Работала в 4 компаниях   16 лет 11 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Другое, Образование

Касир

Будмен

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

10 месяцев

07.2023 - 05.2024

Обов'язки:

Обслуговування покупців на касі.

Робота з касовим апаратом та програмою розрахунків клієнтів

Прийом, облік, видача, зберігання грошових коштів.

Інкасація готівки.

Оформлення документів та розрахунок клієнтів при повернені товару.

Дотримання вимог касової дисципліни при відкритті та закриті зміни.

фінансист

ТОВ Рахуба

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

2 года 3 месяца

05.2020 - 08.2022

Досягнення:

Розробка фінансового планування та фінансової звітності для власників бізнесу з усіх напрямків діяльності компанії (в тому числі партнерських) в Google Sheets

Обов’язки:

Підготовка шаблону для фінансового планування керівників.

Розробка чек-листів керівникам по коректній роботі з фінансовою програмою.

Затвердження фінансових результатів із власником.

Підготовка фінансової програми до наступного місяця.

Взаємодія з відділом продажів стосовно питань надходження оплат.

Нарахування заробітної плати згідно мотивацій.

Автоматизація нарахування заробітної плати.

Розробка фінансової програми для направлення Відеопродакшн.

фінансист, Team Lead документознавців, документознавець

ФОП Воєводін О.С. (Міжнародна мережа кав’ярень My Coffee, відкриття кофеєн під керівництвом франчайзі)

Другое

2 года 7 месяцев

09.2017 - 04.2020

Посада: Фінансист (січень 2019-квітень 2020)

Обов’язки:

Розробка та впровадження системи фінансового планування в компанії по напрямкам: дистрибуція, відділ продажу франшиз, відкриття торгових точок франчайзі

Комунікація з керівниками стосовно своєчасного та корректного внесення данних

Підготовка фінансової програми до наступного місяця

Викладач /старший викладач

Харківський університет Повітряних сил ім. І.Кожедуба

Образование

10 лет 11 месяцев

09.2006 - 08.2017

Посада: викладач, старший викладач.

Період роботи: 2006- 2017

Обов’язки:

Розробка та проведення усіх видів занять з дисциплін: Інформатика, основи програмування, Бази даних, Чисельні методи інформатики, Об’єктно-орієнтоване програмування.

Розробка навчальних та робочих програм.

Розробка методичної документації з дисциплин.

Ведення документації кафедри: протоколи засідання кафедри, табель виходу на роботу співробітників, індивідуальні плани, акти списання робіт студентів.

Участь у проведенні наукових конференцій, написання доповідей, тез, статей.

Ключевая информация

CRM Bitrix24 – ведення проєктів, постановка задач, контроль терминів виконання, адміністрування груп.

Знання Google документів: Google Sheets, Docs, Forms (В тому числі вмію налаштовувати доступи різним користувачам під різні задачі у Google Sheets)

Працюю з великим обсягом інформації.

Вмію систематизувати великий обсяг інформації.

Вмію встановлювати приоритетність задач.

Маю навички інтерв’ювання керівників щодо вимог та результату проєкту.

Училась в 1 заведении

Харківський університет Повітряних Сил ім. І.Кожедуба

Факультет інформаційних та технічних систем /

Харків, 2006

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Дополнительная информация

Свій розділ

Шукаю роботу дистанційно

Ірина

Помічник фінансиста, фінансист

Харьков

18 000 грн.

45 лет

Активно ищет работу

неполная занятость, полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 6 дней назад