Работала в 1 компании   5 лет 1 месяц

Услуги для населения - другое

Секретар герального директора

ПрАт ОТИС

Услуги для населения - другое

5 лет

01.2013 - 01.2018

Працювала з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг, оформлювала та контролювала за підписанням договорів, актів виконаних робіт та рахунків, реєструвала вхідну та вихідну документацію, оформлювала та реєструвала внутрішні накази, забезпечувала офіс канцтоварами, оформлювала відрядження), приймала і розподіляла телефонні дзвінки (міні-атс), виконувала розпорядження керівника, планувала і організовувала зустрічі, переговори керівника, організовувала конференц-зв'язки, бронювала і замовляла квитки та готелі, прийомала відвідувачів.

Ключевая информация

Комунікабельна, пунктуальна, працьовита, відповідальна, уважна, ініціативна, здатна швидко навчатися, легко знаходити спільну мову з людьми, вмію працювати в команді, легко запам’ятовую інформацію.

Українська – рідна.

Вміння та навички:

•Вміння роботи з офісною оргтехнікою, факс принтер, ксерокс.

•Впевнений користувач ПК: MsWord, Excel, Power Point,

•Документоведення в повному обсязі, ведення ділового листування.

•Облік і контроль оформлення документації, що йде на підпис керівнику.

•Отримання та відправка документації по регіонам.

•Планування робочого дня керівника.

•Забезпечення безперебійної роботи офісу.

•Досвід збору і обробки інформації.

•Вміння роботи с конфіденціальною інформацією.

•Навички оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет.

•Уміння вирішувати конфліктні ситуації.

•Організація переговорів с клієнтами компанії.

•Виконання доручень керівника.

•Зустріч і супровід гостей.

•Навички проведення заходів.

Училась в 2 заведениях

2022

Чернігівський національний технологічний університет

Бакалавр, Фінанси та кредит

Чернігів , 2014

Юля

Офис-менеджер, Секретар

Чернигов

37 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, посменная работа, в офисе/на месте

Обновлено 1 неделю назад