Работала в 4 компаниях 7 лет 10 месяцев
Торговля розничная / Retail, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
Бухгалтер
КТС "Сервис"
Торговля розничная / Retail
2 года 4 месяца
12.2018 - 04.2021
Облік ТМЦ
Облік паливно-мастильних матеріалів
Облік основних засобів та нематеріальних активів
Облік банківських операційРобота з клієнт-банком
Контроль наявності та упорядкування первинних документів
Участь в проведенні інвентаризацій
Участь в автоматизації бухгалтерських процесів
Виконання доручень фінансового директора та головного бухгалтера.
Бухгалтер-кассир
ТОВ "Тех-Лайн", Черкассы (Продажа бытовой техники)
Автомобильная промышленность и Автобизнес
1 год 2 месяца
08.2017 - 10.2018
Ведення обліку розрахункових операцій (ПРРО) ;
Підготовка і подання Z звітів;Оформлення видаткових накладних, чеків, та інших необхідних документів для надання покупцям;
Дотримання порядку оформлення та зберігання первинних документів.
Робота з актами звіряння взаєморозрахунків з постачальниками
Помічник маркетолога
Капри, ООО, СП
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 10 месяцев
04.2015 - 02.2017
Заполнение карточек сайта, описание, цены, наполнение контентом, обработка фото товаров
Помічник керівника
Капри, ООО, СП
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 3 месяца
01.2013 - 04.2015
Планування та координація робочого графіку керівника (зустрічі, телефонні дзвінки тощо);
контроль за своєчасним виконанням працівниками підприємства наказів та розпоряджень, розробка методики такого контролю і ведення картки обліку виконання наказів, розпоряджень і доручень керівника;
технічне забезпечення діяльності керівника (замовлення транспорту, організація зустрічей, переговорів);участь в переговорах, ділових зустрічах;
ведення протоколів та інших необхідних документів за результатами зустрічей і переговорів;
за дорученням керівника узгодження або вирішення окремих питань з керівниками й працівниками структурних підрозділів, контроль виконання ними окремих доручень і наказів керівника, а також отримання від них необхідної інформації й матеріалів;організація діловодства, вивчення кореспонденції, що надійшла на ім'я керівника, у межах своєї компетенції підготовка проектів відповідей або рішень;
виконання інших обов'язків та доручень керівника в рамках своєї компетенції й спеціалізації на додаткових окремих видах діяльності.
Ключевая информация
Свободное владение ПК, «1С: Бухгалтерия» 1С-бух 7 и 8, «M.E.Doc»;.
Организация и ведение бухгалтерского и налогового учета, проведения банковских операций;
Формирование и предоставление финансовой, налоговой, статистической отчетности;
Контроль и учёт ТМЦ, ОС, НМА, МБП;
Контроль и сверка взаиморасчётов с покупателями и поставщиками;
Формирование пакета, составление бизнес плана для взятия кредитов на развитие предприятия;
Начисление и выплата заработной платы,
Составление калькуляций себестоимости продукции;
Учет взаиморасчетов с контрагентами.
Училась в 1 заведении
Черкаська філія Національної академії статистики, обліку та аудиту
Економіка і підприємництво
Черкассы, 2011
Владеет языками
Английский
выше среднего
Курсы, тренинги, сертификаты
1 С-7 8 бухгалтерия
Дополнительная информация
Компьютерные навыки
ПК, skype, google docs, excel, CRM
Cертификат «1С: Профессионал»
Наталья Игоревна
Наталья Игоревна
Помічник керівника
Черкассы
полная занятость
Обновлено 1 месяц назад