Работала в 6 компаниях   8 лет 9 месяцев

Банки, Услуги для бизнеса - другое, Финансовые услуги

Керівник ММСБ

АТ "ОЩАДБАНК"

Банки

5 месяцев

11.2024 - по настоящее время

Супроводження клієнтів мікро, малого та середнього бізнесу. Кредитування, депозити, РКО, еквайринг.

Головний економіст з обслуговування сегменту малого та середнього бізнесу

АБ УКРГАЗБАНК

Банки

1 год 11 месяцев

11.2022 - 10.2024

  1. Кредитні операції:
Попередній аналіз документів клієнта щодо можливості кредитування, та/або визначення виду кредиту
Комплектація повногопакету документів для винесення кредитної заявки на розгляд кредитного комітету
Супровід кредитних договорів
2. Валютні операції:
Перевірка валютних контрактів та супровідних документів, щодо відповідності валютному законодавству
Оформлення заявок на купівлю/продаж валюти, та міжнародних платіжних інструкцій
3. Операційне супроводження:
Відкриття рахунків та супровід
Депозити
Гарантії
Еквайринг

Менеджер з продажу сектору розвитку бізнесу з корпоративними клієнтами (В2В)

АТ "УКРПОШТА"

Услуги для бизнеса - другое

1 год 1 месяц

06.2021 - 07.2022

Активні продажі: (Проведення переговорів, презентацій, формування комерційних пропозицій, "холодні" дзвінки);

Операційний супровід корпоративних клієнтів (консультації, вирішення конфліктних ситуацій, що виникали в процессі співпраці, допомога в поточних питаннях, що до послуг які надавалися);

Контроль якості надання послуг корпоративним клієнтам;

Досвід роботи в системі CRM;

Досвід роботи в режимі багатозадачності

Спеціаліст ІІ категорії з портфельного обслуговування клієнтів сегмента малого та середнього бізнесу

Альфа-Банк

Банки

1 год 1 месяц

05.2020 - 06.2021

Консультування клієнтів щодо широкого спектру банківських продуктів;

Пошук та залучення потенційно зацікавлених юридичних осіб для проведення презентацій та продажу банківських продуктів;

Відвідування потенційних клієнтів (бізес сегмент), з метою залучення, та поповнення клієнтського портфелю;Формування та підтримка бази юридичних осіб – партнерів банку (у тому числі здійснення «холодних дзвінків»);

Інформування клієнтів про всі вимоги Нац. банку, Держфінмоніторингу, для правильного та безпечного використання банківських продуктів;

Оформлення заявок та допомога у оформленні документів для надання банківських продуктів;

Консультаційна допомога клієнтам на вибір оптимального способу виплати кредиту (враховуючи термін кредитування, графік платежів, специфіку діяльності клієнта);

Здійснення обслуговування клієнтів відповідно до банківських стандартів та правил.

Регіональний менеджер фінансового лізингу Південного регіону

ТОВ "АЛЬФА ЛІЗИНГ УКРАЇНА"

Финансовые услуги

9 месяцев

07.2019 - 04.2020

Активні продажі послуг фінансового лізингу (с\х техніка, вантажні автомобілі, легкові автомобілі, міські автобуси, міжміські автобуси). Клієнти В2В та фіз.особи;

Контроль/реалізація/супровід проектів лізингу (легкові автомобілі, вантажні автомобілі, автобуси, спецмашини, сільгосптехніка, будівельна техніка);

Забезпечення ефективної взаємодії всіх учасників угод, (банки, дилери та\або придставництва продавців предметів лізингу) страхові компанії);

Здійснення контролю за реалізацією кожного етапу проектів, Контроль за фінансовими та економічними показниками діяльності компанії-лізингоодержувача, за ефективним витрачанням оборотних коштів та цільовим використанням залученого фінансування;

Підготовка та проведення презентацій, як проектів фінансового лізингу, так і компанії в цілому.

Директор

ТОВ "Лізингова компанія "ЛІОР""

Финансовые услуги

3 года

06.2013 - 06.2016

Налагодження роботи Товариства з "0";

Проведення переговорів з керівниками вищої ланки компаній, державних установ, банків, страхових компаній, диллерів/продавців;

Організація, супровід, контроль реалізації проекту лізингу с КИЇВВОДОКАНАЛ (проект на 45 одиниць предметів лізингу);

Стратегічне та оперативне планування діяльності компанії;

Забезпечення виконання планів, та прибутковості товариства;

Розробка комерційних проектів, бізнес-планів, бюджетів, удосокналення та доповнення договорів основної діяльності Товариста;

Підготовка документів, та участь у тендерних закупівлях.Підготовка документів для випуску неіменних облігацій;

Загальне керівництво поточною діяльністю компанії, прийняття управлінських рішень у рамках професійної компетенції та делегування повноважень. У підпорядкуванні 10 осіб;

Ключевая информация

Загальний стаж 20 років, на посаді директора – 5 років

Організація діяльності компанії з "0" (розробка бізнес-планів, Статуту). Регістрація компанії в держорганах. Розробка та впровадження программ кредитної оцінки та оцінки фінансового стану компанії.

Управлінський досвід (керівництво підрозділами до 15 осіб), підбір персоналу.

Розробка та впровадження програми співробітництва з державними структурами, підготовка тендерної документації.

Підготовка документів на випуск цінних паперів (облігацій), формування регулярних звітів для оновлення та підтримки кредитного рейтингу цінних паперів (облігацій)

Наявність бази з контактами Юридичних осіб, ФОП та СПД (7-й км)

Навички роботи з клієнтами/партнерами:

  • В2В клиенты
  • Робота з клієнтами мікро, малого та среднього бізнесу
  • Партнерами банку (страхові компанії, автосалони, виробники та реалізатори с/х техніки

  • Училась в 1 заведении

    Одеський національний політехнічний університет

    Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності. Кваліфікація: Менеджер-економіст

    Одеса, 2004

    Владеет языками

    Английский

    средний

    Украинский

    продвинутый

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Курсы, тренинги, сертификаты

    Центр підготовки та перепідготовки кадрів та інформаційно-аналітичного забезпечення страхової діяльності

    Київ, 2008

    Курс для відповідальних за фін.моніторинг у фінансових установах та установах які не є фінансовими але надають фінансові послуги

    Харьковский финансово-экономический институт

    Харків, 1998

    Бухгалтерський облік та аудит

    Дополнительная информация

    Комп'ютерні навички

    Пакет MS Office: Word, Excel, Access, Power Point; 1:C; Пошта; Інтернет. Програми електронної звітності ДКЦПФР та ДКРРФУ. Робота в системі CRM. Робота з базами даних (масивні таблиці)

    Виктория

    Керівник відділу

    сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

    Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

    +380 XX XXX XX XX

    Одесса

    35 000 грн.

    44 года

    Активно ищет работу

    полная занятость

    Обновлено 1 день назад