Работала в 1 компании 5 лет 1 месяц
Услуги для населения - другое
Секретар герального директора
ПрАт ОТИС
Услуги для населения - другое
5 лет
01.2013 - 01.2018
Працювала з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг, оформлювала та контролювала за підписанням договорів, актів виконаних робіт та рахунків, реєструвала вхідну та вихідну документацію, оформлювала та реєструвала внутрішні накази, забезпечувала офіс канцтоварами, оформлювала відрядження), приймала і розподіляла телефонні дзвінки (міні-атс), виконувала розпорядження керівника, планувала і організовувала зустрічі, переговори керівника, організовувала конференц-зв'язки, бронювала і замовляла квитки та готелі, прийомала відвідувачів.
Ключевая информация
Комунікабельна, пунктуальна, працьовита, відповідальна, уважна, ініціативна, здатна швидко навчатися, легко знаходити спільну мову з людьми, вмію працювати в команді, легко запам’ятовую інформацію.
Українська – рідна.
Вміння та навички:
•Вміння роботи з офісною оргтехнікою, факс принтер, ксерокс.
•Впевнений користувач ПК: MsWord, Excel, Power Point,
•Документоведення в повному обсязі, ведення ділового листування.
•Облік і контроль оформлення документації, що йде на підпис керівнику.
•Отримання та відправка документації по регіонам.
•Планування робочого дня керівника.
•Забезпечення безперебійної роботи офісу.
•Досвід збору і обробки інформації.
•Вміння роботи с конфіденціальною інформацією.
•Навички оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет.
•Уміння вирішувати конфліктні ситуації.
•Організація переговорів с клієнтами компанії.
•Виконання доручень керівника.
•Зустріч і супровід гостей.
•Навички проведення заходів.
Училась в 2 заведениях
2022
Чернігівський національний технологічний університет
Бакалавр, Фінанси та кредит
Чернігів , 2014
Юля
Юля
Офис-менеджер, Секретар
Чернигов
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, посменная работа, в офисе/на месте
Обновлено 1 неделю назад