Бухгалтер

Союз-Авто, ТОВ

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

9 месяцев

03.2014 - 12.2014

Обов'язки:
Ведення первинної документації;
Обробка вхідної документації;
Ведення кадрової документації;
Виконання обов’язків відсутніх співробітників;
Виконання безпосередньо доручень головного бухгалтера;

Ключевая информация

Податковий облік, Облік ТМЦ, Клієнт-банк, Первинна бухгалтерія, Касові операції

Училась в 3 заведениях

Київський національний університет технологій та дизайну

Спеціальність «Міжнародний облік і аудит -консалтинг» кваліфікація -"Магістр"

Київ, 2018

Київський національний університет технологій та дизайну

Спеціальність «Облік і аудит» кваліфікація -«Бакалавр»

Київ, 2017

Державний вищий навчальний заклад "Київський коледж легкої промисловості"

Спеціальність «Бухгалтерський облік» молодший спеціаліст

Київ, 2014

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

1С: Підприємство 8.2 «Бухгалтерський облік для України»;

Київ, 2015

1С: Підприємство 8.2 «Управління торгівлею для України»

Київ, 2015

школа іноземних мов "Closer to the Dream" -английский уровень "Pre-Inter"

Київ, 2015

Дополнительная информация

Професійні навички

користувач ПК (MS Office, Інтернет) , 1С: 8.2) ;Навички роботи в системі «Клієнт-банк»; MEDOC,СОТА,Dropbox,Excel, Google docs, офісної техніки.

Додаткова інформація

Особисті якості :Цілеспрямованість, обов'язковість, відповідальність, стресостійкість, старанність, ініціативність, пунктуальність, комунікабельність, безконфліктність, творчий підхід до вирішення проблемних ситуацій, прагнення до розвитку. За вимогою можу надати рекомендаційний лист з попереднього місця роботи ТОВ «Редакція газети «Все про бухгалтерський облік» а також ФОП Щербаков Олександр Вадимович.

Анастасія Євгеніївна

Бухгалтер

Киев

29 лет

Активно ищет работу

неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 13 часов назад