Работала в 4 компаниях   7 лет 10 месяцев

Торговля розничная / Retail, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

Бухгалтер

КТС "Сервис"

Торговля розничная / Retail

2 года 4 месяца

12.2018 - 04.2021

Облік ТМЦ
Облік паливно-мастильних матеріалів
Облік основних засобів та нематеріальних активів
Облік банківських операційРобота з клієнт-банком
Контроль наявності та упорядкування первинних документів
Участь в проведенні інвентаризацій
Участь в автоматизації бухгалтерських процесів
Виконання доручень фінансового директора та головного бухгалтера.

Бухгалтер-кассир

ТОВ "Тех-Лайн", Черкассы (Продажа бытовой техники)

Автомобильная промышленность и Автобизнес

1 год 2 месяца

08.2017 - 10.2018

Ведення обліку розрахункових операцій (ПРРО) ;
Підготовка і подання Z звітів;Оформлення видаткових накладних, чеків, та інших необхідних документів для надання покупцям;
Дотримання порядку оформлення та зберігання первинних документів.
Робота з актами звіряння взаєморозрахунків з постачальниками

Помічник маркетолога

Капри, ООО, СП

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 10 месяцев

04.2015 - 02.2017

Заполнение карточек сайта, описание, цены, наполнение контентом, обработка фото товаров

Помічник керівника

Капри, ООО, СП

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года 3 месяца

01.2013 - 04.2015

Планування та координація робочого графіку керівника (зустрічі, телефонні дзвінки тощо);

контроль за своєчасним виконанням працівниками підприємства наказів та розпоряджень, розробка методики такого контролю і ведення картки обліку виконання наказів, розпоряджень і доручень керівника;

технічне забезпечення діяльності керівника (замовлення транспорту, організація зустрічей, переговорів);участь в переговорах, ділових зустрічах;

ведення протоколів та інших необхідних документів за результатами зустрічей і переговорів;

за дорученням керівника узгодження або вирішення окремих питань з керівниками й працівниками структурних підрозділів, контроль виконання ними окремих доручень і наказів керівника, а також отримання від них необхідної інформації й матеріалів;організація діловодства, вивчення кореспонденції, що надійшла на ім'я керівника, у межах своєї компетенції підготовка проектів відповідей або рішень;

виконання інших обов'язків та доручень керівника в рамках своєї компетенції й спеціалізації на додаткових окремих видах діяльності.

Ключевая информация

Свободное владение ПК, «1С: Бухгалтерия» 1С-бух 7 и 8, «M.E.Doc»;.

Организация и ведение бухгалтерского и налогового учета, проведения банковских операций;

Формирование и предоставление финансовой, налоговой, статистической отчетности;

Контроль и учёт ТМЦ, ОС, НМА, МБП;

Контроль и сверка взаиморасчётов с покупателями и поставщиками;

Формирование пакета, составление бизнес плана для взятия кредитов на развитие предприятия;

Начисление и выплата заработной платы,

Составление калькуляций себестоимости продукции;

Учет взаиморасчетов с контрагентами.

Училась в 1 заведении

Черкаська філія Національної академії статистики, обліку та аудиту

Економіка і підприємництво

Черкассы, 2011

Владеет языками

Английский

выше среднего

Курсы, тренинги, сертификаты

1 С-7 8 бухгалтерия

Черкассы, 2007

Дополнительная информация

Компьютерные навыки

ПК, skype, google docs, excel, CRM

Cертификат «1С: Профессионал»

Наталья Игоревна

Помічник керівника

Черкассы

18 000 грн.

39 лет

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад