Работала в 5 компаниях   15 лет

Промышленность и Производство, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Банки, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, IT

Менеджер складу

Френдс

Промышленность и Производство

1 год 8 месяцев

09.2022 - 05.2024

1. Прийом готової продукциї на склад,

2. Прийом тканини та фурнитури,

3. Підготова тканин та фурнитури для відправки на виробництва,

4. Переоблик складу,

5. Підготовка товарів для видправки НП, Укрпошта,

6. Организація переміщення товарів в магазин компанії,

7. Робота в SRM, 1 С склад, Exel

Адміністратор апартаментів

Фріланс

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

7 лет 7 месяцев

07.2014 - 02.2022

  1. Контроль поселення та виселення клієтнів покоївками;
  2. Створення комфорту і чистоти для клієнтів, контроль і перевірка роботи покоївки, при потребі допомога покоївкам, організація наявності предметів гігієни, гостинності і миючих засобів у квартирах
  3. Ведення графіків заселень /виселень на сайдах (Arbnb, Booking,Dobovo)
  4. Ведення звітності

Менеджер з персоналу

Пристав

Банки

2 года

05.2012 - 05.2014

1. Погодження заявок на пошук та попередній огляд ринку за наявністю кандидатів та рівнем заробітних плат;

2. Пошук та підбір персоналу в офіс, в регіональні представництва компанії та кол-центр компанії;

3. Взаємодія з коледжами та університетами для пошуку персоналу;

4. Проведення співбесід із кандидатами, проведення інтерв'ю з компетенцій, assessment centre. Перевірка рекомендацій претендентів із попередніх місць роботи. формування резерву кадрів;

5. Проведення презентацій компанії;

6. Участь у процесі адаптації нового персоналу на випробувальному терміні;

7. Ознайомлення нових співробітників із корпоративною культурою компанії;

8. Формування резерву кадрів;

9. Аналіз плинності персоналу (проведення вихідних інтерв'ю, підготовка звітів з плинності персоналу, підготовка пропозицій та реалізація заходів щодо зниження плинності персоналу)

10. Ведення кадрового обліку в повному обсязі, (прийом, звільнення, переведення, облік відпусток, табеля обліку робочого часу, посадові інструкції, оформлення трудових книжок та журналу руху тр. книг, складання розпоряджень по підприємству, формування та ведення особових справ співробітників);

11. Взаємодія з банком за зарплатним проектом, оформлення зарплатних карток співробітникам;

12. Контроль роботи адміністративного відділу;

13. Ведення звітності;

14. Планування бюджету на пошук персоналу та HR-проекти компанії; 15. Організація та проведення корпоративних заходів.

Менеджер з персоналу

"НМК Мультимедіа"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

6 месяцев

09.2011 - 03.2012

1. Пошук та підбір персоналу до центрального представництва у м. Києві та регіонах України.

2. Проведення співбесід. Перевірка рекомендацій претендентів з попередніх місць роботи

3. Формування резерву кадрів;

4. Ознайомлення нових співробітників із корпоративною культурою компанії.

5. Ведення кадрового обліку (прийом, звільнення, переклад, облік відпусток, табеля обліку робочого дня, розробка посадових інструкцій, оформлення трудових книжок та журналу руху тр. книг, складання розпоряджень на підприємстві)

6. Формування та ведення особових справ співробітників

7. Участь у підготовці та реалізації HR-проектів компанії (день іменинника, новий рік, день народження компанії, організація навчань та інше.)

Менеджер з персоналу/ Помічник керівника

Qiwi

IT

2 года 10 месяцев

08.2008 - 06.2011

Менеджер з персоналу/ Помічник керівника

Менеджер з персоналу

1. Пошук та підбір персоналу до Києва та регіонів;

2. Взаємодія з нашою службою безпеки для перевірки кандидатів;

3. Допомога в адаптації та організації робочого місця (меблі, канцтовари)

4. Ведення кадрового обліку (прийом, звільнення, переведення, облік відпусток, табеля обліку робочого часу, розробка посадових інструкцій, заповнення лікарняних, ведення трудових книжок (журналу руху тр. книг), штатний розпис, оформлення відряджень, формування та ведення особових справ співробітників )

5. Накази про прив'язку регіону до ТМ, внутрішні накази та розпорядження;

6. Організація навчання, корпоративних свят та інших заходів.

Помічник керівника

1. Робота з відвідувачами, прийом та розподіл телефонних дзвінків;

2. Документообіг;

3. Організація зустрічей директора та ведення графіка;

4. Забезпечення офісу всім необхідним роботи;

5. Контроль роботи кур'єра, водія та прибиральниці;

6. Замовлення авіаквитків, трансферу, бронювання номерів у готелях;

7. Організація презентацій та конференцій.

Училась в 1 заведении

НТУУ КПІ

Видавничо поліграфічний інститут

Київ, 2008

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач ПК Word, Explorer, Excel, PowerPoint, Access, PDF, Outlook, Лига Закон, 1С 7 и 8.2, Estaff, WordPress, кабінет продавця Prom, Розетка, Adobe Photoshop, CRM NetHant/ Bitrix24

Ася

Офіс-менеджер, Администратор, Діловод

Киев

Голосеевский район, Печерский район, Соломенский район, Шевченковский район

25 000 грн.

35 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 2 дня назад